Pyysin lapselle pientä kyytiä
Naapurin lapsi oli mummonsa kanssa menossa samaan paikkaan kuin lapseni. Eivät voineet ottaa kyytiin. Itse en huimauksen takia uskalla ajaa. Lapseni joutui menemään pyörällä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko nyt sairaslomasi?
Ei tietenkään.
Mitä jos pyörryt kesken puhelun?
En pyörtyilevä. Minua vaan huimaa.
Miksi sinua huimaa?
En tiedä. Ei tiedä lääkäritkään. Onhan mulla mm rytmihäiriöitä, sjögrenin syndrooma, menierin tauti epäily että nuohan voi aiheuttaa huimausta.
Miten puhelintyö sujuu, kun suu on kuiva eikä kuule? Pakottiko miehesi sinut työhön? Onko tänään kukaan soittanut?
Hyvin sujuu. Kuuloni on ihan hyvä eikä suurikaan ole erityisen kuiva. Ei pakottanut. Halusin töihin ja halusin että saan palkkaa. Pidän työstäni. On tullut tänäänkin soittoja.
Minäkään en ota mielelläni kyytiin noin alle 10-vuotiaita lapsia, jotenkin tuntuu, kun siinä on sitten vastuussa siitä lapsessa sen matkan ajan + usein vielä kohteessakin.
Kaikille teille, jotka pyydätte ilmaisia kyytejä, ohje. Ostakaa auto ja kuskatkaa ilmaiseksi porukkaa jos siitä hyvän mielen saa. Minä en kuskaa ilmaiseksi kun valitettavasti jokainen kilometri maksaa ja paljon!
Entisenä auton omistajana voin kertoa että näitä kyydinkyselijöitä kyllä riittää, ja jokainen on sitä mieltä että hän on ainoa ja ensimmäinen ja suuttua saa kun ei muut palvele. Bensan maksamisista ei sovi edes kysellä, eikös se ole sun kunnia-asiasi nyt minua palvella. Ja mitään en tee vastapalvelukseksi.
Ei kannata, ap, kuvitella että olisit ainoa joka "yhden kerran" vinkuu itselleen apua ja huomiota.
Miksi täällä on noin ilkeitä kommentteja ap:lle? Luultavasti mummo ei uskaltanut ottaa vastuuta vieraasta lapsesta, mutta ei ehkä osannut/halunnut ilmaista asiaa kauniisti.
Jouduin kerran mökillä turvautumaan naapuriin, kun en pakottavassa tilanteessa saanut mistään taksia. Kyydin jälkeen (n. 2 km) annoin hänelle suunnilleen saman verran kuin taksi olisi ottanut. Selvästi mielellään otti vastaan. Toisaalta, jos olisin maininnut rahasta etukäteen, tilanne olisi voinut olla molemmin puolin vaivaannuttava (kommenttina tuohon maksun tarjoamiseen).
Miten puhelintyö sujuu, kun suu on kuiva eikä kuule? Pakottiko miehesi sinut työhön? Onko tänään kukaan soittanut?