Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri antoi lemmikilleen lapseni nimen!

Vierailija
26.06.2018 |

Olen siis raskaana, viikolla 19. Ollaan päätetty vauvan nimi jo useita viikkoja sitten. Vielä ei tiedetä sukupuolta, joten on pojan ja tytön nimet valmiina. Jotenkin ihanat ja just meidän tulevalle vauvalle sopivat.

Kaveri hommasi uuden pikkulemmikin ja nimesi sen meidän tulevan vauvan nimellä. Asia ottaa koville. Mitä mä nyt teen?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se vähän eri asia jos ois tahallaan antanut, mutta jos kaveris ei tiennyt nimestä, niin vaikee tuosta suuttua on. Kivahan se koirakaima on.

Vierailija
22/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko että sulla on monopoli johonkin nimeen?

Naurettavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen nykypäivänä paljon ihmetellyt, kun ihmiset antaa lapsilleen koirien nimiä. Oonat, Ainot ja Onnit ovat perinteisesti olleet koiria samaten kuin Jesset ja Viivit.

Meillä oli aiemmin Iida Belgianpaimenkoira, nyt työkaverin tyttö on saman niminen...

Vierailija
24/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut mitään puhetta nimistä. Ei vauvan tai lemmikin. Nytkään en osaa kommentoida mitään, kun harmittaa niin kovin.

Aapee

No jos ei teillä ole ollut mitään puhetta tulevan vauvan mahdollisesta nimestä niin miten hemmetissä ystäväsi olisi voinut siitä tietää?? Eihän hän ole ajatustenlukija. Joten kysehän on puhtaasta sattumasta.

Vierailija
25/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on varmaan ihmeissään jos annat lapsellesi hänen koiransa nimen.

Yleensä nimiä ei kyllä lyödä lukkoon tuossa vaiheesssa.

Aika outoa, ettet muuten tiedä lapses sukupuolta.

Mutta provojahan ei yleensäkään malteta miettiä loppuun. 😑

Vierailija
26/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hauskaahan toi vaan on! Miksi kaikesta pitää aina Harmistua.

Vierailija
27/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota olen nykypäivänä paljon ihmetellyt, kun ihmiset antaa lapsilleen koirien nimiä. Oonat, Ainot ja Onnit ovat perinteisesti olleet koiria samaten kuin Jesset ja Viivit.

Meillä oli aiemmin Iida Belgianpaimenkoira, nyt työkaverin tyttö on saman niminen...

Jos nimi löytyy nimiluettelosta, se on ihmisen nimeksi tarkoitettu. Koirille pitäisi keksiä aina uusi nimi, etteivät hämäänny kadulla jos moni huutaa Mustia.

Esim. Kakkiainen tai Pörröinen.

Vierailija
28/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimokkeineen antoi koiralleen saman nimen kuin mulla. Tosi hämmentävää kuunnella, kun komennetaan tai kutsutaan sitä koiraa :D

Vierailija
29/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on sama nimi kuin appiukon edesmenneellä rottweilerilla.

Rotunaisia nääs 😉

Vierailija
30/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi epäselväksi että tietääkö kaverisi edes nämä sinun suunnittelemat nimet syntymättömälle lapsellesi jonka sukupuolineinole vielä tiedossa?

Vierailija
31/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on varmaan ihmeissään jos annat lapsellesi hänen koiransa nimen.

Yleensä nimiä ei kyllä lyödä lukkoon tuossa vaiheesssa.

Aika outoa, ettet muuten tiedä lapses sukupuolta.

Mutta provojahan ei yleensäkään malteta miettiä loppuun. 😑

Mitä outoa siinä on että ei lapsen sukupuolta tiedä vielä. Varsinkaan noilla viikoilla. Minä en ole kenenkään meidän muksun sukupuolt kyaynyt etukäteen, enkä ymmärrä mitä outoa siinä olisi. Mulle ei sukupuoli ole tärkein asia.

Vierailija
32/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenokin voi tulla.

Sillä se harmittava nimiongelma ratkeaa.

Vierailija
33/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vähään aikaan ollut tuoreita äitejä lähistöllä mutta tää ketju muistuttaa miten rasittavia harmistujia ne on.

Koko maailman pitäisi pyöriä sen pallomahan ympärillä.

Vierailija
34/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni ja hänen vaimonsa antoivat lapselleen koirani nimen. Koira oli jo kuollut lapsen syntyessä, mutta silti. Kaikista hulluinta oli, että koirani oli ollut läheinen myös veljelleni. Pyörittelin jonkin aikaa silmiä kunnkuulin nimivalinnan, meni kolmisen vuotta tottua tähän nimeen lapsella. En ollut ainoa joka ihmetteli.

Vierailija
35/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se vauva ja ota se kaveris lemmikki. Ei harmita niin paljon ja lapsissa on kovempi homma. 

Vierailija
36/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nimi löytyy nimiluettelosta, se on ihmisen nimeksi tarkoitettu. Koirille pitäisi keksiä aina uusi nimi, etteivät hämäänny kadulla jos moni huutaa Mustia.

Esim. Kakkiainen tai Pörröinen.

Meidän koira on nimeltään Simo. Oikein hyvä ja miehekäs nimi isolle urokselle. En millään osaa ajatella että olisi joku Pimppiäinen, Pömppiäinen tai Kakkiainen.

Ja koiralla on myös kaimoja ihan tuttavamiehissä. Eivät ole pistäneet pahakseen, eivät tuttavamiehet eikä koira.

Vierailija
37/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni ja hänen vaimonsa antoivat lapselleen koirani nimen. Koira oli jo kuollut lapsen syntyessä, mutta silti. Kaikista hulluinta oli, että koirani oli ollut läheinen myös veljelleni. Pyörittelin jonkin aikaa silmiä kunnkuulin nimivalinnan, meni kolmisen vuotta tottua tähän nimeen lapsella. En ollut ainoa joka ihmetteli.

Toihan on ihanaa! Miksi harmistuit? Annetaanhan lapsille mummojenkin nimiä ja sekin otetaan yleensä kohteliaisuutena.

Vierailija
38/42 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö vauva nyt nimettömäksi?

Vierailija
39/42 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään haittaa. Työkaverini sai lapsen puoli vuotta ennen minua ja nimesi sen minun " varaamallani" nimellä, tosin tietämättään. Kun kuulin lapsen nimen, kysyin perusteluja juuri tuolle nimelle. " Koska se oli kaunis". Minulle nimi oli paljon enemmän, sillä se kulki suvussa. En typeryyttäni nimennyt omaani sitten samalla nimellä ja joskus vieläkin harmittaa. Työkaverini lähti muihin töihin parin vuoden päästä ja nyt lapseni olisi voinut olla 15 vuotta jo ainoa sen niminen tuttavapiirissäni.

Vierailija
40/42 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus, mitä väliä. Ei maailma pyöri sun tai sun mahan ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi