Ajatteletko koskaan miehestäsi, että jos hän onkin pedofiili?
Kommentit (28)
ja joskus vaan tullut MIELEEN että olispa ihan kauheeta jos...
Tapailin yhtä miestä, joka oli minusta kauhean kiinnostunut erityisesti siskoni 4-vuotiaasta pojasta. Esim. silitteli tätä, halaili yms (jotenkin minusta liian oudosti) niin, että lapsikin vaikutti vaivautuneelta. Tällä miehellä ei ollut omia lapsia.
No, en sitten tiedä olisiko tämä käytös ollut minusta normaalia, jos nykyään ei puhuttaisi niin paljon pedofiileistä.
ennen kuin 3v. poika alkoi kertoa pippelileikeistä, joita isi oli pakottanut leikkimään, " kun sä äiti olit kaupassa." " Isin pippelistä tuli ötökkä ja isi halus, että mä syön sen, mutta mä en halunnut, kun se hais pahalle, se hais kalalta." Oli sellainen shokki, että puolen vuoden tutkimusten jälkeen, kun lapsi alkoi olla kunnossa, sairastuin itse henkisesti pitkäksi aikaa. Isään emme ole sen koommin pitäneet mitään yhteyttä. Tutkimuksissa ei saatu näyttöä oikeudenkäyntiin, mutta se kävi selväksi, että jotain pahaa on tapahtunut, eikä tapaamisia suositella.
Ja kamalinta yleensä, että äidit uskovat pedofiilimiehiään, ennenmin kuin lapsiaan, vaikka asia olisi esim. oikeuden mielestä selvä.
Mieheni on vähän turhankin tarkka siitä ettei vaan loukkaa lapsen koskemattomuutta, esim. kun 2,5 vuotiaan tyttömme pimpsa punoitti ja sitä piti rasvata, niin pyysi aina että minä tekisin sen.
Mieheni on itse lapsena joutunut " naapurinsedän leikkikaveriksi" , ja on erittäin suojeleva omien lastemme suhteen, että nämä saisivat terveen ja aidon lapsuuden.
Asuimme lapsen isän kanssa yhdessä vasta sen puoli vuotta ennen kuin jäi kiinni. Lapsi muuttui tuossa ajassa hälyttävästi, mutten osannut kuin ihmetellä miksi. Isän kosketusta alkoi karttaa tai sittten kiipesi isänsä syliin ja kiehnäsi siinä niin, että melkein silmät kääntyivät nurin päässä. Painajaisia alkoi nähdä joka yö. Hoki kminulle aamuisin, että " mä tykkään äiti vaan susta." Kerran sanoi minulle, että " ota mun pippeli suuhun!" Sanoin, ettei toisen pippeliä oteta suuhun, johon vastasi, että " ota näin" ja laittoi sormensa suuhun ja lisäsi " ei se satu!" Saunassa jäi isänsä kanssa löylyyn kahdestaan ja saunominen kävi sellaiseksi, että jouduin lopulta hakemaan hysteerisenä huutavan lapsen pois saunasta. Leikki leikkejä, joissa isä satutti lasta tai lapsi satutti isää. En varmaan enää edes muista kaikkea, mitä sen puolen vuoden iakna ilmeni. Isän lemppasin pihalle samana päivänä, kun lapsi lopulta alkoi kertoa asioita, joita olin jo itsekin alkanut epäilemään. Isän lähdön jälkeen luulin, että nyt se on ohi ja saamme elää rauhassa, mutta silloin lapsi vasta alkoi purkaa pahaa oloaan ja sitä kesti monta kuukautta. Paineet olivat olleet hirveät. Onneksi siitä on jo jokunen vuosi aikaa ja elämämme on nykyään tasapainoista ja onnellista. Lapsi ei enää muista tapahtumia ja joskus jopa mainitsee, että " mulla on ikävä mun isää." Isäänsä ei varmaan muista, mutta ikävöi isähahmoa elämäänsä. Onneksi meillä on läheinen vaari.
Tunnen hänet niin hyvin, ja näen kyllä, että hänen ilmaisemansa inho esim. pedofiliauutisia kohtaan on aitoa. Eikä tämä tarkoita, että sulkisin silmäni mieheni huonoilta puolilta. Olen oppinut näkemään, koska hän valehtelee ja teeskentelee, joten näen myös, koska hän on vilpitön.
