Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin poikaystävälle, että voi vapaasti alkaa hyväillä tai jopa naida mua mun nukkuessa

Vierailija
27.06.2018 |

Sanoin poikaystävälle, että voi vapaasti alkaa hyväillä tai jopa naida mua mun nukkuessa.
Varmaan herään siinä vaiheessa kun toteuttaa sen.
Kiihottava ajatus.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Minä olen myös sanonut, ja on mies pari kertaa päässyt jo sen toteuttamaankin. Harmikseni olen niin herkkäuninen, että helposti saatan havahtua jo siinä vaiheessa, kun mies kömpii päälle. On kyllä erittäin kivaa! Hyväilystä en ole erikseen sanonut mitään - olen olettanut, että kumppania saisi hyväillä ihan ilman erillistä lupaakin. N27

Vierailija
2/13 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuo pitää olla kirjallisena (sulla se nyt on kun se on täällä). Tiedottaman kanssa sekstailu on raiskaus, joten lain mukaan toinen on herätettävä että hän voi kieltäytyä tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin kerran kun mies oli päälläni ja painoi menemään kerroin hänelle että mitä ihmettä mutta mies olikin unessa ja heräsi siitä päältä muna värkissä ja ihmetteli miksi siinä oli, no pani sitten loppuun asti kun kerran muna oli jo reiässä.

Vierailija
4/13 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakiteknisesti ap pyytää poikaystäväänsä raiskaamaan itsensä, koska nukkuva ei voi antaa lupaa yhdyntään ja ennalta annettu lupa ei ole pitävä.

Vierailija
5/13 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin olen sanonut miehelle noin. Eipä sitä kiinnosta, suhteen alussa teki joskus tuollasta ja oli kyllä ihanaa. Nykyään on sitä mieltä että vain se kiinnostaa, että minä herätän suihinotolla. Enpä viitti minäkään enää, aina siis olla se ”tekijä”.

Vierailija
6/13 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakiteknisesti ap pyytää poikaystäväänsä raiskaamaan itsensä, koska nukkuva ei voi antaa lupaa yhdyntään ja ennalta annettu lupa ei ole pitävä.

En ole ko. lakiin perehtynyt, mutta vahvimpia oikeusperiaatteita, että kahden ihmisen välillä turvataan sopimusvapaus. Sopimuksen voi antaa pitempiaikaisena kuin joka kerta erikseen. Henkilö voi myös vapaaehtoisesti sopimuksella luopua tietyistä oikeuksistaan. Tosin sopimus, jolla henkilö luopuu oikeudestaan seksuaaliseen koskemattomuuteen, tulkittaneisi hyvän tavan vastaiseksi ja siten pätemättömäksi. 

Vierailija
7/13 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kiihottava ajatus herättää nainen suuseksillä. Harmi kun on sinkkumies..

Vierailija
8/13 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ko. lakiin perehtynyt, mutta vahvimpia oikeusperiaatteita, että kahden ihmisen välillä turvataan sopimusvapaus. Sopimuksen voi antaa pitempiaikaisena kuin joka kerta erikseen. Henkilö voi myös vapaaehtoisesti sopimuksella luopua tietyistä oikeuksistaan. Tosin sopimus, jolla henkilö luopuu oikeudestaan seksuaaliseen koskemattomuuteen, tulkittaneisi hyvän tavan vastaiseksi ja siten pätemättömäksi. 

Vähän kuin avioliitto. Pitkäaikainen suostumus.

Vierailija
9/13 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystypora ja rasvattu muna anaalissa on ihana herätys.

Vierailija
10/13 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lakiin minäkään perehtynyt mutta jos joka toinen aamu imiaset munan tyhjäksi ja joka tinen aamu poikkis panee sua unessa  eikös se ole ok tasapuolista

Vierailija
11/13 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Minä olen myös antanut suullisen tahdonilmauksen avopuolisolleni, että hän saa hyväillä minua tai antaa minulle suuseksiä tai jopa rakastella minua, kun olen nukkumassa. Muutaman kerran hän onkin herättänyt minua antamalla suuseksiä. Mikäs sen ihanampi herätys voisi olla. Mieheni pitää kättään rintani päällä, kun olen nukkumassa.ä, ja minä tykkään siitä todella paljon. Meille tämä sopii, että unessa tai puoliunessa olevaa saa kosketella.

Vierailija
12/13 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos useimpina aamuina molemmat herää yhtä aikaa herätyskelloon. 

Joo totta kai tasapuolisesti molemmat tekee noin jos molemmat tykkää. 

Vierailija
13/13 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos useimpina aamuina molemmat herää yhtä aikaa herätyskelloon.

Seksiin voi herättää muulloinkin kuin aamulla, eli kun toinen on nukahtanut ennen toista. Myös aivan keskellä yötä on ollut seksiä kun toinen herännyt seksiuneen ja on halukas.

Ja kai teilläkin on yhtäaikaa vapaapäiviä, ettei ole aikaisia aamuherätyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi