Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mä olen tälle miehelle teidän mielestä?

Newgirl
28.06.2018 |

Joo eli siinä tulikin se kysymys. Minä oleb reilu parikymppinen ja mies lähenee kolmeakymppiä.
Ollaan tapailtu nyt vajaa 2 vuotta.
Tehdään yhdessä arkisia asioita, käydään kaupoilla, syömässä, leffoissa, kokkaillaan jne. Viikonloppuisin miehellä ei kuitenkaan ikinä tunnu olevan aikaa minulle.
Olen tavannut miehen kavereita, muutamia. Kaikki heistä tosin vain miespuolisia. Miehellä on paljon naispuolisia kavereita, mutta heistä ei juuri puhu enkä siis koskaan ketään heistä ole tavannut. Myöskään miehen vanhempia en ole tavannut, veljet vain nopealla moikkauksella. Mies myös kehuu minua ja nimittää kullaksi yms. Kuitenkin minusta tuntuu, että joku tässä mättää. Mitä minä olen teidän mielestä tälle miehelle, pelkkä friends with benefits, vakipano?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä.

Vierailija
2/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä asiasta kysynyt, enkä ole saannut mitään järkevää vastausta. Ja halusin nyt nimenomaan ulkopuolisten silmin tietää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipanolta kyllä kuulostaa, koskapa mies ei halua sinua sen enempää elämäänsä. Et tunne vanhempia, et kavereita ja vapaa-aikansakkin viettää muualla. Jos pelkkä seksisuhde ei riitä, niin jätä se sika.

Vierailija
4/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi pussientyhjennysalusta. Juokse!

Vierailija
5/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellähän voi olla kumppani ja lapsia tietämättäsi ja tällöin olet se toinennainen tai rakastajatar.

Vierailija
6/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo taida kovin vakavisssaan olla, anteeksi vain. Jos olisit hänen "elämänsä nainen", jonka kanssa suunnittelee yhteistä tulevaisuutta, olisit varmaankin tutustunut lähipiiriin paremmin. Missä hän ne viikonloput viettää, niiden naispuolisten kavereiden kanssako? Jos mies on rakastunut niin eivät kai jotkut muut viikonloppuriennot aina menisi sinun edellesi? Puhuuko ikinä ja suunnitteleeko tulevaisuutta, yhteenmuutto, naimisiinmeno, lapset? (tiedän, kaikki eivät näitä halua) Kyllä kahdessa vuodessa jo tietää, haluaako toiseen sitoutua.

Vierailija
7/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipano selkeästi. Tuhlaat aikaasi nyt tuon tyypin kanssa. Jos ette kerran yhdessä asu, niin moikka vain koko jampalle ja ei enää mitään yhteyttä. Jos mies siinä alkaa selittelemään tai sanoo korjaavansa epäkohdat, niin älä mene siihen lankaan, se on vain kakan jauhamista ja tapa pitkittää asiaa jos kahden vuoden aikana homma ei ole edistynyt ollenkaan, niin en olisi enää liian sinisilmäinen jatkosta. Maailmassa on muitakin miehiä kuin tämä yksi.

Vierailija
8/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näkisin sinut ajankuluna. Me, jotka emme halua seurustalla tai perustaa sitä perhettä tapailemme ihmisiä ajankuluksi. Tosin me olemme siitä avoimesti myös kertoneet ja puhuneet.

Sinä olet nyt tyytymätön tilanteeseen, joten puhut miehen kanssa asiat läpi ja jos et tuollaiste elämää halua elää teet ne omat päätökset asian suhteen. Kukaan muu ei niitä puolestasi tee. Ei edes tuo mies, hän tuntuu olevan tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
9/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo taida kovin vakavisssaan olla, anteeksi vain. Jos olisit hänen "elämänsä nainen", jonka kanssa suunnittelee yhteistä tulevaisuutta, olisit varmaankin tutustunut lähipiiriin paremmin. Missä hän ne viikonloput viettää, niiden naispuolisten kavereiden kanssako? Jos mies on rakastunut niin eivät kai jotkut muut viikonloppuriennot aina menisi sinun edellesi? Puhuuko ikinä ja suunnitteleeko tulevaisuutta, yhteenmuutto, naimisiinmeno, lapset? (tiedän, kaikki eivät näitä halua) Kyllä kahdessa vuodessa jo tietää, haluaako toiseen sitoutua.

Viikonloput käy kavereiden kanssa ryyppäämässä, kuulemma poikien kanssa. Siitä en kuitenkaan voi olla varma.