Poika oli 3½v. kun alkoi lopulta kertoa.
Vierailija:
Asuimme lapsen isän kanssa yhdessä vasta sen puoli vuotta ennen kuin jäi kiinni. Lapsi muuttui tuossa ajassa hälyttävästi, mutten osannut kuin ihmetellä miksi. Isän kosketusta alkoi karttaa tai sittten kiipesi isänsä syliin ja kiehnäsi siinä niin, että melkein silmät kääntyivät nurin päässä. Painajaisia alkoi nähdä joka yö. Hoki kminulle aamuisin, että " mä tykkään äiti vaan susta." Kerran sanoi minulle, että " ota mun pippeli suuhun!" Sanoin, ettei toisen pippeliä oteta suuhun, johon vastasi, että " ota näin" ja laittoi sormensa suuhun ja lisäsi " ei se satu!" Saunassa jäi isänsä kanssa löylyyn kahdestaan ja saunominen kävi sellaiseksi, että jouduin lopulta hakemaan hysteerisenä huutavan lapsen pois saunasta. Leikki leikkejä, joissa isä satutti lasta tai lapsi satutti isää. En varmaan enää edes muista kaikkea, mitä sen puolen vuoden iakna ilmeni. Isän lemppasin pihalle samana päivänä, kun lapsi lopulta alkoi kertoa asioita, joita olin jo itsekin alkanut epäilemään. Isän lähdön jälkeen luulin, että nyt se on ohi ja saamme elää rauhassa, mutta silloin lapsi vasta alkoi purkaa pahaa oloaan ja sitä kesti monta kuukautta. Paineet olivat olleet hirveät. Onneksi siitä on jo jokunen vuosi aikaa ja elämämme on nykyään tasapainoista ja onnellista. Lapsi ei enää muista tapahtumia ja joskus jopa mainitsee, että " mulla on ikävä mun isää." Isäänsä ei varmaan muista, mutta ikävöi isähahmoa elämäänsä. Onneksi meillä on läheinen vaari.
halua läheisestään uskoa jotain noin pahaa... siksi sitä haluaa olla uskomatta!
asioita joita ei tarvitse kenenkään kanssa tehdä ja mistä pitää heti minulle kertoa.
On niin paljon tapauksia joissa hyväksikäyttöä on esiintynyt jonkun hoitajan, sukulaisen, naapurin tms toimesta, että toki tuollaiset asiat aina välillä mietityttää.. En voisi kuvitella miltä tuntuisi jos lapsen isästä paljastisi sellaisia piirteitä, joita en kuitenkaan oikeasti usko olevan olemassakaan.
koska oli muuttanut isänsä kanssa asumaan, joten uskon, että voi ajatella pojan muuttuneen käytöksen johtuneen siitä.
Oliko 12 miehellä, jotain outoja tapoja/juttuja ennen lastanne tai mitään mitä nyt katsot eri tavalla?
Voimia sinulle ja pojallesi!
tai paremminkin nuorista tytöistä(n.12v) Sen huomasi kun kiinnitti huomiota esim. kaupungilla sen ikäsiin, seurasi nuorten sarjoja, katseli netistä nuorten tyttöjen kuvia ja otti kuvia itsekin, siis salaa. Eihän sitä heti halua uskoa, mutta jossain vaiheessa on pakko aukaista silmät.
En koskaan ajatellut, että olisi. En voinut edes kuvitella moista. Kunnes yksi kaunis päivä joutui poliisin pidättämäksi ja sain kuulla koko karmeuden.
Ei se meidän lapsia hyväksi käyttänyt. Ei edes ollut isänä niille, suojeli kai itseltään.
Arvatkaa tapaako lapsiamme?
toimintansa on todella törkeää, vakavaa ja rikollista. Jos tollaset asiat painaa villasella, se on todella väärä viesti ja altistaa vain muita lapsia kokemaan sitä samaa pahuutta.
Ethän kai oo yks ja sama hörhö joka näitä pedofiiliavauksia tekee jatkuvasti??