Naisten yleisimmät profiilikuvaukset Tinderissä
-Netflix & chill
-Superliket on vahinkoja
-Valehdellaan sit missä on tavattu
Mitä muita? :D
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Olin viime viikolla Latviassa käymässä ja ehdin reissullani selailemaan myös vähän tinderiä. Yllätyksenä tuli se, että paikallisten naisten profiilit olivat hyvin samanlaisia kuin Suomessa. Viiniä, matkustelua, englanninkielisiä latteuksia ja hymiöjonoja... Jotenkin odotin, että olisivat olleet edes vähän erilaisia :/
Tyypillinen suomalaisjuntin oletus, että mitä tahansa suomalainen tekee, kukaan muu ei tietenkään tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin viime viikolla Latviassa käymässä ja ehdin reissullani selailemaan myös vähän tinderiä. Yllätyksenä tuli se, että paikallisten naisten profiilit olivat hyvin samanlaisia kuin Suomessa. Viiniä, matkustelua, englanninkielisiä latteuksia ja hymiöjonoja... Jotenkin odotin, että olisivat olleet edes vähän erilaisia :/
Tyypillinen suomalaisjuntin oletus, että mitä tahansa suomalainen tekee, kukaan muu ei tietenkään tee niin.
Huh? :D Lähinnä toivoin ja odotin, että maan oma kulttuuri, tavat ja huumorintaju olisivat edes jotenkin näkyneet. On aina ikävä huomata maailmankuvan koostuvan pääasiallisesti amerikkalaisen viihdeteollisuuden latteuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh? :D Lähinnä toivoin ja odotin, että maan oma kulttuuri, tavat ja huumorintaju olisivat edes jotenkin näkyneet. On aina ikävä huomata maailmankuvan koostuvan pääasiallisesti amerikkalaisen viihdeteollisuuden latteuksista.
Miksi siis oletat, että Latviassa olisivat näkynyt oman maan kulttuuri sen kummemmin kuin Suomessakaan?
Pelkkää valkoroskaa koko tinder täynnä. Missä on ne älykkäät akateemiset aikuiset naiset joita kaikki naiset väittää olevansa? Näen vain tatuoituja urpoja tappelukoirineen ja kardashian-töröhuulineen. Aika kaukana on ranskalainen eleganssi.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää valkoroskaa koko tinder täynnä. Missä on ne älykkäät akateemiset aikuiset naiset joita kaikki naiset väittää olevansa? Näen vain tatuoituja urpoja tappelukoirineen ja kardashian-töröhuulineen. Aika kaukana on ranskalainen eleganssi.
Minä olin tinderissä melkein kolme vuotta. Et varmaan löytänyt minua sieltä, koska asun metsässä ja profiilissani ei lukenut mitään. Nyt olen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis oletat, että Latviassa olisivat näkynyt oman maan kulttuuri sen kummemmin kuin Suomessakaan?
Suomalaiset naiset ottavat mielestäni todella paljon vaikutteita amerikkalaisesta viihdeteollisuudesta. En ole aikaisemmin tätä huomannut muualla Euroopassa, vaikka matkustelenkin paljon ja olen myös asunut useammassa eri maassa. Väärässä olin.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olit ihan tosissasi, etkä vaan heittänyt huonoa läppää? :o
Sitä kun tuhannen kerran jonkun naisen profiilissa tulee vastaan se niin kyllä se on ruksia. Sitäpaitti jos neito ei hae seksiseuraa niin minähän vain toteutan hänen toiveensa painamalla ruksia, ei ainakaan mun kaa XD Luottanen kanssaveljiini että kyllä joku heistä sydäntä painaa, oli profiili vaikka mimmonen :)
Kuule sisko, tämä on sitä tasa-arvoa, voi mieskin painaa ruksia :) Niin ja kun oikeasti aattelen että vain ja ainoastaan pitempää suhdetta haikailen, niin kovin rantuksi tulee sydänpainamisten suhteen
Hirveän pinnallinenhan se on toi sovellus ja vähäisillä tiedoilla pitää päätös tehdä. Jos sitten ei ole yhtään profiiliin panostanut, eli ilman tekstiä, kuvana maisema tai osa naamasta niin ruksia vaan. En vain ymmärrä sitä että jos vastapuolen profiilista käy pelkästään ilmi että hän on nainen, niin miksi minun pitäisi sydäntä painella.
