Orange is the new black, hauska sarja, ainoa mikä vähän ällöttää
on ne alapääjutut ja lesboilun ylisyöttö, Muuten hyvä sarja.
Mitäs muut on mieltä?
Se alkuperänen päähahmo blondi on kaikkein turhin ja tylsin mun mielestä sarjassa sekä se sen tyttöystävä alex vause, suosikkini on Red ja moni muu. Paljon hyviä hahmoja vilisee siellä.
Kommentit (109)
6. kautta juuri katson. Carol ja Daddy ovat mielenkiintoisia hahmoja. Kapina meni vähän tylsäksi, joten kiva piristys ottaa uusia hyviä hahmoja sarjaan. Carolissa on jotain tosi hyytävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kaipaan lisää kohtauksia seuraavalla kaudelle Daddylle ja Dayalle. Samoin Nicky vois löytää jonkun kivan naisen... Tässä sarjassa on ihan parasta nuo intiimit suhteet
Minun mielestä Daddy on tosi kuuma. Vaikka ihan hetero olen. Ensimmäinen girl crush :D
Niin minunkin mielestä ;) Stellaa ovat monet kehuneet, mutta Daddy vie voiton. Olen myös aina tykännyt Dayasta.
Red on ikisuosikki. Piper on ollut alusta asti tylsä. Samoin Alex.
Tämä paranee kausi kaudelta. Hahmoihin on tullut syvyyttä.
Eikös tämä loppunut jo kokonaan? Kukaan muu ei ilmeisesti tykännyt Piperista, mutta se oli mun girl crush.
Mun girl crush oli Stella!! Tuo Daddy menee jo liian miehekkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä loppunut jo kokonaan? Kukaan muu ei ilmeisesti tykännyt Piperista, mutta se oli mun girl crush.
Piper oli alussa hyvä, mutta sitten hänen hahmo jotenkin laimeni. Ehkä ylimielisyys alkoi paistaa läpi. Myös Alexin ja Piperin suhde on tosi tylsä. Verrattuna vaikka Dayan ja Daddyn suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Piper oli minunkin girl crush!
Ja loppui joo kokonaan.
Hauska miten monella on ollut näitä girl crusheja :) Minä myös tykkäsin Stellasta ja miksei Daddystäkin. En ole ikinä ennen katsonut naisia sillä silmällä, mutta noissa oli jotakin :D
Harmi kun loppui! Vaikka toisaalta olisi ollut saman toistoa, jos olisi vielä jatkunut. Mieleeni on jäänyt etenkin Carol. Niin pelottava, että jäi mieleen kummittelemaan. Frieda oli kyllä kova mimmi! Stella oli mun girl crush!
Katson kateellisena että tuollakin olisi mukavampaa kuin tässä vapaaehtoisessa koronakuplassani.... Jos vankilassa olisi mukana myös K, niin sitten ei kävisi enää kateeksi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No näytetäänkö siinä tissejä vai ei?
Liikaa näytetään
Katsoin pari-kolme kautta, mutta sitten koko sarja kävi väsyneeksi.
Piper on todella ärsyttävä. Samoin myös Sam Healy. Todella säälittävä mies, jolla on postimyyntimorsian.
Kiltti miehen perikuva
Hyvä sarja, mutta 4-5 kaudet ovat huonoja.
Jos Sam Healy olisi suomalainen, hän olisi palstan kiltti mies. Jos Pokeviiksi olisi suomalainen, hän olisi Sinccccccis
Vierailija kirjoitti:
Sincccis tuu kommentoimaan
Mihin ?
Sincc
Huomenna ..
Minun mielestä Daddy on tosi kuuma. Vaikka ihan hetero olen. Ensimmäinen girl crush :D