Pyysin lapselle pientä kyytiä
Naapurin lapsi oli mummonsa kanssa menossa samaan paikkaan kuin lapseni. Eivät voineet ottaa kyytiin. Itse en huimauksen takia uskalla ajaa. Lapseni joutui menemään pyörällä.
Kommentit (46)
Luulin ettei siitä olisi vaivaa kun samaan paikkaan, samaan aikaan menivät.
Harmillinen tilanne.
Olisikohan 20 euron ojentaminen kuljettajalle auttanut yhtään? Osa ihmisistä on ahneita.
Tällasiin valitettavasti törmää. Vaikka itse kuskaa muita.
Ehkäpä siksi, että mummo katsoisi olevan vastuussa ja muutenkin lapsi voisi lyöttäytyä seuraan, jos vaikka tarkoitus oli viettää laatuaikaa. Ehkäpä eivät olleet tulossa takaisin, joten lapsesi olisi pitänyt jättää tuonne paikkaan. Älä syytä toisia, jos itsekään ei voi viedä. Jokaisella omat syynsä.
Monestko kerta oli kun sinua vähän pyörryttää?
Ei kaikki mummot uskalla kyyditä vieraita lapsia ja hyvä niin.
Oikein joutui menemään pyörällä. Kai varasit ajan kriisiterapiaan?
Ehkä se naapurin lapsen mummo ei halunnut teidän lasta vastuulleen. Tai halusi viettää aikaa kahden lapsenlapsensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Harmillinen tilanne.
Olisikohan 20 euron ojentaminen kuljettajalle auttanut yhtään? Osa ihmisistä on ahneita.
Niin, en tiedä. Rikkaita ovat ja kyllä ottavat tarkkaan rahan kaikesta.
Entä paluumatka? Jos heillä oli sille muita suunnitelmia? Tai joku muu hakee?
Mummo ehkä halusi todellakin kahdestaan lapsenlapsensa kanssa viettää ihanaa kahdenkeskistä aikaa. Sinun lapsesi olisi tilaisuuden luonteesta riippuen tullut siihen mukaan eikä se olisi enää ollut sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siksi, että mummo katsoisi olevan vastuussa ja muutenkin lapsi voisi lyöttäytyä seuraan, jos vaikka tarkoitus oli viettää laatuaikaa. Ehkäpä eivät olleet tulossa takaisin, joten lapsesi olisi pitänyt jättää tuonne paikkaan. Älä syytä toisia, jos itsekään ei voi viedä. Jokaisella omat syynsä.
Tulivat kyllä yhtä aikaa takaisin ja oma lapsenlapsi on heillä melkein joka päivä joten laatuaikaa varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siitä kyse vaan siitä että keli oli tosi huono. Toki selvisi ihan hyvin reissusta pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Monestko kerta oli kun sinua vähän pyörryttää?
Minua huimaa aina siksipä en autolla aja mutta se onkin sitten hyvin hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällasiin valitettavasti törmää. Vaikka itse kuskaa muita.
Minäkin aikanani kuskasin muita, mutta laitoin sille stopin kun mitään vasta vuoroisuutta ei ollut.
Mummo varmaan ajattelee sinusta "ettei edes lapsensa kanssa viitsi tapahtumaan lähteä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siitä kyse vaan siitä että keli oli tosi huono. Toki selvisi ihan hyvin reissusta pyörällä.
Nekin kuuluu suomen kesään, joten niitä varten on varusteet.
Vierailija kirjoitti:
Mummo varmaan ajattelee sinusta "ettei edes lapsensa kanssa viitsi tapahtumaan lähteä".
Varmaan hän on lähinaapurina huomannut etten aja autoa.
Kaikenlaisia outoja niitä on.