Miehellä menee nuppi sekaisin jos joutuu olemaan pari viikkoa ilman seksiä
Olosuhteiden pakosta ei ole ollut tilaisuutta harrastaa seksiä ja mies on ihan sekaisin. Ei nuku öitään, horisee ihan omituisia, on jo valmis eroamaan, saa ihme kilareita ja on muuttunut ihan pikku lapseksi kiukutteluineen. Oikea minä minä-asenne koko ajan. Makaa sohvalla suu mutrulla. Uskomatonta ja jo naurettavaakin. Kai sitä voi hätätapauksessa omaa kättäänkin käyttää mut ei...
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Oikeesti miksi te haluutte miehen? Mikään ole oksettavampaa kun "mies joka ei saa seksiä ja käyttäytyy kuin pikkuvauva, kitisee ja vonkaa, YÖK"!!!
No, ainakin omasta puolestani voin sanoa että ainoa asia minkä takia suostun olemaan parisuhteessa, on seksi.
Olen ollut yli 40 vuotta ilman seksiä. Olen kieltämättä myös melko outo ja erilainen mies.
Onneksi on ollut vaimo joka ymmärtänyt, ettei viriili mies pärjää fyysisesti ja henkisesti ilman vaimon pillua. Siten hoitanut mahdollisen liikojen testojen ärtyisyyden heti oireitten alusta. Onneksi ollut koko ikä vaimo, joka olisi ollut huolissaan, jos ottamansa viriili uros ei himoitsisi hänen pilluaan ja olisi jatkuvasti sitä himoitsemassa. Ei sillä, vaimo ollut itsekin kullistani ja omista orgasmeistaan riippuvainen.
Vaimo ymmärtänyt jo nuoresta, ettei viriili mies elä ilman pillua, joten joko vaimon tai jonkun toisen pilluun. Vaimo valinnut omaansa ja pitänyt siitä kiinni. Näin meillä pidetty molemmat tyytyväisinä ja tyydytettyinä. Helpottanut parisuhde-elämää kummasti.
Ei mene. Hyvin pärjää, kun pitää naiset kaukana. Ei pihtaria kannata nurkissa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Oikeesti miksi te haluutte miehen? Mikään ole oksettavampaa kun "mies joka ei saa seksiä ja käyttäytyy kuin pikkuvauva, kitisee ja vonkaa, YÖK"!!!
Minäkin ihmettelen miksi aseksuaalit naiset alkavat suhteeseen halukkaan miehen kanssa.
Pitäisi jo hyvin nuorena opettaa, että jos halujen määrä ei kohtaa, niin kannattaa unohtaa se suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa niitä jotka väittävät ettei oma käsi riitä. Liioittelua tuo on.
Tietty se 'riittää' mutta olisihan se sietämätön tilanne olla parisuhteessa ja olisi tyydyttävä omaan käteen. Tämä tilannehan aplla on toistaiseksi, ja kyllä se kaksi viikkoakin on viriilille miehelle pitkä aika. En ymmärrä miksei ap voi kädellä tai suulla tyydyttää miestä?
Maaliskuussa viimeksi seksiä eli aika kauan on oltu oman käden varassa. En silti käyttäydy kuten ap:n mies.
t: Nainen, jonka mies pihtaa.
Täällä on oltu olosuhteiden pakosta ilman seksiä miehen kanssa yli vuosi. Ei tulisi mieleenkään alkaa kiukuttelemaan asiasta miehelle tai vaatia miestä tyydyttämään yksipuolisesti vain minut. t. Nainen
Toimiiko miehellä kädet ja kieli?
Itse en haluaisi pitää naistani ilman orgasmia.
Seksuaalinen halu ja kyky on hyvin vaihtelevaa. Olen kuusikymppinen mies ja nykyään ihan omasta halusta selibaatissa oleva sinkku. En halua katsella kotonani seksikästä naista, joka pitää hurmata joka päivä aina uudelleen. Irtonumeroita saisin baarista tai deittisoveluksista, mutta minulle se ei käy. Seksiä pitäisi olla 4-10 kertaa viikossa tutun kumppanin kanssa, muuten se on rasite.
Näitä naisella masturboivia miehiä on aivan liikaa. Kannattaa elää elämä ilman tällaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Mun mies on tuollainen jos ei saa kahteen päivään. Aivan tuskastuttavan raivostuttavaa.
kyllä viikon pärjää..kaupunkilaisella viihteen suurkuluttajalla jolla ei harrastuksiin ole varmaan hankalampaa
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on ollut vaimo joka ymmärtänyt, ettei viriili mies pärjää fyysisesti ja henkisesti ilman vaimon pillua. Siten hoitanut mahdollisen liikojen testojen ärtyisyyden heti oireitten alusta. Onneksi ollut koko ikä vaimo, joka olisi ollut huolissaan, jos ottamansa viriili uros ei himoitsisi hänen pilluaan ja olisi jatkuvasti sitä himoitsemassa. Ei sillä, vaimo ollut itsekin kullistani ja omista orgasmeistaan riippuvainen.
Vaimo ymmärtänyt jo nuoresta, ettei viriili mies elä ilman pillua, joten joko vaimon tai jonkun toisen pilluun. Vaimo valinnut omaansa ja pitänyt siitä kiinni. Näin meillä pidetty molemmat tyytyväisinä ja tyydytettyinä. Helpottanut parisuhde-elämää kummasti.
sote alan naisii? ihmettelen kateudella tämmösii pareja jotka ymmärtää toisii, jotain vanha aikasta hyvää ilman velvollisuudrn tuskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sote alan naisii? ihmettelen kateudella tämmösii pareja jotka ymmärtää toisii, jotain vanha aikasta hyvää ilman velvollisuudrn tuskaa?
Kyllä, lapsirakas hoitoalan ammattilainen. Valitsi viriilin miehen kun halusi useita lapsia. On ymmärtänyt myös parisuhteen idean ja miten siitä pidetään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen halu ja kyky on hyvin vaihtelevaa. Olen kuusikymppinen mies ja nykyään ihan omasta halusta selibaatissa oleva sinkku. En halua katsella kotonani seksikästä naista, joka pitää hurmata joka päivä aina uudelleen. Irtonumeroita saisin baarista tai deittisoveluksista, mutta minulle se ei käy. Seksiä pitäisi olla 4-10 kertaa viikossa tutun kumppanin kanssa, muuten se on rasite.
Hurmata uudelleen? Kyllä tuo 4-10 kertaa toteutuu hyvässä suhteessa, ei kai kukaan kuvittele että oma akka "isketään" joka kerta uudelleen kun pitäis hommiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä Pate jaksa taas.
Penny Lame kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurmata uudelleen? Kyllä tuo 4-10 kertaa toteutuu hyvässä suhteessa, ei kai kukaan kuvittele että oma akka "isketään" joka kerta uudelleen kun pitäis hommiin?
Eri, mutta kyllä mut ainakin pitää jos ei nyt iskeä uudelleen niin hurmata. En pidä asetelmasta jossa mies pitää minua sellaisena lohtuseksiautomaattina jonka päälle voi aina vaan kömpiä nylkyttämään pussit tyhjäksi.
Kaipaan hurmaavaa käytöstä, ihailua, oman erityisyyteni korostamista, sitä että mies selvästi pyrkii tekemään vaikutuksen. En sopisi yhteen miehen kanssa joka ei myös kaipaa minulta ihailua ja flirttiä ja muutakin kuin nollasta seksiin-meininkiä.
Toki ei tarjoita että ei saa olla oma itsensä ja välillä myös vain tylsästi paneskella tai tyrkätä munaa käteen ja odottaa käsihommia ilman mitään sanoja. Mutta jos kokonaan loppuisi minun "iskeminen" niin hakisin sen huomion lopulta muualta. Kaipaan miehen ihailua ja halua, en saa juuri mitään pelkästä siitä seksistä toimintana.
Miehen kanssa onneksi sujuu tämä mainiosti, mutta yhdessä suhteessa olin ihan haluton kun ei toimittu näiltä osin yhteen. Nyt haluan lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Penny Lame kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta kyllä mut ainakin pitää jos ei nyt iskeä uudelleen niin hurmata. En pidä asetelmasta jossa mies pitää minua sellaisena lohtuseksiautomaattina jonka päälle voi aina vaan kömpiä nylkyttämään pussit tyhjäksi.
Kaipaan hurmaavaa k
Näin se menee. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttu ja rakastettu. Rakastunut nainen haluaa tunnetusti miestään. Yksinkertaista ja paikkansa pitävää. Jos naisen rakkaus loppuu loppuu seksinkin haluaminen.
Ihan sallittua käytöstä mieheltä, turhaan naiset haukutte. Vai miten itse käyttäydytte, kun mies on maannut 2 viikkoa sohvalla, ja jättänyt kaikki kotihommat teille? Voi olla naisenkin suu mutrulla jo lyhyemmänkin ajan jälkeen.
Tässä juuri kiteytyy ongelma. Mies rinnastaa parisuhteen seksielämän ja kotityöt. Ne ovat kaksi eri maailmaa.
Te miehet ette tajua, että hyvällä rakastajalla ei ole halutonta naista. Tähän kuuluu saumattomasti erinomainen hygienia.
Jos seksi on naiselle itselleen huonoa tai mies on epäsiisti, hän ei halua tätä miestä.
Jos seksi on naiselle välttävää ja mies on puhdas, sitä voi tehdä harvakseltaan, jos haluaa säilyttää juuri tämän parisuhteen.
Nainen voi tyydyttää omat tarpeensa ja nauttia paljonkin ilman sitä huonoa rakastajaa siinä haitolla.
Jokainen ei-aseksuaali ja edes kohtuullisen terve heteronainen kyllä haluaa ja tarvitsee miestä.
Mutta ketä miestä? Ei ehkä sitä omaa, jos siitä ei ole mihinkään tai se haisee.
Te miehet poistatte itsenne yhtälöstä ja puhutte kotitöistä, vaikka se on aivan eri tason asia.
Ja on valtava turn off että aikuinen mies luettelee ja korostaa tekemisiään reippaana "äitin apupoikana" - ja sekin vain, jotta saisi palkaksi seksiä.
Tiskivuori ja imurointi saa joka kodissa jäädä sikseen, jos nainen saa hyvää ja mieluista, miellyttävältä kumppanilta.
Siis jos juuri sinun naisesi on haluton, hän ei halua SINUA.
Vierailija kirjoitti:
Tässä juuri kiteytyy ongelma. Mies rinnastaa parisuhteen seksielämän ja kotityöt. Ne ovat kaksi eri maailmaa.
Te miehet ette tajua, että hyvällä rakastajalla ei ole halutonta naista. Tähän kuuluu saumattomasti erinomainen hygienia.
Jos seksi on naiselle itselleen huonoa tai mies on epäsiisti, hän ei halua tätä miestä.
Jos seksi on naiselle välttävää ja mies on puhdas, sitä voi tehdä harvakseltaan, jos haluaa säilyttää juuri tämän parisuhteen.
Nainen voi tyydyttää omat tarpeensa ja nauttia paljonkin ilman sitä huonoa rakastajaa siinä haitolla.
Jokainen ei-aseksuaali ja edes kohtuullisen terve heteronainen kyllä haluaa ja tarvitsee miestä.
Mutta ketä miestä? Ei ehkä sitä omaa, jos siitä ei ole mihinkään tai se haisee.
Te miehet poistatte itsenne yhtälöstä ja puhutte kotitöistä, vaikka se on aivan eri tason asia.
Ja on valtava turn off että aikuinen mies lu
Melkoista lässystä taas. Jännä että ex-vaimo pariterapiassa valitti juuri noista sinu manaamista kotitöistä. Ei kuulemma tunnu kivalta kaikki oma vastuu. Mutta paljastui myös, että ei hän edes oikeasti seksiä halunnut.
Onneksi aina voi erota ja nyt on mahtava halukas naisystävä, jota ei tiskit pöydällä tai villakoirat nurkissa haittaa. Toisaalta, kun on iloinen mieli, niin niihin kotitöihinkin osallistuu paljon mielummin.
Kitisevä naislapsi ei kiinnosta eikä kiihota ketään miestä. Ei voisi vähempää kiinostaa naisen halut ja tarpeet. Kyllä aikuinen ihminen pärjää ilmankin.