Olen eri kuin edelliset kommentoijat, mutta ihanko oikeasti sinulta on mennyt ohi se, että se naisten "en hae seksiseuraa" tarkoittaa, ettei etsi _yhden yön suhteita_? Kyllä se seksi parisuhteessa sitten astuu mukaan kuvioon, vaikkei nainen Tinderin kautta missään pikasuhdekaruselleissä pyörisikään.
Minäkin tuon ymmärrän kyllä, mutta aina vähän kalahtaa korvaan kaikki seksinegatiivisuus, vaikkakin sitten tuollainen. Miksi sitä pitää erikseen korostaa, että ei etsi seksiseuraa? Ei fiksu mies oleta suuntaan eikä toiseen muutenkaan. Tulee heti mielleyhtymiä että nainen ei välttämättä hirveästi nauti seksistä, mutta parisuhteessa sitä joutuu sitten hampaat irvessä antamaan kun se kuuluu asiaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
INFJ-P, ESBT-X ja muut lyhenteet, jotka merkkaavat jotain persoonallisuustestin tulosta. 99 prosenttia heteromiehistä ei vaan ymmärrä pätkääkään, mitä nämä lyhenteet tarkoittavat.
Joo, kaikenmaailman autistit sitten rakastavat itsensä ja muiden lokeroimista näihin kirjainyhdistelmiin. Jotenkin itseensä käpertynyttä. Ja vielä olettaa, että kaikki ymmärtävät mitä nuo pitävät sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Niin koska sinä kuten muutkaan miehet et kiinnitä huomiota muunlaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
INFJ-P, ESBT-X ja muut lyhenteet, jotka merkkaavat jotain persoonallisuustestin tulosta. 99 prosenttia heteromiehistä ei vaan ymmärrä pätkääkään, mitä nämä lyhenteet tarkoittavat.
Noi lyhenteet on noin 80% jokaisesta miesten profiilista jossa on teksti.
Turn off, sama kun laittaisit horoskoopin.
ghfgdfgfd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olit ihan tosissasi, etkä vaan heittänyt huonoa läppää? :o
Sitä kun tuhannen kerran jonkun naisen profiilissa tulee vastaan se niin kyllä se on ruksia. Sitäpaitti jos neito ei hae seksiseuraa niin minähän vain toteutan hänen toiveensa painamalla ruksia, ei ainakaan mun kaa XD Luottanen kanssaveljiini että kyllä joku heistä sydäntä painaa, oli profiili vaikka mimmonen :)
Kuule sisko, tämä on sitä tasa-arvoa, voi mieskin painaa ruksia :) Niin ja kun oikeasti aattelen että vain ja ainoastaan pitempää suhdetta haikailen, niin kovin rantuksi tulee sydänpainamisten suhteen
Hirveän pinnallinenhan se on toi sovellus ja vähäisillä tiedoilla pitää päätös tehdä. Jos sitten ei ole yhtään profiiliin panostanut, eli ilman tekstiä, kuvana maisema tai osa naamasta niin ruksia vaan. En vain ymmärrä sitä että jos vastapuolen profiilista käy pelkästään ilmi että hän on nainen, niin miksi minun pitäisi sydäntä painella.
Olen eri kuin edelliset kommentoijat, mutta ihanko oikeasti sinulta on mennyt ohi se, että se naisten "en hae seksiseuraa" tarkoittaa, ettei etsi _yhden yön suhteita_? Kyllä se seksi parisuhteessa sitten astuu mukaan kuvioon, vaikkei nainen Tinderin kautta missään pikasuhdekaruselleissä pyörisikään.
Minäkin tuon ymmärrän kyllä, mutta aina vähän kalahtaa korvaan kaikki seksinegatiivisuus, vaikkakin sitten tuollainen. Miksi sitä pitää erikseen korostaa, että ei etsi seksiseuraa? Ei fiksu mies oleta suuntaan eikä toiseen muutenkaan. Tulee heti mielleyhtymiä että nainen ei välttämättä hirveästi nauti seksistä, mutta parisuhteessa sitä joutuu sitten hampaat irvessä antamaan kun se kuuluu asiaan.
-eri
Siksi sitä pitää korostaa, kun siellä niitä seksin vonkaajia on niin paljon. Eihän tuo niille parisuhdetta etsiville miehille olekaan tarkoitettu. Sen profiilin kun näkee sinun lisäksesi aika moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä oon vähän tämmöinen Pikku Myy" ja tämä on sitten vastuuvapauslauseke myöhemmille luonneongelmille, kun mähän kerroin jo alussa, että en ole ihan helppo ihminen.
Jostain syystä kuitenkin miehet haluavat näitä naisia, joissa on "haastetta" ja jotka draamailevat pikkuasioista.
