Tulevan kesän tappohelteet ahdistaa
Ilmastonmuutos!
Bensan hintaa pitäisi nostaa, niin saataisiin lämpeneminen pysäytettyä
-Vihreä
Kommentit (14)
Pakkanen = Sääilmiö
Helle = Ilmastonmuutos
Mä jo odotan. Viime kesänä ostin tehokkaan tuulettimen ja pimennys verhot pitäis jo kohta asentaa.
Mä viihdyn hyvin rannalla ja jos on tosi kuuma niin ostoskeskukset on kivoja paikkoja viettää aikaa kun on ilmastointi.
Ehei. Jääkausi tulossa. Ilmastonmuutos.
Naapureiden hajut ja kärpäset on vielä pahempia. Talvi ei ollutkaan niin pahaa aikaa. Koko kesä haisee pahalle. Tulisi jo -20c talvi.
Porkkanoita pakastimeen. Työnnä niitä perscheeseen. Kun yksi sulaa, uutta sisään ja vaihto.
Keittelet sitten porkkanasosekeittoa läpi kesän.
Kierrätystä kokonaisvaltaisesti.
Tatumamma on hyvä ja menee pakastimeen ottamaan solariumia sitten jo nyt vaikka. Ja laita kylmägeeliä ettei solariumvalo niin pahasti kuumoita mustaksi tatskattua hehtaarikroppaa
Djiboutissa voi olla tappohelle, mutta siellähän sun ei varmaan tartte olla kesätöissä suolakaivoksilla ainakaan ihan koko kesää
Kiittäkää onneanne että asutte Suomessa. Kaakkois-Aasiassa nimittäin koetellaan jo ihmisen selviytymiskyvyn rajoja.
Millä perusteella on tulossa tappohelle? Meidän piha on edelleen lumessa...
Vierailija kirjoitti:
Porkkanoita pakastimeen. Työnnä niitä perscheeseen. Kun yksi sulaa, uutta sisään ja vaihto.
Keittelet sitten porkkanasosekeittoa läpi kesän.
Kierrätystä kokonaisvaltaisesti.
sulla kokemusta tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Kiittäkää onneanne että asutte Suomessa. Kaakkois-Aasiassa nimittäin koetellaan jo ihmisen selviytymiskyvyn rajoja.
KKusenkeltaiseteläinrääkkääjät joutaakin kuolla kts Yulin 😿🐶
Äänestä sinäkin vihreitä niin bensa kallistuu ja helteet väistyy
-Vihreä
Minua ahdistaa lumettomat talvet Suomessa
-Heidi H
Up