En saa seksiä, muuten ihana mies. Mitä tehdä?
Mulla on ihana uusi mies. Ollaan seukattu puolisen vuotta, lähestulkoon asumme yhdessä. Kaikki on paremmin kuin hyvin, elämä hymyilee. Mutta. Meillä ei ole seksiä. Olin kovastikin aloitteellinen suhteen alussa, ja melkein jo päästiin touhuunkin, mutta aina tulee joku: hän ei haluakaan vielä, pelottaa että suhde ei ole tarpeeksi vakaa vielä, on huono olo (no on oikeastikin sairastellut), jne. En ole kuukausiin edes yrittänyt enää.
Pussailua on. Vihjailevaa puhetta on. Flirttiä on aina muiden seurassa, lämpöä ja hellyyttä kahden kesken.
Mutta se seksi ..Välillä panettaa aivan sietämättömän paljon. En halua painostaa miestä. Onko kohtalontovereita?
Kommentit (215)
Ei tuu muuttumaan.
Kokemusta on. Seurustelin vuoden miehen kanssa, joka ei ollut vielä itselleen saanut selvitettyä olevansa aseksuaali.
Pyrkisin keskustelemaan asiasta. Aihe voi olla vaikea miehellesi, joten kysyisin, onko hän huolestunut peniksen koosta, kestävyydestään, erektiostaan, vartalon ulkonäöstä, neitsyydestään tai vähäisestä kokemuksestaan, jostain asiassa sinussa... Ehdottelisin mahdollisimman paljon syitä sen takia, että mies tajuaisi, että kaikesta voi puhua.
Uutta matoa koukkuun, ei tuo jatkossakaan halua. Ei normaali, tervepäinen ja toimivilla vehkeillä varustettu ihminen vetkuttele noin kauaa. Ja ihminen, joka ei kerro suoraan syytä ongelmaan ei ole muutenkaan parisuhdematskua, sori vaan.
Hmm jaa itse seurustelin muuten hyvän naisen kanssa mutta hänen alakertansa haisi niin pahalle et meni fiilikset ja muutenkin oli todella löysä tavara mun pienelle prinssinakille. Jatkoin kuitenkin suhdetta koska hän oli muuten upea persoona.
Vierailija kirjoitti:
Huonoja kokemuksia taustalla. Puoli vuotta on loppujen lopuksi aika lyhyt aika kunnon luottamuksen saavuttamiseen varsinkin jos on painolastia
Olen saanut sen käsityksen, että muutama eksä on ollut, varsin traumaattisia tapauksia. Kai jotain erektio-ongelmaakin on, en ole koskaan havainnut aamuseisokkia, vaikka mies nukkuu alasti.
Ehkä jaksan vielä. Tosiaan, muuten on hyvä olla tämän ihmisen kanssa.
Ap
Mies nukkuu vieressä alasti, mutta minkäänlaista seksiä ei ole koskaan ollut? Aika erikoista imo.
No ei ole normaalia.
Miten siinä alun rakastumiskiimapöllyssä edes voi olla ilman seksiä, jos nukutaankin alasti. Eipä kovin kuumalta suhteelta kuulosta.
Kiinnostunut miehistä kuitenkin ?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole normaalia.
Miten siinä alun rakastumiskiimapöllyssä edes voi olla ilman seksiä, jos nukutaankin alasti. Eipä kovin kuumalta suhteelta kuulosta.
Niin :(
Ap
Kyllä se siitä. Puhukaa asioistanne. Lopussa kiitos seisoo.
En olisi kyllä jaksanut. Hienoa, jos sinä jaksat.
Itselläni on jokaisessa suhteessa ollut alussa 1-2v kestävä kutuvaihe. Ei olisi mahdollista nukkua vierekkäin alasti ilman seksiä. Useimmiten kai rakastuneet eivät vaan voi pitää näppejään erossa toisistaan.
Minkä ikäisestä miehestä on kyse? Ehkä hänellä on iän tuomaa (+40)testosteronin laskua jos kerran edes aamuseisokkia ei ole. Aihe voi olla arka, eikä hän välttämättä edes tiedä kuinka yleisestä vaivasta on kyse. Myös miehillä joilla piuhat on vedetty poikki, esiintyy tätä vaikka tutkimusten mukaan sillä ei pitäisi olla vaikutusta.
Kokemusta on...
Deittaillessa oli suuret puheet seksistä, hän vihjaili isosta peniksestään, kertoili tarinoita naisista, jotka olivat kinunneet häneltä munaa baareissa yms. Minun kanssani hänellä oli kuitenkin miljoona tekosyytä... Iltaisin hän oli liian väsynyt, aamuisin ei voinut, koska hän oli entisessä elämässään tottunut siihen, että lapset herättävät kukonlaulun aikaan ja aikaa lemmiskelylle ei ole, baari-iltojen jälkeen hän oli liian rento, usein oli selittämättömiä vatsa-vaivoja, joille hän ei myöskään tehnyt mitään...
Puolen vuoden aikana otin häneltä kerran suihin ja hän ei tehnyt elettäkään tehdäkseen minkäänlaista vastapalvelusta minulle. Sen jälkeen ei mennyt kauaa, kunnes katkaisin suhteen. Ja sen jälkeen alkoi taas suuret puheet kiimaisuudesta chatin välityksellä, jotka siinä vaiheessa lähinnä naurattivat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoja kokemuksia taustalla. Puoli vuotta on loppujen lopuksi aika lyhyt aika kunnon luottamuksen saavuttamiseen varsinkin jos on painolastia
Olen saanut sen käsityksen, että muutama eksä on ollut, varsin traumaattisia tapauksia. Kai jotain erektio-ongelmaakin on, en ole koskaan havainnut aamuseisokkia, vaikka mies nukkuu alasti.
Ehkä jaksan vielä. Tosiaan, muuten on hyvä olla tämän ihmisen kanssa.
Ap
Minkä ikäinen mies kyseessä? Onko ylipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on...
Deittaillessa oli suuret puheet seksistä, hän vihjaili isosta peniksestään, kertoili tarinoita naisista, jotka olivat kinunneet häneltä munaa baareissa yms. Minun kanssani hänellä oli kuitenkin miljoona tekosyytä... Iltaisin hän oli liian väsynyt, aamuisin ei voinut, koska hän oli entisessä elämässään tottunut siihen, että lapset herättävät kukonlaulun aikaan ja aikaa lemmiskelylle ei ole, baari-iltojen jälkeen hän oli liian rento, usein oli selittämättömiä vatsa-vaivoja, joille hän ei myöskään tehnyt mitään...
Puolen vuoden aikana otin häneltä kerran suihin ja hän ei tehnyt elettäkään tehdäkseen minkäänlaista vastapalvelusta minulle. Sen jälkeen ei mennyt kauaa, kunnes katkaisin suhteen. Ja sen jälkeen alkoi taas suuret puheet kiimaisuudesta chatin välityksellä, jotka siinä vaiheessa lähinnä naurattivat...
Oliko minkä kokoinen? Laukesiko suuseksissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on...
Oliko minkä kokoinen? Laukesiko suuseksissä?
Penis vai mies? Mies oli sellainen dad body eli vähän plösö. Penis varmaan lyhyin ja ohuin, mitä olen koskaan nähnyt, joten olin lievästi sanottuna pettynyt hänen puheidensa vuoksi. Odotin paljon enemmän... Muistan, että deittailun alkuaikoina hän taittoi kaksi lasinalusta kahtia ja asetti ne pöydälle peräkanaa ja väitti, että hänen peniksensä olisi about niiden kokoinen. Todellisuus oli kaukana siitä... Mies laukesi suuseksissä, vaikka hän ei saavuttanut kunnollista erektiota.
Olisin jättänyt miehen kuukauden sisällä. En todellakaan olisi katsonut tuollaista luimuilua ja neitimäisyyttä yhtään. Taitaa mies olla miehiin päin kallellaan tai muuten vain outo.
Vierailija kirjoitti:
Olisin jättänyt miehen kuukauden sisällä. En todellakaan olisi katsonut tuollaista luimuilua ja neitimäisyyttä yhtään. Taitaa mies olla miehiin päin kallellaan tai muuten vain outo.
Riippuen tapailun tiheydestä, minä luultavasti olisin jättänyt jo kahden viikon jälkeen. Jos ei ole seksuaalista kemiaa, niin ei ole kyllä mulle mitään muutakaan.
Herää itselläni ensimmäisenä kysymyksenä, että minkä ikäinen mies? - Lienee pieni ero siinä, että onko mies alle 24 vuotias, jolla ei ole kokemusta seksistä, tai ylipäätään minkäänlaisesta läheisyydestä vastakkaisen sukupuolen kanssa. - Tai jos on niin nekin huonoja, jolloin aiemmat huonot kokemukset kasvattavat suorituspaineita onnistua, tai edes saada itselleen tunne, että on hyväksytty sellaisena kuin on. Tälläkin palstalla usein korostuu se, että mieheltä odotetaan, etten sanoisi vaaditaan kokeneisuutta, siinä missä naisilta kokemattomuutta. En sano, että kaikki vaatii, mutta edelleen turhauttavan usein kohtaa kaksinaisia odotuksia ja vaatimuskia sille, millainen seksihistoria on suotavaa vaikka sitten 35 vuotiaalla miehellä tai naisella.