Kuinka paljon n. 2500e palkasta jää nettona?
Kommentit (100)
Itse tienaan n. 2222€ kuukaudessa etuineen ja muineen bruttona. Siitä jää käteen hieman alle 1800€. Käytä sitä vertailuna. Veroprosentti on 20. 2500€ tuloilla se on todennäköisesti pari-kolme prosenttia suurempi. 1% on 2500€ summasta 25€. 25€ x 20 = 400€. Kaipa matematiikkaa osaat?
Verottajan sivuilla on ihan laskuri. Suosittelen. Kotikunta vaikuttaa, samoin esim se kuuluuko kirkkoon.
Palkka reilu 2600, käteen jää n.1900. Ärsyttää.
Mulla palkka 2555 € ja käteen jää 1950 €.
Vierailija kirjoitti:
Palkka reilu 2600, käteen jää n.1900. Ärsyttää.
Sama täällä. Veroprossa 20,5 ja brutto vähän reilu 2600. Käteen jää tosiaan 1850-1950€. Mulla vuosituloihin vaikuttaa kuitenkin myös parin tonnin bonus, joka nostaa näennäistä kk-palkkaa tietysti.
Ei h e l v e t t i ihanko oikeasti?!?! Opiskelen nimittäin tutkintoon jossa palkka on ilman lisiä reilu 2500e vähän päälle. Jos siitä jää käteen NOIN VÄHÄN niin on kyllä varmaan pakko miettiä opiskeluiden keskeyttämistä....
Minä sain 1900e käteen varastolla hanttihommissa ilman mitään koulutusta....
Ei voi olla todellista!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei h e l v e t t i ihanko oikeasti?!?! Opiskelen nimittäin tutkintoon jossa palkka on ilman lisiä reilu 2500e vähän päälle. Jos siitä jää käteen NOIN VÄHÄN niin on kyllä varmaan pakko miettiä opiskeluiden keskeyttämistä....
Ei voi olla todellista!Ap
Ei koulutuksesta mitään makseta, vaan työstä jonka teet.
Joihinkin töihin vaan ei pääse ilman koulutusta.
Eli palkan puolesta kouluttautuminen EI KANNATA!
Myönnän kyllä, että työnkuva varmasti kivempi kuin varastolla ja mielekkäänpi duuni kaikin puolin mutta vastuu paaaljon kovempi, pitkä koulutus ja asiantuntijuutta vaaditaan. Palkka noin säälittävä?! Huhhuh!
Ap
Saa nähdä palaanko enää syksyllä koulun penkille. 😂
Ap
Ei minua kyllä tommosella palkalla saa töihin. 🤣
Ap
Niin, se on sitä ihanaa progressivista verotusta. Itselläni palkka nyt 3350 ja käteen jää n. 2250.
Eli vaikka brutto on 850 eur isompi, niin todellisuudessa käteen jää vain joku 300 euroa enemmän, kuin jos palkka olisi 2500.
No eikun takaisin varastoon vaan sitten
Vierailija kirjoitti:
KTA:n mukaan saan vähän yli ton 2500/kk. Käteen jää n.2000/kk. Todellisuudessa se tietenkin vaihtelee vuorojen mukaan. Esimiehenä tehtaassa joten ei paljon naurata. Eikä huvita.
Vierailija kirjoitti:
No eikun takaisin varastoon vaan sitten
No nimenomaan! Onhan se nyt säälittävää kouluttautua vuosikausia ja pyrkiä hyvin vastuulliseen työhön kun saman palkan saa liukuhihnatyössä ilman mitään koulutusta! Ihan oikeesti hullua tää meno Suomessa.
Ap
Riippuu veloista, varoista, lapsista jne...mutta lapsettomalla velattomalla varattomalla jäänee n.2000e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KTA:n mukaan saan vähän yli ton 2500/kk. Käteen jää n.2000/kk. Todellisuudessa se tietenkin vaihtelee vuorojen mukaan. Esimiehenä tehtaassa joten ei paljon naurata. Eikä huvita.
Siis saako esimies melkein samaa palkkaa kuin itse duunarit?! Tääh...
Itse pääsin varastotyössä välillä jopa 3 tonnin kuukausiliksaan jos painoin hommia. Peruspalkka oli jotain 2200e luokkaa mutta lisiä satoi aina. Aikamoista jos esimies saa saman.
Ap
Mulla on palkka 2600, käteen jää 1950.
Miehellä on palkka 3500, ja käteen jää 2400. :D
Kyllä tuli minullekin yllätyksenä, kun töihin tulin. Ja varsinkin, kun tajusin, miten paljon mieheni maksaa veroja ja noita maksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis saako esimies melkein samaa palkkaa kuin itse duunarit?! Tääh...
Itse pääsin varastotyössä välillä jopa 3 tonnin kuukausiliksaan jos painoin hommia. Peruspalkka oli jotain 2200e luokkaa mutta lisiä satoi aina. Aikamoista jos esimies saa saman.Ap
Sanoppa muuta. Lusmuankin aina kun mahdollista. Muualla kun esimiehet vetää sen 3-4 tonnia peruspalkkaa.
Esimies.
Sitte toiset lusmuilee kotona ja toiset painaa töissä.
Ap
n. 1800-1900 €