Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteletko koskaan miehestäsi, että jos hän onkin pedofiili?

Vierailija
27.04.2006 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ex-mieheni on pedofiili ja hän käytti lastaan hyväkseen. Lapsi kävi meillä viikonloppuisin ja ihmettelin kyllä jotain asioita, mutta jotenkin ne vaan ohitti. Muuten käytti hyväkseen lähinnä yläaste ikäisiä huonon itsetunnon omaavia rassukoita ja tästä minulla ei mitään hajua, vaikka niitä oli useita ja tätä jatkui ilmeisesti koko yhdessä olo aikamme 5vuotta.

Vierailija
22/28 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppo sanoa että miten et tajunnut jne. Siis en ymmärrä mitä ihmiset oikein kuvittelevat, että pedofiilit on tyhmiä, eivätkä osaa peitellä taipumustaan? Etteivät esitä olevansa kiinnostuneita aikuisista? tai voivat ollakin, siitä huolimatta että lapset/nuoret kiinnostaa. IHan normaaleja ihmisiä ne pedofiilit päällisin puolin ovat, ihan normaalia elämää elävät. Siis puhun nyt vaan tästä mistä itselläni kokemusta ja tiedän siis vaan että ex-mieheni on kiinnostunut nuorista, ei ole varmasti koskaan tehnyt kenellekään mitään pahaa. Joskus jos jossain kylässä vaikka oltiin niin sen jälkeen saattoi puhua kyläpaikan tietyn ikäisestä tytöstä jotain juttuja, mutta mitä siitä voi päätellä. No, meillä miestä ei erityisemmin kiinnostanut seksi, varsinkin kun olin raskaana niin se inhotti. Ei myöskään oikeastaan koskenut rintojani juuri koskaan. Pieniä juttuja, joista yksittäin ei voi alkaa pedofiiliksi nimitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi luottaa kehenkään..

Naapurin kiva mummeli saatTaa saada kiksit alastomista tytöistä tai pojista.. Isä, isoisä voi olla ihan täys sonta ja kärttää tilaisuutta kun saa toteuttaa mielihalujaan..

HIRVEÄÄ!!

Vierailija
24/28 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti epäillyt, mutta olen monesti miettinyt että jos meillä olisikin tyttö, niin miettisinkö sitten. Vahtisinko haukkana vaipanvaihtoa yms. Sen tiedän että mies pitää 16-17 ikäisten katselusta, ainaki leffakokoelmansa mukaan. Näissäkin tosin teinejä esittää täysi-ikäiset. Mutta mitä sitten kun oma tyttö olisi teini? Siitä olen kyllä vakuuttunut ettei mies innostu poikalapsista ja tuskimpa tytöistäkään. Ei ole mitään aihetta epäillä, jossittelen vain sillä omassa tuttavapiirissä on ollut kaksi pedofiilitapausta (alle kouluikäiset lapset), joten tiedän ettei se harvinaista valitettavasti ole.

Vierailija
25/28 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin entistä vakuuttuneemmaksi että parempi kasvattaa lapseni yksin. Yhdestä miehestä eroon päästy, jota en epäile todellakaan pedofiiliksi vaikka muuten kovin ruskea ja syvältä olikin...

Miehiä ei voi yleistää, kaikki ei ole samanlaisia mutta KUN EI IKINÄ VOI TIETÄÄ!!!

Vierailija
26/28 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus ei ole aivan mahdottoman kaukaa haettu. Pelottava piirre minun mielestäni. En tiedä kuinka yleinen ja " normaali" . Kukaan ei tiedä mitä toinen lopulta ajattelee ja millaisen moraalikäsityksen kuorensa alla omaa. Leimaamisen pelossa ihmiset ovat taitavia peittämään ja valehtelemaan jopa itselleen.

Vierailija
27/28 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti tytärtämme hyväkseen.. Enkä mitään tajunnu ennen kiinnijäämistään! Oli oikeen hyvä isä, tai siis niin luulin. Hoiti lapsia kanssani tasavertasesti, leikki ja sanoi rakastavansa niitä. muutenkin oli oikeen hyvä mies ja kaveriporukassakin suosittu.

Näin jälkikäteen mietittynä on pari asiaa noussu mieleen, jotka hämmästyttivät mua, mut eipä niistäkään tullut ajatelluksi.

Ensinnäkin kun yks mies samassa kylässä jäi pedofiliasta kiinni, mä tietty useaan kertaan puhuin asiasta, exäni ei vaan kommentoinu asiaa oikeestas mitenkään, siis ei tuominnut asiaa vaan ynähteli vastauksiksi.

Ja toinen, et oli aina seksuaalisesti hyvin aktiivinen, pikkuhiljaa alkoi muuttua. Rupesi haluamaan harvemmin seksiä ja välillä ei edes onnistunutkaan siinä.

Muuten näiden asioiden lisäksi oli aivan tavallinen mies, eikä kukaan muukaan olis siitä tällästä uskonut..

Vierailija
28/28 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät että naisissa on paljon pedofiilejä kuin miehissä, niistä vaan jostain syystä ei paljo puhuta.