Tai ne miehet haluavat kenestä olet itse kiinnostunut.
Ai? Eikö se olekaan ihan yleinen miesten nillityksen aihe, kun nainen aina nalkuttaa ja mikään ei kelpaa ja ajatuksia pitää lukea? Tämähän on ikivanha stereotypia, että naimisiinmenokin on pallo jalkaan ja nainen on oikukas ja määrää parisuhteessa kaiken. Missä tynnyrissä olet asunut, jos tällainen ei ole koskaan sinun korviisi kantautunut?
Erikoinen viesti asian vierestä.
Tuossa mihin kommentoin väitettiin miesten haluavan haastavan pikkuasioista draamailevan naisen. Tynnyrissä kai olen sitten elänyt, mutta empä ole kuullut kenenkään haluavan sellaista kumppania.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä oon vähän tämmöinen Pikku Myy" ja tämä on sitten vastuuvapauslauseke myöhemmille luonneongelmille, kun mähän kerroin jo alussa, että en ole ihan helppo ihminen.
Jostain syystä kuitenkin miehet haluavat näitä naisia, joissa on "haastetta" ja jotka draamailevat pikkuasioista.
Ai? Eikö se olekaan ihan yleinen miesten nillityksen aihe, kun nainen aina nalkuttaa ja mikään ei kelpaa ja ajatuksia pitää lukea? Tämähän on ikivanha stereotypia, että naimisiinmenokin on pallo jalkaan ja nainen on oikukas ja määrää parisuhteessa kaiken. Missä tynnyrissä olet asunut, jos tällainen ei ole koskaan sinun korviisi kantautunut?
Tuossa mihin kommentoin väitettiin miesten haluavan haastavan pikkuasioista draamailevan naisen. Tynnyrissä kai olen sitten elänyt, mutta empä ole kuullut kenenkään haluavan sellaista kumppania.
Etkö tosiaan koskaan ole kuullut, että naisessa pitää olla vähän haastetta eikä saa olla liian helppo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kun persoonallisuuskuvauksena on aina yksi harvinaisimpia persoonallisuustyyppejä, niin viesti on, että "ota jalat alle, äläkä katso taaksesi". Varoittaa kokemukseni mukaan luonneviasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, Myers-Briggsia on kritisoitu niin paljon, että minä en katso olevan mitenkään eduksi, jos mies ajattelee testin antaman tuloksen kuvaavan häntä ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan koskaan ole kuullut, että naisessa pitää olla vähän haastetta eikä saa olla liian helppo?
Mun mielestä se nyt ei tosiaan tarkoita tuota mitä yllä on kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, Myers-Briggsia on kritisoitu niin paljon, että minä en katso olevan mitenkään eduksi, jos mies ajattelee testin antaman tuloksen kuvaavan häntä ihmisenä.
Totta, ja näitähän näkee miehilläkin. Testin paikkansapitävyys lienee kohtalaisen pätevä sen ensimmäisen kirjaimen osalta; muuten tasan yhtä luotettavaa kuin horoskoopit.
Eli siis täyttä tuubaa.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se nyt ei tosiaan tarkoita tuota mitä yllä on kuvattu.
Minun mielestäni kuvaa juuri sitä. Naisen pitää olla niin hiton salamyhkäinen ja arvoituksellinen ja vaikeasti tavoitettava, että viitsii vaivautua ja jos nainen on helposti lähestyttävä ja jopa oma-aloitteinen, niin miehellä lopahtaa mielenkiinto. Näin on sanottu esim tällä palstalla usein. Sitten kun nämä sankarit vihdoin saivat sen venkula-arvuuttelijanaisen itselleen, alkaa märinä siitä, että tämä ei ollutkaan lämmin ja välittävä, vaan vaatiikiin jos jonkinlaista luksusta ja palvontaa antamatta itse yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin on niin monta kertaa kommentoitu, että tinder on miehille panosovellus. Että miehet eivät edes lue niitä tekstejä. Että miehet katsovat kuvaa ja miettivät, että panisivatko sitä kuvan naista. Mitä väliä silloin, mitä siinä tekstissä lukee?
Ps. Samat pätee myös miehiin. Lisäksi voisin päätellä tinderin perusteella, että suomalaisten miesten yleisimmät harrastukset ovat syvänmerensukellus, purjehdus, nopeat autot ja laskettelu Alpeilla.
* niiden komeiden ja menestyneiltä vaikuttavien miesten, joiden profiilit huomioit.