Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä sinun on vaikea sietää?

Vierailija
27.06.2018 |

Kerro

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaäänisiä hölöttäjiä jotka on äänessä ihan KOKO ajan, työpaikan kahvihuoneessa korvat soi tilliä noitten vuoksi!!

Vierailija
62/84 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä, jotka haukkuvat muita ja liputtaa omaa paremmuuttaan. Ivalliset, nauttii muitten epäonnistumisesta. Selän takana jauhavat, sellaset jotka pokaa varattuja. Ylipäätänsä ihminen jolla on löyhä moraali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset ovat vaikeita, jotka tuntuvat vain odottavan päästääkseen näpäyttämään, opettamaan ja oikaisemaan toisia ihmisiä. He huomaavat kaiken. Useiden metrien päästä. Esim minun tapani tehdä jokin on väärä koska hänen tapansa säästää minuutin. Koko elämä on LEAN-optimoitu.

Anteeksi ystävät mutta minä en aina halua tehdä asioita mahdollisimman tehokkaasti vaan joskus muut arvot ovat päällimmäisenä. En käsitä miksi moni asia pitää tehdä kauhealla vimmalla? Avataan esim paketti nopeilla, äkäisillä liikkeillä.

Vastaan siis: tohottajia.

Vierailija
64/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä että monesti tohottajat saavat sinut tuntemaan itsesi tyhmäksi ja vielä inhottavampaa on että he tuntuvat nauttivan siitä. Itse olen oppinut että toisen kasvot tulee pyrkiä säilyttämään.

Vierailija
65/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä että monesti tohottajat saavat sinut tuntemaan itsesi tyhmäksi ja vielä inhottavampaa on että he tuntuvat nauttivan siitä. Itse olen oppinut että toisen kasvot tulee pyrkiä säilyttämään.

Ilkeä touhottaja tekee tätä, ahkera tekee vain oman työnsä.

Touhottaja jonka ainoa motiivi touhottamiselle on oman aseman nostaminen alleviivaa jatkuvasti sitä, että muut eivät mukamas pystyisi kaikkeen mihin hän.

Toiset tekevät saman, mutta eivät nosta siitä esitystä ympäristölle.

Vierailija
66/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaäänisiä hölöttäjiä jotka on äänessä ihan KOKO ajan, työpaikan kahvihuoneessa korvat soi tilliä noitten vuoksi!!

Itsekkäitä, ei huomioida, että osa ihmisistä haluaa levähtää työn ohessa. Kyseessä on tauko työstä jotta työ sitten menee paremmin. Toiset kailottavat ja pakkokuunteluttavat valitustaan sielläkin. Huumorijutut vielä menee, mutta oman työkailotuksen ja hössötyksen pakkosyöttö muille tauolla on rasittavaa.

Vierailija
67/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti äänessä olevia jotka puhuvat päälle eivätkä anna toisille puheenvuoroa.

Vierailija
68/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisitä tulee melkein aina ajankanssa tosikkoja ja pätijöitä. Teeskentelevä jatkuva oman aseman pönkitys ja muiden alaspainaminen taikka siis niiden jotka kokee jotenkin vääränlaisiksi. Koko maailman muuttaminen ankeaksi areenaksi oman erinomaisuuden esittelyyn.

Ihminen ei saa syödä kuin mitä muutkin eli henkilö joka kokee oikeudekseen hallita muita ja määritellä oikeaoppisuuden.

Ihmisen tulee olla samanlaisia tasapaksuja vailla mitään mikä tulee esille.

Kuitenkin sitä kaivataan viihdettä. Viihdyttäjiksi kelpaavat sitten jotkut joita tietenkin saa haukkua huomionhakuisiksi...

Vierailija
69/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia

Vierailija
70/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että joitain piirteitä on vaikea sietää. Kukaan ihminen ei ole pelkästään jokin piirre vaan kaikissa on monia puolia.

Otan kierroksia mm. seuraavanlaisista piirteistä, nää tulee ekana mieleen:

-Ei ole kunnon ammattia, rahaa, ei parisuhdetta, oikein mitään saavutusta ja syy siihen ei koskaan ole itsessä vaan ”elämä on kohdellut kaltoin”, en voi sietää sitä ettei ihminen ota itse minkäänlaista vastuuta elämästään!

