Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me vaan tapellaan koko ajan, voiko tästä suhde vielä parantua?

Vierailija
26.06.2018 |

Tapellaan kodinhoidosta, ajankäytöstä, minun väsymyksestä (nuorin vielä kotihoidossa, minä työtön eikä loppua tälle näy), seksin puutteesta (mies haluton), lasten kasvatuksesta, ties mistä. Kuvaavaa on, että minä räjähdän pienestä asiasta koska olen väsynyt, ja miehen mielestä meillä ei edes olisi mitään ongelmia jos minä en olisi tällainen.

En jaksa enää :( Tekee koko ajan mieli vain lähteä, ja samaan aikaan sattuu niin paljon ajatus yksinäisestä loppuelämästä. Ja hyvin köyhästä loppuelämästä. Mutta pitääkö lapset suhteen kasassa? Ei pidä. Yhteinen koti? Ei pidä. Se, mikä pitäisi, tuntuu hävinneen johonkin, ja mies ei näe muuta syytä siihen kuin sen, millainen minä olen. En tiedä mitä tehdä. Onko joku saanut suhteen kasaan tällaisen jälkeen? Pettämistä ei tietääkseni ole, eikä väkivaltaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että huudat ja räkytät miehellesi, ja mies ei enää halua sinua enää. Mies siis auttaa sinua pyydettäessä ja käy töissä. Mitä enää voit vaatia?!

Vierailija
22/23 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan meidän entiseltä elämältä. Minä olin kuopuksen kanssa kotona, yksi lapsi puolipäiväisesti eskarissa ja ekaluokkalainen. Minä olin uupunut ja kiukkuinen, mies pakeni olotilaani töihin ja harrastuksiinsa, mikä sai minut vielä uupuneemmaksi ja kiukkuisemmaksi. Olimme eron partaalla (kirjaimellisesti jo jättämässä eroanomusta), kun saimme puheyhteyden auki. Olin kaikessa siinä uupumuksessani keskittynyt ainoastaan äitinä olemiseen, unohdin olla vaimo. Aloimme pikkuhiljaa rakentaa parisuhdetta uudelleen. Alkuun 15 minuuttia päivässä pelkästään puolisoon keskittyen, sen ajaksi voi illalla unohtaa nukkuvat lapset, tv:n, somen eikä 15 minuutin nipistys yöunista heilauta kotiäidin univajetta mihinkään suuntaan. Minun panostus parisuhteeseen sai miehen viihtymään paremmin kotona ja auttamaan arjen pyörittämisessä.

Pikkulapsiaikana moni äiti unohtaa minun tavoin vaimona olemisen ja syöksee monia eroon. Nyt meillä käy säännöllisen epäsäännöllisesti lastenhoitaja, jolloin pääsemme kahdestaan treffeille. Niistä on tullut meille henkireikä tähän hektiseen arkeen. Toki lapsetkin kasvavat koko ajan ja nukkuvat paremmin, mikä helpottaa väsymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap:n tilanne 5 vuodessa kohentunut vai onko ero tullut?

Itse aikalailla samassa tilanteessa 2 pienen lapsen äitinä. Me emme kyllä edes tappele, meillä ei ole edes sen vertaa yhtään mitään yhteyttä keskenämme. Ahdistaa ja surettaa niin paljon :/