Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä menee nuppi sekaisin jos joutuu olemaan pari viikkoa ilman seksiä

Vierailija
27.06.2018 |

Olosuhteiden pakosta ei ole ollut tilaisuutta harrastaa seksiä ja mies on ihan sekaisin. Ei nuku öitään, horisee ihan omituisia, on jo valmis eroamaan, saa ihme kilareita ja on muuttunut ihan pikku lapseksi kiukutteluineen. Oikea minä minä-asenne koko ajan. Makaa sohvalla suu mutrulla. Uskomatonta ja jo naurettavaakin. Kai sitä voi hätätapauksessa omaa kättäänkin käyttää mut ei...

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, minulle käy samoin, jos en saa nukkua kahteen viikkoon kunnolla eli kiukuttelen, ärhentelen "turhista" ja olen hankala. Pitäisikö nyt siis ymmärtää, että miehen tehtävänä on suoda minulle keskeytymätön 24 tunnin uniaika ja hoitaa lapsia 100%, jos hänen kyvyttömyytensä turvautua omaan käteen on noin olematon ja tarvitaan toisen apua.

Parisuhteessa miehelle aika nöyryyttävää joutua tyytymään omaan käteen. Se on ehkä tärkeimmistä syistä olla parisuhteessa, saa seksiä.

Seksiä ja ruokaa ja huolenpitoa, huomiota vaikka ärsyttämällä. Sitä se yksiaivosoluinen mies-elukka tarvii. Kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
42/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, minulle käy samoin, jos en saa nukkua kahteen viikkoon kunnolla eli kiukuttelen, ärhentelen "turhista" ja olen hankala. Pitäisikö nyt siis ymmärtää, että miehen tehtävänä on suoda minulle keskeytymätön 24 tunnin uniaika ja hoitaa lapsia 100%, jos hänen kyvyttömyytensä turvautua omaan käteen on noin olematon ja tarvitaan toisen apua.

Parisuhteessa miehelle aika nöyryyttävää joutua tyytymään omaan käteen. Se on ehkä tärkeimmistä syistä olla parisuhteessa, saa seksiä.

Seksiä ja ruokaa ja huolenpitoa, huomiota vaikka ärsyttämällä. Sitä se yksiaivosoluinen mies-elukka tarvii. Kunnes toisin todistetaan.

Näin se menee ja on aina mennyt. Ihan turha koittaa nyt jotain romantiikkaa kaivaa. Jos mies ei saa seksiä on parisuhde epäonnistunut. Tietenkin aseksuaali jne muut outoudet poislukien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Ihanaa kun sä olet taas palstoilla! Mulla oli jo sua ikävä, oma Nasuni!

Vierailija
44/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä ketjukin osoittaa sinulle, että olet moisen ihmisroskan yläpuolella. Kun elukka määrittää sut seksin kautta, olet eläintenhoitaja. Ihmisten ei tarvitse tuollaista kestää.

Vierailija
45/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä huru-uskovaiset väittää, että ydinperhe on lapsen parhaaksi.

Vierailija
46/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan varmasti. Onhan poikkeuksia, mutta tuskin apn tilanne on sellainen. Onko sitten parempi että ap eroaa? Hommaa niitä yhden illan juttujaan eikä lapsella ole ketään miesmallia. Voihan apn mies olla todella hyvä isä. 

Vierailija
47/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa niitä jotka väittävät ettei oma käsi riitä. Liioittelua tuo on.

Vierailija
48/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty se 'riittää' mutta olisihan se sietämätön tilanne olla parisuhteessa ja olisi tyydyttävä omaan käteen. Tämä tilannehan aplla on toistaiseksi, ja kyllä se kaksi viikkoakin on viriilille miehelle pitkä aika. En ymmärrä miksei ap voi kädellä tai suulla tyydyttää miestä?

Vierailija
49/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopputulos on se että mies lopettaa seksin vonkaamisen ja sitten ap. itkee että kun mies ei huomio...voi kun mun mies ei huomio minua..

Mies huomaa että on paljon helpompaa kun ei tarvi toimia prinsessan pillin mukaan. Saa prinsesssa itse kaivaa montun omenapuulleen. Sitä saa mitä tilaa.

Tuo on yleinen miesten vaiva, joka ei johdu naisesta millään tavalla.

Aloitekyky menee eikä mieleen juolahda, ettei kitisevä mieslapsi kiihota ketään.

Vierailija
50/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se vajukkiveivaa kyrpäänsä vai onko vahingoittanut mulkkuaan liialla panemisella ja runkkaamisella jotenkin?