-Marttyyrius: kauhea tarve uhrautua toisten puolesta ja vähätellä omia tarpeita, sitten toisaalta suoltaa katkeruutta siitä kun on niin väsynyt muiden puolesta tekemisestä ja itkeminen että ”missä on kiitos”. Arght!

-Oman lapsen tarpeiden laiminlyönti. Vaikka itsellä on ollut rankkaa ja ”elämä on kohdellut kaltoin”, vanhemmuus velvoittaa. Kun saa lapsia, heidän hyvinvointiin tulee panostaa ja opetella keinoja siihen jos niitä ei osaa. Apua kyllä on tarjolla tässä maassa. Samoin raastavan paljon ala-arvoista vanhemmuutta

-Epäkohteliaisuus ja epäystävällisyys ärsyttää usein. Ihmisillä on parempi olla jos olemme ystävällisiä toisillemme. Pieni hetki auttamiseen, oven avaamiseen, kohteliaat sanat. Helppoja asioita.

Vierailija
71/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväisiä, itserakkait, jotka puhuvat aina itsestään. Esim. jos toisella on todettu vaikkapa syöpä, hän puhuu kiihkeästi vain omasta ehkä tulevasta suonikohjusta vaikka puoli tuntia.

Vierailija
72/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää kovaäänisiä molottajia, mutta en myöskään hiljaisia hissukoita.

Vierailija
73/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curling-vanhempia

Vierailija
74/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityleitä ja isyleitä. Siis niitä, joiden mielestä koko ympäröivän maailman pitää sopeutua hänen lapsosensa erityisyyteen(99℅ tapauksista lapsi on ihan normaali, vaan täysin tapakasvattamaton). Äityli/isyli ei myöskään koskaan näe omassa lapsessaan mitään vikaa, ei vaikka se oma lapsi huvikseen kiusaisi muita lapsia. Todella rasittava ihmistyyppi.

Vierailija
75/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omen elämäntavan ylivertaisuuden korostamista. Kun joka toinen sana on vegaani, ilmastonmuutos, raakakakku ym

Mistään muusta ei voi puhua ilman että aihepiiri kääntyy tuohon suuntaan. Yhdessä ruokailua ei voi enää ajatellakaan, menee jo liian rasittavaksi.

Vierailija
76/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja itsekeskeisyys. Tyyliin ihastuu johonkin onnettomuudesta selvinneeseen ja suuttuu tälle kun tämä ei jaksa innostua. Pahansuopa uteliaisuus, keksitään itse asioita toisesta ihmisestä jota ei tunneta. Ei voida vain kysyä taikka todeta, ettei ymmärrä, pakko keksiä oman rajoittuneen mielikuvituksen voimin asioita.

Ei kyetä asettumaan mitenkään toisen asemaan. Kuvitellaan jonkun oman elämänsä ongelmissa painiskelevan ihmisen flirttailevan sinne taikka tänne, jaksavan olla kiinnostunut muiden asioista.

Vierailija
77/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakkaus. Omasta hyvinvoinnista käsin kuvitellaan itselle hienoja ominaisuuksia jotka pätevät sitten kun elämä oikein kolhii.

Vierailija
78/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jotka utelevat liikaa, köyhän mentaliteetin omaavia, jotka vänkää ettei mitään voi tehdä/saavuttaa vaan pitää olla realistinen tietämättä ollenkaan mistä puhuvat.

Vierailija
79/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisia! Elävät sellaisessa mielikuvitusmaailmassa, että keskustelusta ei tule yhtään mitään. Puhe kääntyy missä tahansa asiassa agressiivisen oloiseksi, muiden syyttelyksi.

Vierailija
80/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä touhottaja tekee tätä, ahkera tekee vain oman työnsä.

Touhottaja jonka ainoa motiivi touhottamiselle on oman aseman nostaminen alleviivaa jatkuvasti sitä, että muut eivät mukamas pystyisi kaikkeen mihin hän.

Toiset tekevät saman, mutta eivät nosta siitä esitystä ympäristölle.

Olen entinen tohottaja. Paloin loppuun ja en ole ollut työelämässä vuosikausiin. Syy tohottamiselle ankarassa ja mielisairaassa kasvatuskulttuurissa. Uskoin vilpittömästi, että en saa sekuntiakaan levätä kädet sivuilla, tai minut suolistetaan saman tien puunoksaan roikkumaan.

Ei suolistettu. Halveksittiin vain ja sylettiin päälle =D