Pyysin lapselle pientä kyytiä
Naapurin lapsi oli mummonsa kanssa menossa samaan paikkaan kuin lapseni. Eivät voineet ottaa kyytiin. Itse en huimauksen takia uskalla ajaa. Lapseni joutui menemään pyörällä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko nyt sairaslomasi?
Ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestko kerta oli kun sinua vähän pyörryttää?
Minua huimaa aina siksipä en autolla aja mutta se onkin sitten hyvin hankalaa.
Sittenpä ymmärrän isovanhempaa, jolta aina pyydät kyytiä. Mutta et koskaan sitä tarjoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.
Mitä jos pyörryt kesken puhelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestko kerta oli kun sinua vähän pyörryttää?
Minua huimaa aina siksipä en autolla aja mutta se onkin sitten hyvin hankalaa.
Sittenpä ymmärrän isovanhempaa, jolta aina pyydät kyytiä. Mutta et koskaan sitä tarjoa.
Ihan oli ainoa kerta kun pyysin kyytiä.
Ei halunnut olla vastuussa vieraasta lapsesta, ehkä lapsesi olisi tarvinnut myös istuinkorokkeen jotta autoilu olisi turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.
En pyörtyilevä. Minua vaan huimaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut olla vastuussa vieraasta lapsesta, ehkä lapsesi olisi tarvinnut myös istuinkorokkeen jotta autoilu olisi turvallista.
On jo niin iso ettei tarvitse koroketta mutta varmaan ei halunnut ottaa vierasta lasta, kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.
Huomaava puhelinvastaaja. Kyllä sun pitäisi aloittaa sairasloma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siksi, että mummo katsoisi olevan vastuussa ja muutenkin lapsi voisi lyöttäytyä seuraan, jos vaikka tarkoitus oli viettää laatuaikaa. Ehkäpä eivät olleet tulossa takaisin, joten lapsesi olisi pitänyt jättää tuonne paikkaan. Älä syytä toisia, jos itsekään ei voi viedä. Jokaisella omat syynsä.
Tulivat kyllä yhtä aikaa takaisin ja oma lapsenlapsi on heillä melkein joka päivä joten laatuaikaa varmasti on.
Mistä sä niiden laatuajat tiedät? Itse oot aina palstalla, eli onko se sun ja pojan laatuaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.
Korjaan huimaava puhelinvastaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.
Pystyn tekemään töitäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.
Miksi sinua huimaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siksi, että mummo katsoisi olevan vastuussa ja muutenkin lapsi voisi lyöttäytyä seuraan, jos vaikka tarkoitus oli viettää laatuaikaa. Ehkäpä eivät olleet tulossa takaisin, joten lapsesi olisi pitänyt jättää tuonne paikkaan. Älä syytä toisia, jos itsekään ei voi viedä. Jokaisella omat syynsä.
Tulivat kyllä yhtä aikaa takaisin ja oma lapsenlapsi on heillä melkein joka päivä joten laatuaikaa varmasti on.
Mistä sä niiden laatuajat tiedät? Itse oot aina palstalla, eli onko se sun ja pojan laatuaikaa?
Lapsi on kavereillaan niin kai voin olla palstalla. Useina iltoina on harkat, viikonloppuisin on pelejä yms eli aika paljon on muualla.
Juotko aina iltaisin vähän viiniä? Vai ootko seitinohuissa koko työpäivän, ettei mies tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.
Miksi sinua huimaa?
En tiedä. Ei tiedä lääkäritkään. Onhan mulla mm rytmihäiriöitä, sjögrenin syndrooma, menierin tauti epäily että nuohan voi aiheuttaa huimausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on kavereillaan niin kai voin olla palstalla. Useina iltoina on harkat, viikonloppuisin on pelejä yms eli aika paljon on muualla.
Unohditko jo että olet töissä.
Vierailija kirjoitti:
Juotko aina iltaisin vähän viiniä? Vai ootko seitinohuissa koko työpäivän, ettei mies tiedä?
En juo. En juo kuin kahvia, limsaa ja vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohditko jo että olet töissä.
Mä teen töitä kotona, olohuoneen nurkkauksessa joten olen töissä.
Tulee mieleen kun lapsen harrastusryhmä lähti ottelumatkalle ja sillä kertaa ei oikein kenellekään sopinut kuskausvuoro, yksi perhe ilmoitti, että heidän isoisä voi lähteä, mutta tarvitsee 20€/lapsi kyytimaksua, hänen autoonsa mahtuu kaikki 6 lasta.
Maksettiin toki, mutta vähän ihmeteltiin röyhkeyttä, muut vanhemmat olivat kyydinneet lapsia ilmaiseksi, vastavuoroisuus periaatteella. Hassuinta oli, että papan nimi oli pitkään paikkakunnan parhaiten ansaitsevien listan ykkönen, ilmeisesti bisnestä oli tehtävä vielä eläkkeelläkin..