Kehtaatteko te pitkät käyttää korkkareita?
Olen 181cm pitkä ja tykkäisin muuten pitää korkkareita, mutta kun tämä lähtökorkeus on jo muiden päiden yläpuolella. Käytännössä kaikki lähipiirin naiset on 5-15cm lyhyemoiä. Osa miehistäkin on jo lyhyempiä ja tähän kun lisää 9cm lisää, niin siellä ne alaalla jossain kipittää ja kaikki tuijottaa tätä amatsonia :( Miksi en voinut olla 162cm kuten äitini?
Kommentit (13)
Anna mennä ap, olet upea nainen!
Minä olen vain 174 mutta pidän korkkareita. Tosin korkeimmat korot on vain 8 cm mutta sekin antaa näyttävyyttä.
Totta kai. Olen vain 175, mutta miehen kanssa saman pituisia. Tänäänkin mennään juhliin ja 8 cm korot ehdottomasti. Olen myös hieman ylipainoinen, joten mielestäni korot saavat ryhtini paremmaksi enkä näytä ihan niin läskiltä kuin matalapohjaisilla laahustaessa.
Korkkarit jalkaan vaan ja menoksi. Omaa upeuttaan ei pidä häpeillä. Tuollaisen näyttävän pitkän naisen minunkin parimetriset poikani ovat ilmoittaneet haluavansa.
Totta kai kehtaan! Olen 178 senttinen ja käytän korkkareita aina kun mieli tekee. Mitä sitten, jos muut ovat lyhyempiä, he ovat sellaisia ja minä olen tällainen.
180 cm. Tottakai käytän, jos sattuu huvittamaan. Ei änkeä 170 cm papparaiset seuraan. Erottaa pojat miehistä:D
Pikku kaupungissa moni katseella paheksuu korkkarijalassa kulkemista.
Itse käytän silti hyvin usein. Eipä täällä moni kulje korkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
180 cm. Tottakai käytän, jos sattuu huvittamaan. Ei änkeä 170 cm papparaiset seuraan. Erottaa pojat miehistä:D
Miksei änkisi? Oletko jostain landelta vai miksi tuo olisi este?
Joo käytä. Harva asia on yhtä kaunista kuin pitkä nainen korkkareilla.
T: M 192cm
Tottakai. Mä olen vain 176cm ja kuljen aina koroissa (paitsi töissä ei voi). Ja korot on kaikissa kengissä 12cm ->
Kyllä kehtaatte 👍 Miehenä on kiva kun nainen nousee korkeuksiin ja tissit on silmien tasolla 😉 Vaikka tanssiessa voi painaa pään povea vasten 😁
Mä oon 185cm ja mulla on korkkarit välillä, on kiva olla korkkareissa 12cm korot
Kylpytossuja ja lenkkareita lukuunottamatta kaikissa jalkineissani on noin kuuden senttimetrin korko. Kenkämakuni vakiintui jo yläasteella 70-luvun lopussa korollisiin (aina mustiin) nilkkureihin ja buutseihin. Kaikesta mummokenkävinoilusta huolimatta.
Varsinaisia korkkareita en enää pidä, koska en osaa kävellä ohuilla koroilla eikä ole tarvettakaan. Muistan kyllä, miten kiva oli vetää kymmensenttiset piikkikorot jalkojen alle ja olla 188-senttinen hobittien maassa. :)
kyllä kehtaan!
olen 178cm ja juhliin tykkään laittaa korkeat korot, jalat näyttävät jumalaisen pitkiltä ja eipä tule setämiehet tytöttelemään kun olen niitä pidempi.