Miehellä menee nuppi sekaisin jos joutuu olemaan pari viikkoa ilman seksiä
Olosuhteiden pakosta ei ole ollut tilaisuutta harrastaa seksiä ja mies on ihan sekaisin. Ei nuku öitään, horisee ihan omituisia, on jo valmis eroamaan, saa ihme kilareita ja on muuttunut ihan pikku lapseksi kiukutteluineen. Oikea minä minä-asenne koko ajan. Makaa sohvalla suu mutrulla. Uskomatonta ja jo naurettavaakin. Kai sitä voi hätätapauksessa omaa kättäänkin käyttää mut ei...
Kommentit (87)
Hyi mitä ukkoja, sivistynyt mies osaa hillitä itsensä. Esim synnytyksen jälkeen on 10-12vkoa seksitöntä aikaa ja hyvin mies pärjää jos hallitsee itsensä.
Jotkut miehet on elukoita, tuon takia lapsiakin raiskaillaan kun jotkut testosteroniukkelit pimahtaa jos ei saasrksiä, sitten otetaan väkisin piittaamatta toisen vammoista ja vaurioista.
En ikinä koskis tikullakaan tollaseen mieheen
Vierailija kirjoitti:
En ikinä koskis tikullakaan tollaseen mieheen
Kukaan mies tuskin haluaa koskea "tikullaan" sinuun.
Ap kirjoitti selvästi ”olosuhteiden pakosta” eikä esim. ”minua ei huvittanut”. Mitä te Ap:tä tästä syyllistätte? Hänhän voi kaivata seksiä myös, mutta ei silti heittäydy lapselliseksi. Pointti oli, että mies kiukuttelee ap:lle asiasta, joka ei ole hänen syytään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Mun mies on tuollainen jos ei saa kahteen päivään. Aivan tuskastuttavan raivostuttavaa.
Täällä toinen. *reps*
Mikä syy ettet voi antaa seksiä? Siis kai sulla suu ja kädet toimii... et vaan taida tahtoa.
Miksi miehesi ei masturboi? Itse kestän ehkä 5 päivää ilman laukeamista, sitten rupee jo kiristämään vannetta liikaa!
Olin itse juuri kaksi viikkoa sairaalassa ja edelleen toipilas, miehelläni olisi siis ollut oikeus ja jopa velvollisuus lähteä hakemaan muualta seksiä?
Ei voi kun ihmetellä tälläisiä ihmisiä. Lapsetkin osaavat käyttäytyä hillitymmin ja pitkäjänteisemmin kuin seksiriippuvainen vonkaaja :DDDDD Päreiksi vaan koko elämä kun ei saa reikää.
Vierailija kirjoitti:
Päreiksi vaan koko elämä kun ei saa reikää.
On varmasti hienoa, kun on valtaa laittaa jonkun elämä päreiksi pelkästään pihtaamalla sitä reikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmasti hienoa, kun on valtaa laittaa jonkun elämä päreiksi pelkästään pihtaamalla sitä reikää.
Täytyy myöntää että minun on hankala kunniottaa ketään joka heittää vallan koko elämästään minulle vaikka en tuntisi koko ihmistä. Tälläinen ihminen pitäisi olla holhouksen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että minun on hankala kunniottaa ketään joka heittää vallan koko elämästään minulle vaikka en tuntisi koko ihmistä. Tälläinen ihminen pitäisi olla holhouksen alla.
Minä kyllä pärjään. Mutta lopeta puolisoltasi pihtaaminen. Genitaalinne ovat luotu toisianne varten, eikä niitä vastaan.
Kumma juttu, minulle käy samoin, jos en saa nukkua kahteen viikkoon kunnolla eli kiukuttelen, ärhentelen "turhista" ja olen hankala. Pitäisikö nyt siis ymmärtää, että miehen tehtävänä on suoda minulle keskeytymätön 24 tunnin uniaika ja hoitaa lapsia 100%, jos hänen kyvyttömyytensä turvautua omaan käteen on noin olematon ja tarvitaan toisen apua.
Miksei se vajukkiveivaa kyrpäänsä vai onko vahingoittanut mulkkuaan liialla panemisella ja runkkaamisella jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, minulle käy samoin, jos en saa nukkua kahteen viikkoon kunnolla eli kiukuttelen, ärhentelen "turhista" ja olen hankala. Pitäisikö nyt siis ymmärtää, että miehen tehtävänä on suoda minulle keskeytymätön 24 tunnin uniaika ja hoitaa lapsia 100%, jos hänen kyvyttömyytensä turvautua omaan käteen on noin olematon ja tarvitaan toisen apua.
Parisuhteessa miehelle aika nöyryyttävää joutua tyytymään omaan käteen. Se on ehkä tärkeimmistä syistä olla parisuhteessa, saa seksiä.
Voi luoja, onpa haluttava mies tuollaisen käytöksensä kanssa! Sitten täällä vielä sanotaan että auttakaa nyt miespoloa suikkarilla tai käteen vedolla. Multa ei heru mitään hyvää kiukkuavalle apinalle, päin vastoin, saa tehdä töitä taas että näyttää mun silmiin haluttavalle.
Ihme vässyköitä!
Siis mitä mä taas luen, luolamiehien kanssako täällä jotkut on yhdessä? Taisin langeta provoihin, mutta eihän pari viikkoa oo vielä mitään, jos kyse on olosuhteiden pakosta. Mites olis vaikka se oma käsi? Tämä kiukutteleva mies kuulostaa kyllä kaiken lisäksi sellaiselta, joka olisi kokonaan ilman, jos ei olisi ap:n kanssa.
Mitä järkeä olla parisuhteessa jos ei saa seksiä? Kaveruudesta? Jee. Helpompi arki? Jee.
Jättäispä ukkosi sut ap.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on kaksi kättä ja suu. Päästä se mies parka puutteesta.
No ei tarvi ottaa suuhun mitään. Lutkuta sä hyväksynnän ansaitseminen takia. Idiootti.
Mulla alkaa pinnaa kiristää jo muutaman seksittömän päivän jälkeen.
N31