Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 28v ja eroaminen pelottaa

Vierailija
27.06.2018 |

Olen seurustellut kolmen vuoden ajan nykyisen mieheni kanssa, mutta mietin eroa päivittäin. Ajan myötä olen vaan huomannut, että emme sovi toisillemme kovin hyvin ja yhteinen elämä on hankalaa. Kun mietin tulevaisuutta hänen kanssaan, on mielessä todella paljon kysymysmerkkejä ja epävarmuutta. Kynnys eroamiseen on kuitenkin suuri, koska pelkään etten löydä enää uutta kumppania. Täytän tänä vuonna 29 vuotta ja toiveenani on saada perhe, joten mietin todella paljon sitä, jos jäänkin ilman kumppania ja kadun jälkeenpäin eroani. Suurperheestä en haaveile enkä olisi valmis lapseen juuri tällä hetkellä, mutta asia voisi olla parin vuoden päästä ajankohtainen. Rakastan miestäni kyllä, mutta minulla on todella suuria vaikeuksia kuvitella hankkivani perhettä hänen kanssaan. Jotenkin vaan tuntuu, että kynnys eroamiseen on tässä iässä jo aika suuri. Onko täällä muita samassa tilanteessa olleita?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ns. joulukakulle aina ottaja löytyy

Vierailija
2/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoosi. Maailma on täynnä ihmisiä jotka epäilivät, menivät kuitenkin naimisiin, ja sitten potkivat itseään persuksille loppuikänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ!! Täysin sama tilanne ja itse olen 30... 

Vierailija
4/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuttunut aivan erilaiseksi kuin alussa. En tunne enää mitään yhteyttä, mutta silti eroaminen vaikeaa.

Vierailija
5/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä vaiheessa epäilyttää niin ero heti. Sit on vielä mahollisuus löytää se, jonka kanssa sen perheen haluut. Joa jahkaat vielä 5 vuotta niin sit alkaapi olla jo vähän kiirus.

Vierailija
6/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota vaistoosi. Maailma on täynnä ihmisiä jotka epäilivät, menivät kuitenkin naimisiin, ja sitten potkivat itseään persuksille loppuikänsä.

No tätä on kyllä tullut nähtyä. Mutta mistä tiedän, etten tee virhettä erotessani ja potki itseäni persuuksille sen takia loppuikääni? Miehen kanssa on ollut suhde, jollaista en ole kenenkään muun kanssa aiemmin löytänyt. Asiat vaan ovat muuttuneet ja tilanteeseen liittyy niin monta seikkaa, jotka aiheuttavat epäilyksiä ja huolta. Silti voi olla, etten löydä enää toista ihmistä, joka samalla tavalla kolahtaisi. -Ap

Vierailija
7/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run!

Vierailija
8/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tilannetta yrittää parantaa?

Ei missään liitoissa aina kivaa ole.

Mutta toki tuo ettei tee mieli hankkia lasta hänen kanssaan on aika merkittävä asia.

Voit myös koko ikäsi miettiä että miksi hankin lapsen tuon miehen kanssa vaikka tiesin ettei siitä hyvä seuraa.

28 ei ole ikäloppu.

Mene ja elä.

Vierailija
9/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori ja sulla on periaatteessa 7 vuotta aikaa suunninpiirtein saada lapsi ja löytää hyvä mies ja isä lapsellesi.. todellakin eroat karusta suhteesta, ja sitten myös aktiivisesti yrität löytää miehen, eli alotteita miehille. 7 vuotta on aika pitkä aika , ja jos jäät suhteeseen niin ne vuodet vaan hupenee ja sinä kärsit.

Vierailija
10/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nykyisessä suhteessa mättää?

Vierailija
11/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, itse tein tuossa tilanteessa virheen ja jäin suhteeseen ja perustin sen perheen. Jälkikäteen olen monet kerrat miettinyt että olisi vain pitänyt luottaa vaistoonsa ja lähteä katsomaan mitä elämä tuo tullessaan.

Vierailija
12/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toki tuo ettei tee mieli hankkia lasta hänen kanssaan on aika merkittävä asia.

Voit myös koko ikäsi miettiä että miksi hankin lapsen tuon miehen kanssa vaikka tiesin ettei siitä hyvä seuraa.

28 ei ole ikäloppu.

Mene ja elä.

Olen täysin samaa mieltä! Et todellakaan ole ikäloppu, ja jos nyt noin paljon epäilyttää, harkitsisin kyllä vahvasti lähtemistä, eikä sitten kun on kulunut vielä 10 vuotta, ja teillä on epätyydyttävässä liitossa lapsi tai lapsia. Sitten se lähteminen vasta vaikeaa onkin. T: 37v, jonka olisi pitänyt lähteä jo ennen niitä lapsia

PS. Enkä muuten vieläkään koe olevani ikäloppu :)!

Vierailija
13/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa, itse tein tuossa tilanteessa virheen ja jäin suhteeseen ja perustin sen perheen. Jälkikäteen olen monet kerrat miettinyt että olisi vain pitänyt luottaa vaistoonsa ja lähteä katsomaan mitä elämä tuo tullessaan.

Aivan sama tilanne. nyt kaksi lasta ja itsellä hirveä tuska jo monta vuotta. haluaisin lähteä, mutten uskalla jos kadun. jos elämä ei tuokaan enää mitään. Silloin lapsilta on rikottu perhe turhaan.

Vierailija
14/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28 ei ole ikäloppu.

Mene ja elä.

Olen yrittänyt omalta osaltani puhua asioista, jotka vaivaavat ja olen monia häiritseviä asioita katsonut läpi sormien jo kauan. Asioihin ei vaan tule muutosta. Tuntuu, että minä olen se joka koko ajan venyy miehen takia. Mies puhuu, että asiat kyllä parantuvat, mutta mitään todisteita tästä ei ole. Olen jaksanut hankalia asioita pitkään juuri sen takia, kun olen uskonut vaikeuksien väliaikaisuuteen. Mutta en tiedä kauanko uskallan odottaa ja katsoa. Suhteesta vaan on vaikea päästää irti, koska kyseessä on tähänastisen elämäni isoin rakkaus kaikista hankaluuksista huolimatta. -Ap

Vierailija
15/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meri on kalaa täynnä.

Uutta matoa vaan koukkuun.

Vierailija
16/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on takana kolme vuotta, ja elämä on osoittautunut hyvin hankalaksi. Ja ajattelet sitten, että loppuelämä tuon hankalan tapauksen kanssa olisi hyvä ajatus?

Vierailija
17/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies välinpitämätön, tunnekylmä, väkivaltainen, rikollinen?

Vai onko kyse nyt vaan siitä, että arki on astunut suhteeseen?

Vierailija
18/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtenyt tuollaisesta suhteesta. Nyt 35, 2 lasta ja eroamassa. Haluaisin vielä yhden lapsen. Onneksi miehenä ei ole mikään hirveä kiire..

Vierailija
19/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies välinpitämätön, tunnekylmä, väkivaltainen, rikollinen?

Vai onko kyse nyt vaan siitä, että arki on astunut suhteeseen?

Olisikin kyse vain suhteen arkistumisesta, mutta ei. Näin tiivistettynä:  tunnen itseni suhteessa todella yksinäiseksi ja koen siitä kipua. En pysty luottamaan miehen vastuullisuuteen. Hänellä on menneisyys, joka edelleen kummittelee hänen elämässään. 

Minulla on taustalla kaksi lyhyempää suhdetta ennen tätä, ja näistä erominen oli paljon helpompaa. -Ap

Vierailija
20/32 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samoin.

Ja sit erosin 38v ja lapset pieniä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän