Mies oli tilannut meille lomamatkan ja arvatkaapas mitä!
Kertokaa mulle, miten tämä voi olla mahdollista!? Että mua suututtaa ja kovaa!
Mies oli tilannut meille lomamatkan Kreikkaan. Meillä on 5 ja 6v lapset, joten sovimme jo alussa, että mies huolehtii isommasta lapsesta ja minä istun pienemmän vieressä. No, asia oli molemmille fine, joten en puuttunut asiaan enää tuon kummemmin.
No, koneeseen noustuamme selvisi, että minulla ja molemmilla lapsilla oli vierekkäin paikat, siis kaikilla kolmella yhdessä. Kysyin mieheltä, että missä ihmeessä hänen paikka on? Mies virnuili ja istui kahden nuoren naiseen väliin?! Meinasin nähdä tähtiä. Olin niin vihainen.. Mies teki tuon aivan tahallaan! Siellä se mies nautti kaljaa kahden naisen välissä, kun minä katselen lasten kanssa värityskirjojen kuvia. Ja kyllä..mies sai kuulla asiasta koko lomareissun. Minun puolestani olisi tehnyt mieli lähettää koko mies kotimatkalla.
Miten tuo voi olla mahdollista, että mies on päässyt kahden nuoren naisen väliin istumaan? Sattumaako? Nuo naiset olivat yhdessä näköjään matkalla..
Kommentit (71)
No sattumaa tietenkin! Siis jos tämä on totta. Eihän kukaan voi etukäteen tietää, missä joku vieras ihminen istuu. En tiedä..
Taas yksi hirviömamma, ellei sitten provo?
Lentoyhtiö määrää paikat. Jollette maksa niistä erikseen. Ja senhän näkee matkavarauksesta.
Vain porvoon airlines jättää tyhjän tuolin kauniiden ja iso tissisten naikkosten väliin.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hirviömamma, ellei sitten provo?
Hoitaessaan yksin yhteiset lapset pitkän lennon aikana?
Sattuiko lobotomia?
ohis
Ainakin Porvoo-airilla voi valita vierustoverinsa kuvastosta pientä lisämaksua vastaan.
Mies vielä piruili hotellilla, että " Sain laatuseuraa" Sanoin, että " Niin minäkin" " Voit jäädä lasten kanssa hotellille, niin minä haen uuden miehen"
AP.
Nainenhan ei voi itse varata edes koneesta paikkaa, mies joutuu senkin tekemään. Eikä kaverukset pääse istumaan vierekkäin, siihen väliin lykätään joku kaljamahainen keski-ikäinen lusmu.
Olisit mennyt itse sinne naisten väliin ja antanut miehesi istua lastenne kanssa. Voi niitä samaan seurueeseen kuuluvien paikkoja vaihtaa.
Meidän perheessä on vain kolme jäsentä. Kätevää lennoilla. Voi istua oman porukan kanssa.
Tässä oli hyvän provon ainekset, mutta miksi ihmeessä sotkit loppuun jotain nuoria naisia? Loppitulos on koominen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt itse sinne naisten väliin ja antanut miehesi istua lastenne kanssa. Voi niitä samaan seurueeseen kuuluvien paikkoja vaihtaa.
Meidän perheessä on vain kolme jäsentä. Kätevää lennoilla. Voi istua oman porukan kanssa.
En kiusallakaan ottanut mieheen kontaktia. Ainakin hauskaa heillä näytti olevan, kun kävelin lasten kanssa vessaan herran ja näiden naikkosten penkkirivin ohitse. Siellä se kittasi kaljaa.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli hyvän provon ainekset, mutta miksi ihmeessä sotkit loppuun jotain nuoria naisia? Loppitulos on koominen.
Ei tämä ole mikään Provo, siksihän ihmettelen, miten tuo on ylipäätään mahdollista?!
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä on vain kolme jäsentä. Kätevää lennoilla. Voi istua oman porukan kanssa.En kiusallakaan ottanut mieheen kontaktia. Ainakin hauskaa heillä näytti olevan, kun kävelin lasten kanssa vessaan herran ja näiden naikkosten penkkirivin ohitse. Siellä se kittasi kaljaa.
AP.
Luultavasti myös livahtivat jossain vaiheessa vessaankin yhdessä...
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, miten tämä voi olla mahdollista!? Että mua suututtaa ja kovaa!
Mies oli tilannut meille lomamatkan Kreikkaan. Meillä on 5 ja 6v lapset, joten sovimme jo alussa, että mies huolehtii isommasta lapsesta ja minä istun pienemmän vieressä. No, asia oli molemmille fine, joten en puuttunut asiaan enää tuon kummemmin.
No, koneeseen noustuamme selvisi, että minulla ja molemmilla lapsilla oli vierekkäin paikat, siis kaikilla kolmella yhdessä. Kysyin mieheltä, että missä ihmeessä hänen paikka on? Mies virnuili ja istui kahden nuoren naiseen väliin?! Meinasin nähdä tähtiä. Olin niin vihainen.. Mies teki tuon aivan tahallaan! Siellä se mies nautti kaljaa kahden naisen välissä, kun minä katselen lasten kanssa värityskirjojen kuvia. Ja kyllä..mies sai kuulla asiasta koko lomareissun. Minun puolestani olisi tehnyt mieli lähettää koko mies kotimatkalla.
Miten tuo voi olla mahdollista, että mies on päässyt kahden nuoren naisen väliin istumaan? Sattumaako? Nuo naiset olivat yhdessä näköjään matkalla..
Tottakai se meni, kun oli mahdollisuus. Minäkin tykkään viettää aikaa mieluiten nuorten parikymppisten naisten seurassa. Työpaikalla oli yksi 20 v nainen, jonka kanssa työt sujuu mukavasti. Tänäänkin olin pitkään töissä, koska kotona odotti vanha vaimo huutavan vauvan kanssa.
M 38
porvoo on niin provoo
eiku ne oli miehen salarakkaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä on vain kolme jäsentä. Kätevää lennoilla. Voi istua oman porukan kanssa.En kiusallakaan ottanut mieheen kontaktia. Ainakin hauskaa heillä näytti olevan, kun kävelin lasten kanssa vessaan herran ja näiden naikkosten penkkirivin ohitse. Siellä se kittasi kaljaa.
AP.
Naikkonen on termi, jota tavallisesti naikkonen käyttää toisesta naikkosesta.
Säälin miestäsi.. en seurustelisi tuollaisen ihmisen kanssa sekuntiakaan.
Miehesi on laiska eikä huolehdi lapsistaan. Pahoittelen.