Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin itseni kaltaisen miehen

Vierailija
28.06.2018 |

Liikunnasta pitävän ja liikuntaa harrastavan, mutta kuitenkin samalla myös rentoutumiskykyisen ja laiskottelevan kotihiiren. Ujonpuoleisen ja kiltin, mutta tuttujen seurassa puheliaan. Itsestään huolta pitävän, mutta ei liian ulkonäkökeskeisen. Vain harvakseltaan seksiä haluavan, mutta silloin kun sitä on niin se saa olla ihanan kiihkeää ja kuumaa. Työssäkäyvä ja talous hallinnassa. Savuton, lähes alkoton, muutenkin päihteetön, Isänmaallisia arvoja kunnioittava.

Erityisesti arvostan, mikäli mies osaa tehdä ruokaa ja on käsistään kätevä esim. kodin remonteissa.

Onkohan tällainen kombo miehellä mahdoton?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on AP:n toiveiden kaltainen mies. Se piti kyllä ns. hakemalla hakea kotoa treffeille, tutustuttiin ensin kaveriporukan kautta ja sitten tein itse aloitteen. Hienovaraista vihjailua ei tajunnut, kun ei osannut olettaa, että naisia kiinnostais. :D Oli siis ihan kokematon naisasioissa ja murehti alkuun osaako olla parisuhteessa, mutta kun on mukava ihminen niin kyllä se näemmä sujuu ilman suurempaa harjoitteluakin.

Bonuksena tässä miehessä on, että kun hän on elellyt lähes 30v asti itsekseen niin ei ole kädetön aikuisen ihmisen elämään kuuluvien asioiden hoitamisessa.

Vierailija
62/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä sopivia miehiä. Ottiko ap keneenkään yhteyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä oteta yhteyksiä ja ap ei edes varmaan oikeasti hakenut ketään. Luulisin.

Vierailija
64/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan silti niin epätoivoinen on, että täältä lähtisi miestä etsimään. Eiköhän tässä ollut vaan tarkoitus pohdiskelulle ja kokemusten jakamiselle.

Vierailija
65/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan silti niin epätoivoinen on, että täältä lähtisi miestä etsimään. Eiköhän tässä ollut vaan tarkoitus pohdiskelulle ja kokemusten jakamiselle.

Varmaan oli.

En silti tiedä miksi tämä olisi muita epätoivoisempi paikka. Vai oletko sitä mieltä, että täällä pyörivät miehet ovat epäkelpoja seurusteluun?

Vierailija
66/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ollut treffi-ilmoitus. Tällä hetkellä asia on vasta pohdinnan asteella. ap

Vierailija
67/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Miehillä ei ole kuukautiskiertoa, joten miehet haluavat seksiä joka päivä elleivät ole vanhoja tai sairaita.

Oot aika nuori (29 v) kommentoimaan asiaa. Mun miehellä halut alko kadota just siinä 30 v. Naiset porskuttaa näissä asioissa pidempään kuin miehet.

Siis tuon nimimerkin ikähän on jo reilusti enemmän kuin 30v (29v+1v). Kirjoitellut samalla nimimerkillä jo vuosia, joten lienee jo nelikymppinen. 

Vierailija
68/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunnasta pitävän ja liikuntaa harrastavan, mutta kuitenkin samalla myös rentoutumiskykyisen ja laiskottelevan kotihiiren. Ujonpuoleisen ja kiltin, mutta tuttujen seurassa puheliaan. Itsestään huolta pitävän, mutta ei liian ulkonäkökeskeisen. Vain harvakseltaan seksiä haluavan, mutta silloin kun sitä on niin se saa olla ihanan kiihkeää ja kuumaa. Työssäkäyvä ja talous hallinnassa. Savuton, lähes alkoton, muutenkin päihteetön, Isänmaallisia arvoja kunnioittava.

Erityisesti arvostan, mikäli mies osaa tehdä ruokaa ja on käsistään kätevä esim. kodin remonteissa.

Onkohan tällainen kombo miehellä mahdoton?

Kuulehan terokulta. Sun täytyy mennä naimisshiin itsesi kanssa, eiks niin. Tosinolethanjo naimisissa oikean kätesi kanssa, mitä olen oppinut ymmärtämään. Joten vihille vaan. Ja se on noutänkjuu. Vielä kerran.

Vierailija
69/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ollut treffi-ilmoitus. Tällä hetkellä asia on vasta pohdinnan asteella. ap

Haluaisit, mutta et sitten haluakaan?

Vierailija
70/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit minusta, paitsi että olen keskimääräistä huonompi ruoan laittaja. Muut jutut aivan arkipäiväistä omaa itseäni jopa helppoa. No on ikääkin jo 48. Ei kuitenkaan naista löytynyt joka arvostaisi minua. 

Harmi, ettet ole löytänyt kumppania, sillä monet naiset arvostavat näitä ominaisuuksia. Ikäkin sinulla on oikein hyvä. ap

Aha. Ei kyllä huomaa tuota arvostusta tai sitä ei kukaan nainen ainakaan näytä. 

t.M48

Vierailija
71/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä nainen sanoo ja oikeasti haluaa on kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
72/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään. Aattelin kun tässäkin ketjussa oli useita sopivia ja kiinnostuneita, että olis hyvä ap:lle.

Vierailija
73/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesi kaltaisen miehen? Oletko itse noin mahtava nainen?

Vierailija
74/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesi kaltaisen miehen? Oletko itse noin mahtava nainen?

Jos aloitusviestissä listaamani asiat ovat sinusta mahtavia, niin sitten ilmeisesti olen mahtava nainen. Toki minussa on huonoja puoliakin ja varmasti myös miehillä on. Tärkeintä on, ettei mitään ylitsepääsemättömän isoa 'vikaa' ole kummallakaan suhteen osapuolella. ap

Vierailija
75/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään. Aattelin kun tässäkin ketjussa oli useita sopivia ja kiinnostuneita, että olis hyvä ap:lle.

Olen harkitseva ja kypsyttelen vasta ajatusta uuteen parisuhteeseen ryhtymisestä. Parempi katsoa kuin katua. Minulla ei ole kiire. ap

Vierailija
76/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alhainen libido. Ei oikein täsmää. Kaikki muu täsmää.

Sinkkumies

Vierailija
77/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ketään saa :(

Valitettavasti.

Naiset ei tykkää tuollaisista uuvateista nääs.

Ja narskuminäminämäät varsinkin ovat big turnoff.

Ehkä sulla menee vuosi ok ja sitten sekin nainen lähtee kävelemään.

Kukaan ei jaksa vinkujaa ja tyyppiä, jota pitää koko elämä terapoida.

Ainoastaan miehet saavat naisia.

Ei uikuttajat.

Vierailija
78/84 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole. Ketjussa lähinnä vain naiset ovat ilmoittaneet, että heillä on kuvaukseen sopiva mies. Pari miestä on myös sanonut olevansa sellainen, mutta ei kaipaa enää pettymyksiä.

Eikä ole edes tiedossa, osuuko kuvaukseen sopivan miehen ja aloittajan sijainti lähellekään toisiaan. Etäsuhteet eivät pidemmän päälle onnistu ja nykyaikana harva pystyy vaihtamaan työpaikkaansa ja muuttamaan omaa sekä mahdollisten lastensa elämään täydellisesti.

Vierailija
79/84 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsii 30-55v miestä ja on itse mitä 60v :)

Vierailija
80/84 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naista, "haluan sitä mutta myös tätä, haluan ihmemiehen joka on kaikkea".