Mukavia kommentteja naisilta. Tämäkin saanut tähän mennessä 12 yläpeukkua ja yhden ala-.

Näyttäkääpä nämä kyrvittelynne miehillenne mieluummin ennen liittoa, jotta tietävät karttaa.

Vierailija
51/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Seksivajakit riitelee keskenään, millon panemisesta millon muista asioista. Kyllä on niin ihanaa se ydinperhearki, ai että sentään.

Toivoin koko lapsuuteni että äiti eroaisi hullusta isästäni, vaan erosi vasta kun olin jo kotoa muuttanut.. paljonpa auttoi siinä vaiheessa.

Vierailija
52/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa frigiditeetti olla suht yleinen ominaisuus AV-mammoilla, tämän ketjun kommenteista ja peukutuksista päätellen.

Vierailija
53/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty se 'riittää' mutta olisihan se sietämätön tilanne olla parisuhteessa ja olisi tyydyttävä omaan käteen. Tämä tilannehan aplla on toistaiseksi, ja kyllä se kaksi viikkoakin on viriilille miehelle pitkä aika. En ymmärrä miksei ap voi kädellä tai suulla tyydyttää miestä?

Maaliskuussa viimeksi seksiä eli aika kauan on oltu oman käden varassa. En silti käyttäydy kuten ap:n mies.

t: Nainen, jonka mies pihtaa.

Vierailija
54/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaliskuussa viimeksi seksiä eli aika kauan on oltu oman käden varassa. En silti käyttäydy kuten ap:n mies.

t: Nainen, jonka mies pihtaa.

Täällä on oltu olosuhteiden pakosta ilman seksiä miehen kanssa yli vuosi. Ei tulisi mieleenkään alkaa kiukuttelemaan asiasta miehelle tai vaatia miestä tyydyttämään yksipuolisesti vain minut. t. Nainen, jonka mies sairastui

Vierailija
55/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä kukaan olisi parisuhteessa jos ”oma käsi riittää?” Oletko ihan kuutamolla?

Vierailija
56/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ei ole hyvä olla tuollaisen miehen kanssa. Oli miten "komea" hyvänsä. Elämänlaatu ja onnellisuus nousee muualla 100%.

Vierailija
57/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Seksivajakit riitelee keskenään, millon panemisesta millon muista asioista. Kyllä on niin ihanaa se ydinperhearki, ai että sentään.

Toivoin koko lapsuuteni että äiti eroaisi hullusta isästäni, vaan erosi vasta kun olin jo kotoa muuttanut.. paljonpa auttoi siinä vaiheessa.

Kyllä. Ydinperhearki on yhtä tappelua. Meidän tapauksessa tullaan loistavasti toimeen puolisoiden kesken, mutta molemmat riitelee sen ainoan lapsen kanssa.

Vierailija
58/87 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun ihmetellä tälläisiä ihmisiä. Lapsetkin osaavat käyttäytyä hillitymmin ja pitkäjänteisemmin kuin seksiriippuvainen vonkaaja :DDDDD Päreiksi vaan koko elämä kun ei saa reikää.

Sellaisia ne lapselliset naiset on.  Kyllä naisellakin on omat kädet.

Vierailija
59/87 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin otsikon perusteella sanoa että sekoan minäkin jos on edes muutama päivä ilman seksiä, saati viikko. Mutta jos kyse on oikeasta käytännön syystä niin en kyllä ala miehelleni kiukkuamaan, koska huomiointi kyllä toimisi vaikka ei seksiin pystyisi sillä hetkellä. Enkä usko että lapsellinen kiukuttelu tekisi minusta yhtään haluttavampaa jatkossa. 

Jos muuten vaan seksi on jäänyt minun aloitteiden varaan koska joku tekosyy kuten kiire tai stressi niin olen tehnyt ystävällisesti selväksi etten pidä tilanteesta ja että tarvitsen enemmän seksuaalista huomiota enkä halua joutua sanomaan toiste. Pois seksi ei kovin helposti jää ellei ole pahempaa riitaa ja ne nyt ei kestä yön yli. Mutta kyllähän se vaikuttaisi mielialaan. En oikein löydä pidemmän päälle motivaatiota lohduttaa, kuunnella ja auttaa miestä jos minua kohdellaan kuin jotain terapiakoiraa. Ts. paijaaminen ja ruokkiminen ei riitä minulle rakkaudeksi tai luomaan yhteyden tunnetta. 

Vierailija
60/87 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi