Apua! Vaihdettiin tinder-miehen kanssa numerot, laitoin hänelle whatsappia muttei vastaa?
Ollaan siis nähtykin jo. Hänellä luki whatsapin kohdalla se: I am using whasapp ja hänen kuva oli siinä. Mutta sitä viimeksi paikalla - juttua ei näy. Senhän voi muutenkin piilottaa. Mutta onkohan edes saanut viestini? Kaksi harmaata väkästä näkyy että viesti on toimitettu. Voiko olla että käy vain harvoin whatsapissa? Vai pitäisikö mun vielä laittaa tinderissä viesti että hei laitoin whatsappia
Kommentit (32)
Apua. Jos se on saunassa? Ajamassa? Töissä? Kaupassa? Vessassa? Päikkäreillä? Juoksulenkillä? Tankilla? Imuroi? Puhelimessa puhumassa? Syömässä?
Vierailija kirjoitti:
Sillä on muutakin elämää.
Ei ole moneen tuntiin vastannut! Mulla on paha aavistus, että on estänyt mut tms eikä aio vastata ikinä!
ap
AP, se on yhtäkkisesti kuollut. Sinun täytyy nyt jatkaa elämääsi.
Miten kauan pitää odottaa että laitan tinderissä viestin että huomasitko viestini? En halua vaikuttaa panikoivalta.
ap
En ole koskaan saanut mötseihin muuta vastausta kuin moi.
Vierailija kirjoitti:
Apua. Jos se on saunassa? Ajamassa? Töissä? Kaupassa? Vessassa? Päikkäreillä? Juoksulenkillä? Tankilla? Imuroi? Puhelimessa puhumassa? Syömässä?
Tai panemassa.
Sillä on myös muita virityksiä. Unohda.
Ei voi vastata kun vaimo kyttää vieressä
Onhan tuo aivan hirvittävää. Voi olla joku perverssi kyseessä.
Eikö siellä tinderissä ole paikalla miehiä, jotka vastaavat? Kirjoita niille.
No tinder voisi olla tosi hyvä... mutta kun ei ole.
Ja sen lisäksi täynnä paskapäitä. Kummassakin pukusuolessa.
Miksette toteuta sitä kevätkiimaanne vaikka lähikaupassa...
Vierailija kirjoitti:
Ghostas :)
En voi mitenkään uskoa! Vaikuttaa niin kunnolliselta tyypiltä. Laitan kyllä vielä tinderissäkin viestin, jos ei tänään vastaa.
ap
Voitteko oikeasti auttaa. Mulla on aivan kamala olo.
ap
Odota nyt huomiseen asti ainakin.
No et todellakaan laita tinderissä mitään viestiä enää. Jos ei vastaa niin ei vastaa, uutta matoa koukkuun. Älä ala anelemaan vastausta. Ihan samalla tavalla tai jopa paremmin se sen wa:n huomaa kuin tinderviestin.
Sillä on muutakin elämää.