Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin itseni kaltaisen miehen

Vierailija
28.06.2018 |

Liikunnasta pitävän ja liikuntaa harrastavan, mutta kuitenkin samalla myös rentoutumiskykyisen ja laiskottelevan kotihiiren. Ujonpuoleisen ja kiltin, mutta tuttujen seurassa puheliaan. Itsestään huolta pitävän, mutta ei liian ulkonäkökeskeisen. Vain harvakseltaan seksiä haluavan, mutta silloin kun sitä on niin se saa olla ihanan kiihkeää ja kuumaa. Työssäkäyvä ja talous hallinnassa. Savuton, lähes alkoton, muutenkin päihteetön, Isänmaallisia arvoja kunnioittava.

Erityisesti arvostan, mikäli mies osaa tehdä ruokaa ja on käsistään kätevä esim. kodin remonteissa.

Onkohan tällainen kombo miehellä mahdoton?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä naista, "haluan sitä mutta myös tätä, haluan ihmemiehen joka on kaikkea".

Tyypillistä miestä, naisilla ei saisi olla omia halua. Vain miesten pitää saada toteuttaa halunsa.

Miksi naisen ominaisuuksilla varustetusta miehestä tuleekin yhtäkkiä ihmemies, vaikka samoilla ominaisuuksilla varustettu nainen on ihan normaali tavisnainen?

Vierailija
82/84 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis kanssa tuollainen. Hae pois. Tosin seksiä se haluaa usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis kanssa tuollainen. Hae pois. Tosin seksiä se haluaa usein.

Miksi haluat eroon miehestäsi?

Vierailija
84/84 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä naista, "haluan sitä mutta myös tätä, haluan ihmemiehen joka on kaikkea".

Kiitos kohteliaisuudesta. En tiennytkään olevani ihmenainen, joka on kaikkea. Vai päteekö tämä vain miehiin, joilla on samat ominaisuudet kuin minulla? ap