Millaisia ihmisiä sinun on vaikea sietää?
Kommentit (84)
Ihmisiä jotka ovat niin tyhmiä, että arvioivat ihmisen.älykkyyden ulkonäön mukaan.
Hiusten väri, laihuus taikka lihavuus yms.
Ihmisiä jotka ovat niin typeriä, että arvioivat ihmisen seksuaalisen aktiivisuuden taikka ns.löyhämoraalisuuden ihmisen vilkkauden perusteella.
Empatiakyvyttömiä,
tahallisen ilkeitä,
sellaisia, joilla kunnianhimo ylittää liiaksi omat kyvyt ja siksi varastavat työelämässä toisten työn hedelmät.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia, joilla elämä menee jo lähtökuopista lähtien aika putkeen, ja sitten kun kaikki on saavutettu (helpohkosti), niin rauhoitutaan miettimään elämää sinne norsunluutorniin, henkistytään, herkistytään ja tullaan valastuneina kertomaan muille, mistä tässä elämässä on oikeasti kyse.
Niin mutta mistä sä tiedät, ettei heillä ole ollut vaikeuksia? Mua varmaan moni pitää tuollaisena, eivät he tiedä, että olen kokenut köyhyyttä, väkivaltaa, sairauksia.
Itsekkäitä ja välinpitämättömiä, joiden asenne on
"Ei oo mun ongelma!"
"Mä teen mitä mä haluun."
"Ei kiinnosta!"
"Mitä välii?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia, joilla elämä menee jo lähtökuopista lähtien aika putkeen, ja sitten kun kaikki on saavutettu (helpohkosti), niin rauhoitutaan miettimään elämää sinne norsunluutorniin, henkistytään, herkistytään ja tullaan valastuneina kertomaan muille, mistä tässä elämässä on oikeasti kyse.
Niin mutta mistä sä tiedät, ettei heillä ole ollut vaikeuksia? Mua varmaan moni pitää tuollaisena, eivät he tiedä, että olen kokenut köyhyyttä, väkivaltaa, sairauksia.
Tämä menee tuohon tyhmyyteen jossa päätellään pelkän ulkonäön perusteella jotain. Tuossa varmasti kuitenkin trkoitettiin henkilöitä joiden taustasta tietää, että mitään normaalua ihmeempää surua ja vaikeutta ei ole ollut.
Mutta nämä ovat myös kuvottavia jotka haukkuvat jotain rikkaaksi ja hyväosaiseksi kun todellisuys on, että toinen on klyhempi ja kärsineempi.
Vaikea kysymys, kun yleensä taustalta paljastuu joku motiivi huonolle käytökselle.
Eli ihminen itse on uhri, vaikkakin kohdistaa lopputoman kostonsa(esimerkiksi lapsuuden kaltoin kohtelusta) sitten muihin, syyttömiin.
Olin paikalla, kun yhden kaverin isä repi kaverin todistuksen koska keskiarvo oli "vain" 6.9, haukkui että pojasta ei koskaan elämässään tule ikinä yhtään mitään. Kaveri oli lapsena hyvä tyyppi.
Poika muutti pois kotoa nuorena ja alkoholisoitui ja rötösteli.
Tosin nykyään kuivilla ja naimisissa, mutta meni yli 30 vuotiaaksi että pääsi traumoista eroon.
Neuroottisia ja itselleen sekä muille vaativia. Kaikki pitää tapahtua tietyllä tavalla, tietyssä järjestyksessä, tiettyyn aikaan ... kauheeta suorittamista koko elämä 😬!
Lapsilleen lässyttäviä äitejä, kuulostaa kamalalta, kyllä sille äitin pikku Onnille voi puhua ihan normaalilla joskin lempeällä äänensävyllä ilman että läsyttää.
Perus negatiiviset ihmiset, jotka ankeuttavat ilmapiirin sekunneissa.
Ihmiset jotka eivät osaa keskustella mistään, vastaa jos jotain kysytään, muttei muuten saa sanottua mitään tai edes esitä vastakysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mielistelijöitä. Takakireitä. Passiivis-aggressiivisia. Itsestään koko ajan puhuvat. Muka rentoja ja hauskoja, mutta todellisuudessa masentuneita. Kummallinen ajatuksenjuoksu -ihmisiä. Kateellisia ja kaunaisia. Susihymyisiä naisia, joiden silmät ovat kylmät.
Kylmäsilmäinen susihymy, kuntaliiton erityisasiantuntija.
Pyrkyreitä, oman edun tavoittelijoita, epäempaattisia, takinkääntäjiä
ppp987 kirjoitti:
Vaikea kysymys, kun yleensä taustalta paljastuu joku motiivi huonolle käytökselle.
Eli ihminen itse on uhri, vaikkakin kohdistaa lopputoman kostonsa(esimerkiksi lapsuuden kaltoin kohtelusta) sitten muihin, syyttömiin.
Olin paikalla, kun yhden kaverin isä repi kaverin todistuksen koska keskiarvo oli "vain" 6.9, haukkui että pojasta ei koskaan elämässään tule ikinä yhtään mitään. Kaveri oli lapsena hyvä tyyppi.
Poika muutti pois kotoa nuorena ja alkoholisoitui ja rötösteli.
Tosin nykyään kuivilla ja naimisissa, mutta meni yli 30 vuotiaaksi että pääsi traumoista eroon.
Eihän kukaan pieni lapsi ole paha. Mutta missä menee se raja mihin asti ymmärtää?
Jos tälläinen lapsuudessa kaltoinkohdeltu sitten vastaavasti pilaamonen muun lapsen elämän niin täytyykö edelleen ymmärtää.
Minusta pitäisi joutua kantamaan seuraukset ja rangaistuksen. Sen jälkeen tetapiaan käsittelemään se oma kaltoinkohtelu.
Joku neuroottinen painoi peukku alas 😂👎🏻
Julmia, varsinkin eläimille, lapsille tai muille alisteisessa asemassa oleville. Piittaamattomia, joilla on kaikki tieto ja mahdollisuus toimia oikeudenmukaisesti, mutta ei kiinnosta, kun jokaisella on oikeus tehdä "niinku ite haluu".
Hierarkiset ihmiset jotka ovat törkeän epäystävällisiä itseään alempina pitämiä ihmisiä kohtaan ja vastaavasti todella imeliä ihmisille jotka n.s ylempänä.
Ihminen on minusta on edelleen jotenkin hierarkiaan uskova jos on pakko haukkua vaikka pomoa vaikka tämä olusi kiva. Varmuudeksi haukkua jotta ei pidetä pyrkyrinä.
Oman edun tavoittelijoita muiden kustannuksella. Nopeasti provosoituvia idiootteja, minä minä tyyppejä ja kaikkitietäviä besservissereitä, joilla on mielestään ratkaisu kaikkeen.
Ja ennenkaikkea ihmisiä, jotka eivät kuuntele muita, meuhkaavat vaan omaa juttuaan.
Sellaisia ihmisiä, jotka kovaan ääneen puhuvat vain itsestään ja vieläpä toisten päälle pälättävät.
Vierailija kirjoitti:
Tulee yksi bloggari mieleen :)
Ihmisiä jotka ovat niin tyhmiä, että kostavat syyttömille. Tyyliin, koulussa minua kiusasi pallopäinen poika, omistan elämäni pallopäisten poikuen kiusaamiseen.