Haluaisin itseni kaltaisen miehen
Liikunnasta pitävän ja liikuntaa harrastavan, mutta kuitenkin samalla myös rentoutumiskykyisen ja laiskottelevan kotihiiren. Ujonpuoleisen ja kiltin, mutta tuttujen seurassa puheliaan. Itsestään huolta pitävän, mutta ei liian ulkonäkökeskeisen. Vain harvakseltaan seksiä haluavan, mutta silloin kun sitä on niin se saa olla ihanan kiihkeää ja kuumaa. Työssäkäyvä ja talous hallinnassa. Savuton, lähes alkoton, muutenkin päihteetön, Isänmaallisia arvoja kunnioittava.
Erityisesti arvostan, mikäli mies osaa tehdä ruokaa ja on käsistään kätevä esim. kodin remonteissa.
Onkohan tällainen kombo miehellä mahdoton?
Kommentit (84)
Olen pettynyt ex naisteni tapaan syylistää minua siitä, että he eivät ole saavuttanut unelmiansa. En tahdo enää kuunnella tyhjänpäiväistä syyttelyä, enkä vertailua muihin.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti arvostan, mikäli mies osaa tehdä ruokaa ja on käsistään kätevä esim. kodin remonteissa.
Jos siis mies laittaa ruoan ja remontoi talon, niin mitäs sinä sitten teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei varmasti ollut tarkoitus kärjistää näin, mutta näin minä olen toiminut ja saanut kuulla siitä ettei ole tarpeeksi aikaa suhteelle. Kuitenkaan remontti pitäisi saada nopeasti tehtyä. En varmasti ole ainoa tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Varmasti minullakin on sellaisia taitoja ja mielenkiinnon kohteita, joita mieheltä puuttuu. ap
Tuo harvakseltaan seksiä on dealbreaker. Haluat ilmaista talonmiestä ja unirättiä, et miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei varmasti ollut tarkoitus kärjistää näin, mutta näin minä olen toiminut ja saanut kuulla siitä ettei ole tarpeeksi aikaa suhteelle. Kuitenkaan remontti pitäisi saada nopeasti tehtyä. En varmasti ole ainoa tapaus.
Olen teettänyt isot remontit ammattilaisilla. Tarkoitin remonttitaidoilla lähinnä kodin pieniä nikkarointeja, joita tulee vain harvakseltaan vastaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo harvakseltaan seksiä on dealbreaker. Haluat ilmaista talonmiestä ja unirättiä, et miestä.
Osaan nukkua oikein hyvin yksinäni, mutta hyvää seksiä kaipaan silloin tällöin. Elämässäni on paljon muutakin mielenkiintoista, eikä seksi aina päällimmäisenä mielessä. Uskoisin, että jossakin lymyilee kaltaiseni mies. ap
Haluat mun miehen! Tosin tuo isänmaallisuus ei miehessäni mitenkään erityisesti näy. On kyllä armeijan käynyt, mutta muuten on enemmänkin globaali maailmankansalainen kuin isänmaallinen persu. Mutta muut pitää paikkaansa. Seuraa urheilua, liikkuu itse paljon. Osaa olla rennosti ja tykkää myös chillailla kotona (vaikkakin on myös erittäin innostunut matkustelemaan). On luonteeltaan herkkä, avulias ja kohtelias, mutta seurassa on erittäin puhelias ja tykätty kaveri/esimies. On omistajana keskisuuressa yrityksessä ja taloudellinen tilanne on vakaa. On aivan loistava sängyssä! Minun hyvinvointi ja nautinto on aina ykkössijalla ja saa erityiset kicksit siitä, että saa minut tulemaan kunnolla. On savuton ja alkoholia käyttää maltilla (viiniä ja ”erikoisempia” oluita maistelee silloin tällöin / ruuan kanssa). Osaa korjata lähes mitä tahansa (niin remppahommia kuin elektroniikkaakin)... tosin nyt ei taloudellisen tilanteen ansiosta enää tarvitse itse olla koko ajan tuusaamassa jotain. On loistava laittamaan ruokaa, kun siitä vain innostuu tai ehtii paneutumaan (erityisesti grillaaminen ja kalaruuat on bravuureja).
Huomasin tässä just, että mullahan on ihan huippumies! Täytyypä lähteä kertomaan se hänellekin.
