Naisten yleisimmät profiilikuvaukset Tinderissä
-Netflix & chill
-Superliket on vahinkoja
-Valehdellaan sit missä on tavattu
Mitä muita? :D
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Tinderissä mutta aikoinaan paljon nettideittaileena pidin helpoimpana hypätä yli profiileista, joissa ei ollut mitään mielenkiintoista. En minä niistä jaksanut tehdä keskustelupalsta-avauksia.
Onko siellä todelllakin tällainenkin mahdollisuus? Mä aattelin että kerro tulosi niiin ei tartte tuhlata aikaa... Ai sä ooot ton näköne, no sit...
Painuhann mäjelle siitä sie senkin lurjuus.
En tiedä Tinderistä "mittään" muuta kuin että se on nykyajan tanssilava, jonne ollaan tyrkyllä,
siinä vaan ei oo pelkästään miesten haku, ja naisten puolituntinen. Vaan kaikki hakee kokoajan.....
Kun en tunne tuota systeemiä, niin en voi kuin arvailla niitä profiileja ym kuvauksia. Itse jos sinne olisin
itteeni tyrkkäämässä, niin en ainakaan itteeni kehuisi, päinvastoin. Silloin vois yllättyä positiivisesti.
Sen minkä pakon sanelemana joutuu lööpeistä nuoria näkevän, niin kaikkihan ne ovat kuin samasta muotista valettuja. Ei mitään eroa. Huulet törröllään , takamus pitkänä, pullasutit ripsillä,
moppi hiusten lisänä, papukaija-kynnet. Ja sitten ovat niin "oman tiensä kulkioita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan viiniä ja matkustelua. Ja käyn kuntosalilla. Opiskelen journalismia, pedagogiikkaa, sairaanhoitajaksi tai kieliä.
Näitä löytyy jokaisesta opiskelijakaupungista ikähaarukalla 18-36
Olisiko siis parempi, jos viini- ja matkustusharrastus paljastuisi vasta myöhemmin? Tai se mitä opiskelee? Miksi?
Onhan se toki hyvä kertoa alkoholiriippuvuudestaan heti kättelyssä, mutta onhan se jotenkin hassua kun se kerrotaan ikään kuin positiivisena seikkana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan viiniä ja matkustelua. Ja käyn kuntosalilla. Opiskelen journalismia, pedagogiikkaa, sairaanhoitajaksi tai kieliä.
Näitä löytyy jokaisesta opiskelijakaupungista ikähaarukalla 18-36
Olisiko siis parempi, jos viini- ja matkustusharrastus paljastuisi vasta myöhemmin? Tai se mitä opiskelee? Miksi?
No kun nuo harrastukset eivät yleensä ole varsinaisesti totta. Käydään matkoilla joskus - kuten 99 % muistakin ihmisistä. Viinillä tarkoitetaan kyllä sitä, että kotisohvalla sofistikoituneeti lipitetään vähän viiniä työstressin hoitoon. Samat ihmiset yleensä tuomitsevat kovin sanoin "työttömien kaljanjuonnin".
Tissuttelu on tissuttelua, oli alkoholi mikä tahansa tai minkä hintaista tahansa.
Onko siellä todelllakin tällainenkin mahdollisuus? Mä aattelin että kerro tulosi niiin ei tartte tuhlata aikaa... Ai sä ooot ton näköne, no sit...