Miehellä menee nuppi sekaisin jos joutuu olemaan pari viikkoa ilman seksiä
Olosuhteiden pakosta ei ole ollut tilaisuutta harrastaa seksiä ja mies on ihan sekaisin. Ei nuku öitään, horisee ihan omituisia, on jo valmis eroamaan, saa ihme kilareita ja on muuttunut ihan pikku lapseksi kiukutteluineen. Oikea minä minä-asenne koko ajan. Makaa sohvalla suu mutrulla. Uskomatonta ja jo naurettavaakin. Kai sitä voi hätätapauksessa omaa kättäänkin käyttää mut ei...
Kommentit (87)
Olen joskus sanonut vaimolle, että tulkitsen kaksi viikkoa seksittömyyttä ilman lekurin seksin estävää diagnoosia tarkoittavan pysyväislupaa hoitaa tarvittaessa jatkossa miehiset halut ja tarpeet vieraissa. Hyvin on kauhun tasapaino pitänyt seksivälit tuon jälkeen aina alle tämän maagisen kahden viikon.
Eikö ne teidän ukot osaa runkata?
Olen tietysti miehenä jäävi arvioimaan tai sanomaan mitään lopullista omasta korvienvälni kunnosta. Silti minun tekisi nyt mieleni nipistää itseäni ja kysä, että olenko minä olemassa, entä jos olenkinvain luullut olevani ja eläväni? Ehkä kaikk onkin vain harhaa.
Olen noin 40 vuotias, enkä ole eläessäni harrastanut seksiä - Eli jos väitän, että nuppini on tästä huolimatta todistettavasti kunnossa, niin monen milestä ainoa mahdollisuus on, että olen (kaappi)homo.
Tai ainakin tällaiseen leimaamiseen olen törmännyt jo nuorempana kun olen asian maininnut. - Tai sitten minussa täytyy olla jotain muuta hyvin pahasti pielessä kysellään onko traumoja seksiaalisesta hyväksikäytöstä tai koulukiusaamsiesta tai olenko joku hih-huli tai muu uskoavien,
Selväksi on vähemmästäkin käynyt, että en ole "normaali" ja luultavasti vain ruma ja kuvottava ja vastenmielinen, vaikka en haluaisi sitä tunnustaa
Koska miehen arvo ja merkittävyys on lopulta niin monen mielestä kiinni siitä onko hän harrastanuse seksiä naisen kanssa vai ei.Ellei sitten ole vain se satuolento, joka vielä elää toiveissa, että oma elämä sasii onnellisen lopun.
Vierailija kirjoitti:
Näitä naisella masturboivia miehiä on aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa niitä jotka väittävät ettei oma käsi riitä. Liioittelua tuo on.
Tietty se 'riittää' mutta olisihan se sietämätön tilanne olla parisuhteessa ja olisi tyydyttävä omaan käteen. Tämä tilannehan aplla on toistaiseksi, ja kyllä se kaksi viikkoakin on viriilille miehelle pitkä aika. En ymmärrä miksei ap voi kädellä tai suulla tyydyttää miestä?
Maaliskuussa viimeksi seksiä eli aika kauan on oltu oman käden varassa. En silti käyttäydy kuten ap:n mies.
t: Nainen, jonka mies pihtaa.
Täällä on oltu olosuhteiden pakosta ilman seksiä miehen kanssa yli vuosi. Ei tulisi mieleenkään alkaa kiukuttelemaan asiasta miehelle tai vaatia miestä tyydyttämään yksipuolisesti vain minut. t. Nainen
Ihan tarkkaan en edes muista, koska "oli viimeksi", varmaan ehkä juurikin se vuosi. Ja vähän vaikuttaa siltä, että se oli tässä. Vaimo sanoo, ettei vaihdevuosien takia "mikään toimi". Eihän siinä nyt mikään raivominen auta, mutta kyllähän se ajatuksena hieman kylmää. Ei kai sitä kukaan odota, että viisikymppisenä seksielämä oli siinä. Vaikka ymmärrän tietysti, että monella on. Ei se silti tarkoita, että se kivaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne teidän ukot osaa runkata?
Miksi pitäisi. Mitä mies tekee sellaisella naisella jota ei kiinnosta osoittaa rakkauttaan ja pitää miehestä ja miehen tarpeista huolta. Ei mitään. Lähtisin välittömästi jos vaimo muuttuisi välinpitämättömäksi.
Tämä. Itse sinnittelin ihan liian pitkään avioliitossa. Arki periaatteesa rullasi ihan ok. Ei ollut riitoja jne., mutta ex-vaimo halusi seksiä noin kerran kuussa, jos sitäkään. Olihan niitä merkkejä jo paljon aikaisemmin näkyvissä, mutta jostain ihmeen syystä oletin asian vielä paranevan. Eniten harmittaa, etten eronnut vuosia aikaisemmin.