Olen 26-vuotias mies ja olen järjestänyt seksielämäni maksullisen kanssa. Vastaan järkeviin kysymyksiin.
Nainen on minua vanhempi, noin 30-vuotias, ja yksinhuoltaja. Olen hänen vakkari, eli tavataan säännöllisesti 2-4 kertaa/kk. Kaikki tapahtuu molempien rajoja kunnioittaen ja turvallisesti. En vahingoita tai alista ketään.
Kommentit (396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskenteleekö hän kanssasi nautintoa?
Joskus kyllä, usein todennäköisesti ei ellei hän osaa teeskennellä laukeamista.
Haahahaa. Jokainen nainen osaa, minäkin. Läpi menee erittäin kokeneillekin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Pussit saa tyhjäksi ilmaiseksi, jos on toimiva käsi. Mihinkä sitä naista tarvitsee?
Kokeile niin huomaat itse.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyytyväinen astumisten määrään?
En saa asumistukea joten en ota kantaa.
Onko hän suomalainen? Jos hän ei ole ihmiskaupan uhri vaan tekee sitä omasta vapaasta tahdostaan niin kaikki ok. Jatkakaa.
Minä tosin en koskaan voisi seurustella miehen kanssa, joka käy maksullisissa. Tai on käynyt edes kerran.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän suomalainen? Jos hän ei ole ihmiskaupan uhri vaan tekee sitä omasta vapaasta tahdostaan niin kaikki ok. Jatkakaa.
Minä tosin en koskaan voisi seurustella miehen kanssa, joka käy maksullisissa. Tai on käynyt edes kerran.
Hän on suomalainen eikä taatusti ihmiskaupan uhri. Oma on menetyksesi.
Et varmaan ole tullut ajatelleeksi etkä ymmärrä, että ihminen joka seksiä ryhtyy myymään, on yleensä epätoivoinen eikä voi psyykkisesti hyvin. Usein taustalla hyväksikäyttöä tai muuta huonoa kohtelua ehkä jo lapsuudesta lähtien. Hän voi tehdä sitä näennäisen vapaaehtoisesti ja kovettaa itsensä, mutta käytännössä kroppansa antaminen toisen käyttöön ei ole ikinä vain työ muiden joukossa, vaan juontaa juurensa tai ainakin johtaa rikkinäiseen ihmiseen. Mutta sehän ei sinua kiinnosta, kunhan saat kassisi tyhjennettyä. Kuvittelet varmaan vielä tekeväsi hänelle palveluksen. Niin, ja mitä todennäköisimmin hän todellakin teeskentelee sen nautintonsa.
Ei tarvitse sivustoa kertoa, kun voi googlettaa tai mennä 400e/ilta Tallinnaan baariin, jossa noita naisia on. Ihmiskauppaa tai harmaata taloutta ei pitäisi kenenkää tukea, joten itse menen suoraan liiketilaan, mistä saan kuitin ja voin saada jonkun varmuuden paikan asiallisuudesta.
Järkevää kaikin puolin. Ei parisuhdeongelmia eikä muuta siihen liittyvää ongelmaa. Saa silloin kun haluaa. Sopiva järjestely niille jotka haluavat elää omaa elämäänsä, eikä kitua jonkun väsähtäneen kalkkunan kanssa "vain lasten takia"
Ei tuo niin tavatonta ole. Itse käyn tutun tytön luona seksiterapiassa jo neljättä vuotta. Oikea suhde olisi tietysti se mitä kaipaan mutta ajankäytön vuoksi näin on varminta.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole tullut ajatelleeksi etkä ymmärrä, että ihminen joka seksiä ryhtyy myymään, on yleensä epätoivoinen eikä voi psyykkisesti hyvin. Usein taustalla hyväksikäyttöä tai muuta huonoa kohtelua ehkä jo lapsuudesta lähtien. Hän voi tehdä sitä näennäisen vapaaehtoisesti ja kovettaa itsensä, mutta käytännössä kroppansa antaminen toisen käyttöön ei ole ikinä vain työ muiden joukossa, vaan juontaa juurensa tai ainakin johtaa rikkinäiseen ihmiseen. Mutta sehän ei sinua kiinnosta, kunhan saat kassisi tyhjennettyä. Kuvittelet varmaan vielä tekeväsi hänelle palveluksen. Niin, ja mitä todennäköisimmin hän todellakin teeskentelee sen nautintonsa.
Hän ei ole ihmiskaupan uhri, ja hänellä näyttäisi olevan elämä päällisin puolin kunnossa. Hän käy jossain päivätyössä ja hankkii vain sivutuloja miehillä.
Ottaisitko parisuhteeseen naista joka on joskus ottanut rahaa seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse sivustoa kertoa, kun voi googlettaa tai mennä 400e/ilta Tallinnaan baariin, jossa noita naisia on. Ihmiskauppaa tai harmaata taloutta ei pitäisi kenenkää tukea, joten itse menen suoraan liiketilaan, mistä saan kuitin ja voin saada jonkun varmuuden paikan asiallisuudesta.
400e/ilta on kyllä ai-van liikaa Tallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta seksin myynti sama kun ostaminen?
Vierailija kirjoitti:
Täältä tervehtii henkisesti vakaa ja omassa yrityksessään toimiva työläinen, joka tekee tätä omasta tahdostaan, samoin maksaa veronsa Suomeen. Valitettavasti tuolla on valtava joukko sellaisia, joiden ei pitäisi olla tällä alalla, saati toimittaa rahojaan suoraan isommille käsille. Olen se poikkeus, mikä vahvistaa säännön. Ai niin, en lähde keikalle ilman kumeja tai sumutinta sillä välitän omasta turvallisuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän vertaa tilanteita. Monet petturimiehet loukkaantuvat, jos vaimo pettää. Kummallista, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän vertaa tilanteita. Monet petturimiehet loukkaantuvat, jos vaimo pettää. Kummallista, vai mitä?
Kyllä, huomioin parisuhteeseen myös maksullisen. Ei se ole este kunhan hän on uskollinen. Mitä ihmettä minulle kuuluu mitä hän on tehnyt ennenkun tunsi minut?
Pussit saa tyhjäksi ilmaiseksi, jos on toimiva käsi. Mihinkä sitä naista tarvitsee?