Mikä soteli- alan ammatti on kaikista mukavin?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Fysioterapeutti
Sosionomi
Terveydenhoitaja
Röntgenhoitaja
ToimintaterapeuttiSiinä on aika mukava viisikko. Suuhygienisti voisi ehkä myös kuulua vielä joukkoon. Ehkä optikkokin.
Sehän luettelit melkeen kaikki.
Sit vielä estenomi ja ensihoitaja ainakin.
Varmaan mukavin optikko tai röntgenhoitaja.
Riippuu ihmisestä.. mikä on kullekin mukavaa. Jos tykkää vastuullisesta ja haastavasta työstä jossa tulee olla nopea tilannetaju niin sh (päivystys,teho), ensihoitaja tai kätilö.
Jos tykkää siististä päivätyöstä ja terveyden edistäminen kiinnostaa niin th
Jos tykkää mielenterveyspuolesta niin esim. Sairaanhoitaja tai sosionomi.
Jos hampaat kiinnostaa niin hammashoitaja tai suuhygienisti.
Jos itselle mukavaa on röntgen niin röntgenhoitaja:D
Eli ihan ihmisestä riippuu
Röntgenhoitajan työ on varmaan tosi tylsää. Istua pimeässä huoneessa ja painaa nappia.
Mitä on "mukava työ"? Sehän riippuu täysin ihmisestä. MINULLE mukavin olisi varmaan röntgenhoitaja tai terkkari, muttei se varmasti kaikille mukavin olisi.
Riippuu ihmisestä ja ihmisen luonteesta. Toinen ihminen rakastaa työtä, jota toinen vihaa.
Riippuu ihan itsestään. Itse esimerkiksi pyörryn jo nähdessänikin verikoevälineet, joten sairaanhoitajana en tuntia kauempaa menestyisi.
Mutta olen taas hyvä haastavissa sosiaalisissa tilanteissa, joten siksi olenkin pian valmis sosionomi.
Olen sairaanhoitaja ja harkitsen hakemista röntgenhoitajaksi. Uskon, että on kivaa työtä.
Fysioterapeutti
Sosionomi
Terveydenhoitaja
Röntgenhoitaja
Toimintaterapeutti
Siinä on aika mukava viisikko. Suuhygienisti voisi ehkä myös kuulua vielä joukkoon. Ehkä optikkokin.