Ei puhuta hirveästi tulevaisuudesta. Joskus jos ollaan puhuttu naimisiinmenoista on hän sanonut esim näin : ”Sitten kun mä menen naimisiin niin mä haluan että mun vaimo saa kaikista kauneimman puvun”.

Ollaan sovittu ettei muita tapailla.

Ap

Vierailija
10/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloput käy kavereiden kanssa ryyppäämässä, kuulemma poikien kanssa. Siitä en kuitenkaan voi olla varma.

Ei puhuta hirveästi tulevaisuudesta. Joskus jos ollaan puhuttu naimisiinmenoista on hän sanonut esim näin : ”Sitten kun mä menen naimisiin niin mä haluan että mun vaimo saa kaikista kauneimman puvun”.

Ap

Höhö.. vai kauneimman puvun. Ihme veistelyä 😅

Vierailija
11/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihan oikeassa kaikki. Kiitos fiksuista vastauksista. Täytyy pistää mies selkä seinää vasten ja jos ei suostu taas puhumaan niin on aika kyllä päästää irti.

Ap

Vierailija
12/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

"Mun vaimo", ei "sinä saat kauneimman puvun".

Vierailija
13/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ainahan sitä kaikkea voi sopia :D

Vierailija
14/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, löydät kyllä jonkun jolle olet erityinen etkä vain ajankulua. Voi olla ettei tyyppi osaa/halua sitoutua kehenkään muuhunkaan.

Vierailija
15/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai käy mies ryyppäämässä.. Kuulostaa samanlaiselta tyypiltä kuin se mies, jonka kanssa aikoinaan olin pari vuotta. Itse asiassa koko teidän juttu kuulostaa hyvin samanlaiselta. Tällä miehellä oli myös toinen nainen, kihlattu jopa, mutta ei hän huomannut minulle siitä sanoa, vaan majaili minun luonani paljon. Viikonloppuisin kävi myös ryyppäämässä ja saattoi tulla sieltä aamuyöllä luokseni nukkumaan ja panemaan. Jossakin vaiheessa tosiasiat paljastuivat ja niin kihlattu kuin minäkin pistimme poikki. Mies soitteli vielä puolen vuoden päästäkin.

Vierailija
16/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai käy mies ryyppäämässä.. Kuulostaa samanlaiselta tyypiltä kuin se mies, jonka kanssa aikoinaan olin pari vuotta. Itse asiassa koko teidän juttu kuulostaa hyvin samanlaiselta. Tällä miehellä oli myös toinen nainen, kihlattu jopa, mutta ei hän huomannut minulle siitä sanoa, vaan majaili minun luonani paljon. Viikonloppuisin kävi myös ryyppäämässä ja saattoi tulla sieltä aamuyöllä luokseni nukkumaan ja panemaan. Jossakin vaiheessa tosiasiat paljastuivat ja niin kihlattu kuin minäkin pistimme poikki. Mies soitteli vielä puolen vuoden päästäkin.

Voi ei, kuulostaa kauhealta :( Mihin ihmisten moraali on kadonnut..

Tota kihlattu juttua en omalta kohdalta usko, koska mulla on miehen kämpässä paljon omia tavaroita. Ellei heillä ole joku yhteinen koti jossain ja käy siellä salaa, mutta ehkä vähän kaukaa haettu. En tiedä.

Ap

Vierailija
17/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen ihmisen, jolla oli tuollainen "suhde" nuoreen naiseen. Se oli viihdettä, kun sukset olivat ristissä raskaana olevan tyttöystävän kanssa (eivät asuneet yhdessä). Ruokaa, siivouspalvelua ja varmaa pesää. Mimmi jäi, kun sopivat riitansa tyttiksen kanssa.

Vierailija
18/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota kihlattu juttua en omalta kohdalta usko, koska mulla on miehen kämpässä paljon omia tavaroita. Ellei heillä ole joku yhteinen koti jossain ja käy siellä salaa, mutta ehkä vähän kaukaa haettu. En tiedä.

Ap

Kautta aikojen isännät on piikoja painaneet. :D

Vierailija
19/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun miehellä on toinen kämppä toisella paikkakunnalla työn takia. Meidän suhde on siinä pisteessä, että en yhtään ihmettelisi, jos siellä joku toinen nainen punkkaisi.

Vierailija
20/54 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hänellä on toinen elämä eli toinen suhde tai sitten he's just not that into you. Sorry.