Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomitsetko naisen, joka ottaa silikonit, jos hänellä ei ole ennestään rintakudosta?

Vierailija
27.06.2018 |

Onko mielestäsi paheksuttavaa, jos sellainen nainen hankkii pienet silikonit, jolla ei ole minkäänlaisia rintoja ennestään? Monet rintasyöpäpotilaat hankkivat silikonit poistettujen tilalle ja se tuntuu olevan ok. Entäs sellainen nainen jolla ei ole koskaan ollut edes niitä pieniä rintoja?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Jokainen saa tehdä tisseillään mitä haluaa. Eniten silikonitisseissä arveluttaa se, että onko ne otettu paikkaamaan jotain henkistä ongelmaa, joka olisi kirurgin sijaan kaivannut psykiatria.

Musta on jännä, että esim. isojen tatuointien kohdalla kukaan ei ihmettele, että olisko tatuoitsijapalvelun sijaan kaivannut psykiatria? Miten kehon muokkaus eroaa.. kehon muokkauksesta?

Vierailija
22/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Jokainen saa tehdä tisseillään mitä haluaa. Eniten silikonitisseissä arveluttaa se, että onko ne otettu paikkaamaan jotain henkistä ongelmaa, joka olisi kirurgin sijaan kaivannut psykiatria.

*facepalm* Eikös tällä säännöllä sitten voida todeta samantien, että kaikki ulkonäön korjailu on jotenkin psykiatrian tarpeessa olemista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rintakehä litteä niin sopivilla silikoneilla voi parantaa ulkonäköä 👍

Vierailija
24/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
25/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minä olen tuomitsemaan? Eihän tuosta muille aiheudu haittaa. Jos elämän laatu paranee niin sehän on vain hyvä.

Vierailija
26/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli täysin olemattomat rinnat nuorena. Kuin miehellä, pelkät nännit. Olin muutenkin hoikka, paitsi lantio ja pylly oli jo silloin muodostuneet. Kaksi silikonileikkausta ja yksi imetys myöhemmin olen rintoihini todella tyytyväinen. On mukavaa, kun ei tarvitse laittaa rintaliiveihin täytettä, jotta näyttäisi siltä, että on edes jotain.

Jos tämä häiritsee jotain niin sitten se saa häiritä.

Vierailija
27/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse ketään. Jokainen tehköön, niinkuin haluaa. Uskon, että se auttaa monia (kuten edellistä kirjoittajaa.)

Sen tuomitsen, että kehon leikkely on normalisoitu ja siitä on tullut kulutushyödyke. Leikkauksiin liittyy monia riskejä, lopputulos ei välttämättä ole juuri se mitä halusi, eivätkä silikonit kestä ikuisesti kun ne on kerran laitettu.

Minusta, jos (monet, ei tietenkään kaikki) normaalit pienirintaiset naiset tuntevat, etteivät "kelpaa" ilman silikoneja, ongelma ei ole heidän tuntemuksensa vaan liian rajoittunut kauneusihanne sekä ulkonäkökeskeinen Insta-pinnallisuuskulttuuri (mitä tietysti kauneuskirurgiabisnes käyttää täysillä hyväkseen).

Vierailija
28/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tolleen. Mul ei ollu melkeenpä yhtään rintakudosta ja laihduttaessa lähti melkeinpä kaikki loputkin ja muuttui aika tyhmän näkösiksi. :D

Enemmän mietin itteeni ja naisia ku halusin rinnat. Oon pienestä saakka ihaillu naisellisia naisia ja mun mielestä rinnat kuulu siihen.

En tiedä vaikuttiko joidenkin seksikumppanien kommentit, esim jtn "vitsi sul on pienet rinnat" Itseasiaas en oo varma kuulinko tollasta mut saattaa olla että kuulin?? :D

Ei varmaan kauheesti vaikuttanu miesten ajatukset, enemmän ajattelin just mun omaa ihannetta ku jtn miesten mielipiteitä....

Ja jos nyt saisin valita, niin en olis ehkä ottanu vaan oisin käyttäny ne rahat johki järkevämpään.

KOSKA : jouduin heti uusintaleikkaukseen koska mun ruumis hylki sitä vierasesinetta, ja leikkaukset ei oo mtn vaarattomia.

KOSKA : Urheileminen on helpompaa pienillä rinnoilla plus muuhun vartaloon kiinnittää enemmän huomiota jos on rinnaton

KOSKA : Mulle sopi pienet rinnatkin

KOSKA : Mun tuntoaisti kärsi vähän siitä leikkauksesta

Eli mun mielestä kirurgit yms niin luo liian ns. hyvää kuvaa tollasista, pitäis vaan sanoo et sä joudut aika varmasti uusintaleikkaukseen heti, ja että muutenki saattaa tuntuu epäluonnolliselta niin et joudut ajattelemaan vielä asiaa ku sulla on ne ..

Vierailija
29/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia kuuluisi minulle millään tavalla?

En tietenkään tuomitse.

Vierailija
30/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuomittavaa siinä on?

Vähän säälin, jos ei osaa olla tyytyväinen kehoonsa ja tekee niin ison leikkauksen täysin turhaan.

Vierailija
31/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän

Vierailija
32/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse enkä muitakaan ulkonäköön vaikuttavia toimenpiteitä. Joissain tapauksissa kyllä vähän surettaa, kuten silloin kun epäilen ettei henkilö hahmota oikein ulkonäköään tai ole tyytyväinen tilanteeseensa, vaikka olisi ennestäänkin tosi kaunis. Mutta jos jonkun oma ihanne sattuukin vain olemaan eri kuin omani, niin mitäpä mulla olisi siihen vastaan sanomista.

Vierailija
33/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta toisten tissit.

Vierailija
34/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tuomitse. Tykkään omista rinnoistani ja suon saman tunteen mielelläni myös muille. Mielestäni kaikenlaiset ja -kokoiset rinnat voivat olla kauniita. Ymmärrän kuitenkin täysin, että mikäli rintoja ei oikeasti ole lainkaan saattaa olla vaikea hyväksyä asiaa.

Vierailija
35/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä lähtisi leikkelemään ja reittämään tervettä, toimivaa kroppaa kuin ääripakosta. Tietysti ymmärrän, jos rinnat vaikuttavat niin paljon itsetuntoon, ettei ole muuta vaihtoehtoa. Jokaisen oma valinta, minkä kokee tärkeäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä