Onko laillista, että kuntouttavassa työtoiminnassa oleva ohjaaja ja asiakas harrastavat seksiä?
Olen kuntouttavassa työtoiminnassa pajalla ja olen ihastunut ohjaajaani. En halua saattaa häntä pulaan. Eli jos saisin vieteltyä hänet ja juttu tulisi jotenkin ilmi, joutuisiko hän pulaan?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko sinä henkisesti täysin terve eli oikeustoimikelpoinen? Onko ohjaajasi täysin henkisesti terve eli oikeustoimikelpoinen? (varmasti on koska on sinun esimiehesi) Jos sinä teet aloitteen, eikä ohjaajasi sinua painosta tai pakota mihikään omaa esimiesvaltaansa käyttäen, niin tuntuuko sinusta itsestäsi että teette jotain laitonta?
Mahdollisesti se olisi vaivaannuttavaa toisille valmentautujille jos teidän suhde tulisi heille ilmi, kannattaa jättää kaikki henk.koht. ihan sen työpajan ulkopuolelle.
Kyllä, molemmat ollaan täysin terveitä. Tuskin me mitään laitonta tehdään, ajattelin vain kysyä ja lukea muiden mielipiteitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi luoja!
Missä laissa kuvittelet, että ihmisten panemisia säädellään tuolla tarkkuudella?
Eli jos rautalanka ei riittänyt, niin kyllä on laillista.
Kaipa niitäkin lakeja löytyy. Esim. psykiatrit ei saa naida potilaitaan, tai opettajat oppilaitaan, jne.
Noissa tapauksissa psykiatri ja potilas varmaan lopettaa hoitosuhteen ja oppilas siirtyy eri opettajan ryhmään.
Ihan mahdollisia tuollaiset suhteet on ja ihan sallittuja, kun vain sitten toimitaan oikein.
Siinä voi kyllä psykiatri tai esim. terapeutti joutua lopettamaan alalla työskentelyn jos sekaantuu potilaaseen/asiakkaaseen ja rikosoikeudelliseen vastuuseenkin voi joissain tapauksissa joutua. Eikä tuo opiskelija-opettaja-asiakaan noin yksiselitteinen ole. "Oppilas" muuten tarkoittaa peruskoululaista, joiden kanssa vehtaaminen voi olla opettajalle rangaistavaa silloinkin, kun he ovat yli 16-v.
Höpö höpö. Ihan laillista Suomessa. Totta tuo, että opettaja-oppilas(opiskelija) suhteessa ikäraja on 18v. Täysi-ikäiset, normaalit ihmiset saavat pariutua Suomessa miten haluavat. Mikään laki ei kiellä.
Minun mielestäni voitte naida niin paljon kuin huvittaa.
Olen kuntouttavassa. Akateeminen mies, ikää n. 35. Syntini on pitkäaikaistyöttömyys. Ei mitään sairauksia eikä lääkitystä. Lähdin kuntouttavaan välttääkseni Sipilän leikkurin.
Ohjaajani on n. 30 v. nainen, kivan näköinen ja vapaa. Jos en olisi naimisissa, olisin ehdottanut treffejä jo aikapäiviä sitten, sillä tulemme todella hyvin juttuun.
On.
Enemmän paheksun naimisissa olevia yliopiston proffia, jotka höyläilevät itseään 30 v. nuorempia opiskelijaneitokaisia.
Vierailija kirjoitti:
On.
Enemmän paheksun naimisissa olevia yliopiston proffia, jotka höyläilevät itseään 30 v. nuorempia opiskelijaneitokaisia.
Mistä tiedät mitä heidän makuuhuoneessaan tapahtuu ?
Vierailija kirjoitti:
Up
Tiedoksi vain lukijoille, tuota uppia kirjoittava en ole minä. En tiedä miksi tuo sitä toistelee, kun mitään tarvetta keskustelun nostolle ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up
Tiedoksi vain lukijoille, tuota uppia kirjoittava en ole minä. En tiedä miksi tuo sitä toistelee, kun mitään tarvetta keskustelun nostolle ei ole.
Ap
Älä viitsi selittää. Nostit ketjus jo 2x!
Emmehän me edes tiedä onko se ohjaaja ap:stä kiinnostunut.
Ei mitään sanomista kenelläkään siihen, mitä vapaa-aikana teette.
Yhteiskunta ja elämä on opettanut, että kaikki on laillista jos ei jää kiinni.
Miksi ihmeessä yksikään haluaisi panna kuntouttavassa toiminnassa olevan luuserin kanssa?
Up