Haluaisin itseni kaltaisen miehen
Liikunnasta pitävän ja liikuntaa harrastavan, mutta kuitenkin samalla myös rentoutumiskykyisen ja laiskottelevan kotihiiren. Ujonpuoleisen ja kiltin, mutta tuttujen seurassa puheliaan. Itsestään huolta pitävän, mutta ei liian ulkonäkökeskeisen. Vain harvakseltaan seksiä haluavan, mutta silloin kun sitä on niin se saa olla ihanan kiihkeää ja kuumaa. Työssäkäyvä ja talous hallinnassa. Savuton, lähes alkoton, muutenkin päihteetön, Isänmaallisia arvoja kunnioittava.
Erityisesti arvostan, mikäli mies osaa tehdä ruokaa ja on käsistään kätevä esim. kodin remonteissa.
Onkohan tällainen kombo miehellä mahdoton?
Kommentit (84)
Zztop kirjoitti:
Onko Sinulla ikärajoituksia tuolle ihannemiehellesi?
30-55 v. Kunhan miehellä ei ole enää pieniä lapsia, eikä halua niitä lisää. Kaipaan rauhallista ja tasaista elämää. ap
Harvoin seksiä on ehkä vaikein ja sekin on ihan kohtuullinen, jos todellakin olet itse tuon kaltainen en näe mitään syytä miksi et vastaavaa miestä ansaitsisi. Toivottavasti löydät.
Tässä on yksi, mutta en tahdo enää pettyä kertaakaan. Olen ennemmin yksin.
Harvoin seksiä, mutta kiihkeää ja kuumaa? Yleensä ne kiihkeät ja kuumat ihmiset haluavat sitä usein, sori vaan. Että pitäisi olla jonkinlainen on/off-mies vai? Nollasta sataan silloin harvoin kun saa?
Aika perusjuntiltahan tuo kuulostaa, onko tuommoinen sitten vaikea löytää...?
Työtön tällä hetkellä sekä rahat tiukalla ja syksyllä lähdössä jatkamaan opintoja. Muuten kyllä osui.
Vierailija kirjoitti:
Liikunnasta pitävän ja liikuntaa harrastavan, mutta kuitenkin samalla myös rentoutumiskykyisen ja laiskottelevan kotihiiren. Ujonpuoleisen ja kiltin, mutta tuttujen seurassa puheliaan. Itsestään huolta pitävän, mutta ei liian ulkonäkökeskeisen. Vain harvakseltaan seksiä haluavan, mutta silloin kun sitä on niin se saa olla ihanan kiihkeää ja kuumaa. Työssäkäyvä ja talous hallinnassa. Savuton, lähes alkoton, muutenkin päihteetön, Isänmaallisia arvoja kunnioittava.
Erityisesti arvostan, mikäli mies osaa tehdä ruokaa ja on käsistään kätevä esim. kodin remonteissa.
Oleet kyllästynyyt miehiin, kokeiile naista.
Voisin kuvitella että tarkkoihin päänsisäisiin määritelmiisi kukaan ei pysty vastaamaan. Kuinka usein on harvakseltaan? Onko se sama harvakseltaan kuin ensi kuussa? Kaikkea pitäisi olla juuri sopivasti, mutta et edes kerro mitä se sopivasti on. Tiedätkö itse?
Vierailija kirjoitti:
Harvoin seksiä, mutta kiihkeää ja kuumaa? Yleensä ne kiihkeät ja kuumat ihmiset haluavat sitä usein, sori vaan. Että pitäisi olla jonkinlainen on/off-mies vai? Nollasta sataan silloin harvoin kun saa?
Arvasin, että tähän kohtaan taitaa karahtaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleet kyllästynyyt miehiin, kokeiile naista.
En kokeile. Olen niin umpihetero kuin vain mahdollista. Samaa toivon mieheltäkin. ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä on yksi, mutta en tahdo enää pettyä kertaakaan. Olen ennemmin yksin.
Mihin olet pettynyt?
Taloudellinen tilanne ei juuri nyt osu ja remontit teen kokeilemalla yrityksen ja erehdyksen kautta. Muuten tunnistin itseni. Etköhän sä tommoisen vielä löydä.
Olen nainen. Etsin samantyyppistä henkilöä itsekin. En tosin minetkään aktiivisesti ihan suunnitteluasteella vasta. Ja sillä erotuksella, etten "vaadi" alkoholin totaalikieltoa. Itse "biletän" kerran-pari vuodessa.
Pitkiä listoja harrastavat ovat ylensä sinkkuja tai parisuhteessaaan pettyneitä. Onnea etsintään kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että tähän kohtaan taitaa karahtaa. ap
Kunhan nyt ei luokkaa kerran kuukaudessa ole, niin en näkisi mitään ongelmaa. Sitä varten on jumala luonut miehelle käden ja antanut älykkyyden valmistaa miesten omat seksilelut, ettei tarvitse väkisinmaata.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Etsin samantyyppistä henkilöä itsekin. En tosin minetkään aktiivisesti ihan suunnitteluasteella vasta. Ja sillä erotuksella, etten "vaadi" alkoholin totaalikieltoa. Itse "biletän" kerran-pari vuodessa.
En minäkään vaadi alkoholin totaalikieltoa. Pari kertaa vuodessa voi vähän irrotella, kunhan ei mene överiksi. Eikä sekään haittaa, jos joskus ottaa ruoan kanssa viinilasillisen tai vaikkapa yhden saunaoluen.
Enkä minäkään ole aktiivisesti nyt etsimässä, kunhan vain pyörittelen mielessäni, onko tulevaisuudessa edes teoreettisesti mahdollista yrittää löytää tällaista ihmistä elämänkumppaniksi. ap
on.