Vierailija kirjoitti:
Haluat mun miehen! Tosin tuo isänmaallisuus ei miehessäni mitenkään erityisesti näy. On kyllä armeijan käynyt, mutta muuten on enemmänkin globaali maailmankansalainen kuin isänmaallinen persu. Mutta muut pitää paikkaansa. Seuraa urheilua, liikkuu itse paljon. Osaa olla rennosti ja tykkää myös chillailla kotona (vaikkakin on myös erittäin innostunut matkustelemaan). On luonteeltaan herkkä, avulias ja kohtelias, mutta seurassa on erittäin puhelias ja tykätty kaveri/esimies. On omistajana keskisuuressa yrityksessä ja taloudellinen tilanne on vakaa. On aivan loistava sängyssä! Minun hyvinvointi ja nautinto on aina ykkössijalla ja saa erityiset kicksit siitä, että saa minut tulemaan kunnolla. On savuton ja alkoholia käyttää maltilla (viiniä ja ”erikoisempia” oluita maistelee silloin tällöin / ruuan kanssa). Osaa korjata lähes mitä tahansa (niin remppahommia kuin elektroniikkaakin)... tosin nyt ei taloudellisen tilanteen ansiosta enää tarvitse itse olla koko ajan tuusaamassa jotain. On loistava laittamaan ruokaa, kun siitä vain innostuu tai ehtii paneutumaan (erityisesti grillaaminen ja kalaruuat on bravuureja).
Huomasin tässä just, että mullahan on ihan huippumies! Täytyypä lähteä kertomaan se hänellekin.
Onnittelut sinulle. Olet löytänyt timantin.
Lisäksi sais olla siivet ja raidallinen häntä.
-Ap
Minulla on keltaiset silmät, sormi nenän paikalla ja kummassakin jalassa 10 varvasta. Haluaisin samanlaisen miehen. Mitä luulette, löydänkö?
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi sais olla siivet ja raidallinen häntä.
-Ap
Painu pelleilemään muualle. ap
Tällä palstalla yksi merkillisimpiä asioita on se, että jos joku tulee joko kertomaan tai valittamaan mitä häneltä puuttuu, niin aina - poikkeuksetta - tulee joku kertomaan yksityiskohtaisesti kerskuen miten juuri hänellä, hänellä kaikista maailman ihmisistä, on tämä asia.
Olipa kyseessä hyvä työ, hyvä asunto tai hyvä puoliso, aina sama juttu.
En ikinä tajua miten se tieto ap:tä auttaa, että jollain toisella on se kaivattu asia.
Oot kuunnellu liian usein neon 2:n uutta biisiä..itseni kaltainen
Minne voi laittaa ilmoituksen, jossa voisi listata nämä asiat? Tinder ei ole hyvä, koska se perustuu pelkkään ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Oot kuunnellu liian usein neon 2:n uutta biisiä..itseni kaltainen
En ole sellaista kuullutkaan. Täytyypä googlettaa. ap
Miehillä ei ole kuukautiskiertoa, joten miehet haluavat seksiä joka päivä elleivät ole vanhoja tai sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Liikunnasta pitävän ja liikuntaa harrastavan, mutta kuitenkin samalla myös rentoutumiskykyisen ja laiskottelevan kotihiiren. Ujonpuoleisen ja kiltin, mutta tuttujen seurassa puheliaan. Itsestään huolta pitävän, mutta ei liian ulkonäkökeskeisen. Vain harvakseltaan seksiä haluavan, mutta silloin kun sitä on niin se saa olla ihanan kiihkeää ja kuumaa. Työssäkäyvä ja talous hallinnassa. Savuton, lähes alkoton, muutenkin päihteetön, Isänmaallisia arvoja kunnioittava.
Onkohan tällainen kombo miehellä mahdoton?
Mun mies on juuri tuollainen ja haluan hänestä monesta syystä eroon.
Oisko sulla vaihturi? :D
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Miehillä ei ole kuukautiskiertoa, joten miehet haluavat seksiä joka päivä elleivät ole vanhoja tai sairaita.
Oot aika nuori (29 v) kommentoimaan asiaa. Mun miehellä halut alko kadota just siinä 30 v. Naiset porskuttaa näissä asioissa pidempään kuin miehet.
Tätä(kin) palstaa lukemalla on käynyt selväksi, että joukossamme on varsin paljon miehiä, joita ei seksi tunnu kiinnostavan - ainakaan omassa parisuhteessa. Sitä emme voi tietää, käyvätkö jossain muualla, koska meillä on vain suhteen toisen osapuolen kokemus ja näkemys asiasta.