Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle ei sanota, eikä tehdä, enää mitään ikävää.

Vierailija
29.06.2018 |

Olen saanut aivan tarpeeksi. Minä erakoidun. Ehkä kaikki ei sittenkään ole ollut aina niin kivaa. Mutta kun kokemukset muista ihmisistä ovat tarpeeksi ikäviä, häpeä on liian kova, että kokemaansa viitsisi kaikille kertoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa kunnolla reflektoida itseään. Ihan huolella. Ettei sieltä peilistä sittenkin löytyisi perinteinen mielensäpahoittaja ja väärinymmärtäjä?

Vierailija
2/2 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin herkkä ihminen jolla tuntosarvet pystyssä eli herkästi vaistoan ihmisten tunnetiloja jne. Minut on mitätöity aina koska olen kiltti, empaattinen, ymmärtäväinen jne. Koska en kelvannut koskaan muuhun kuin olkapääksi ja kuuntelijaksi muille ja myös sylkykupiksi niin otin 'hatkat' eli erakoiduin. En tuota muille murheita eikä muut minulle. Näillä mennään.

Ja korostan että varmasti on vikaa itsessäkin eli olen aika pidättyväinen enkä koskaan juuri kerro itsestäni tai asioistani mitään kellekkään. Tähän on syynä juuri selkäänpuukotukset ja omien asioiden levittely ihmisten toimesta joihin luulin että voi luottaa aikanaan. 

Parempi elää vain omassa kuplassaan niin säästyy kaikelta turhalta ja ylianalysoinnilta ihmisistä ja ihmissuhteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän