Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä "perässävedettävässä joo joo-miehessä" sitten on niin kauheaa?

Vierailija
25.06.2018 |

Miksi se on naisille turn off, että miehelle käy monet ehdotukset eikä mies ole hanakka riitaa haastamaan? Tai edes keskustelemaan kaikesta koska kaikesta ei voi kukaan mitään ymmärtää. Parempi kai olla hiljaa kuin puhua aiheista joissa ei ole asiantuntija.

Naisten mielestä heidän oma tapa on parempi, mieli vaihtuu kuin alushousut ja pää pyörii tuuliviirin lailla. Joka asiaan on mielipide vaikka ei edes aina ymmärretä mistä on kyse ja puhe.

Rauhaa rakastava ja ajatteleva joo-mies on naisille turn off, miksi? Aikuisten oikeasti näyttää, että "kemiaa" omaava mies jolta saa vähän alistavaa käytöstä osakseen, ei ole yhtään niin paha naiselle kuin mies jolle käy monet ehdotukset/vaihtoehdot ja joka arvostaa naisen haluja!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielipiteethän on aina naisten mielestä vääriä.

Oletteko siis masokisteja, vai onko vänkääminen naisilla syntymästä asti selkäytimessä?

Ei ole. Jos kysyn mieheltä jotain, haluan häneltä vastauksen. Mikäli olen ihan eri mieltä asiasta, niin sitten keskustelua jatkamalla pääsemme kumpaakin miellyttävään kompromissiin. Asiat vaihtelevat ihan mitä tänään syödään -pohdinnasta isoihin asioihin, joita kypsytellään vuosien ajan.

Vierailija
42/51 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluisin hetken miettiä ennenkuin teen mielipiteeni, tai ainakin pohtia vähän eri vaihtoehtojen mielekkyyttä. Eipä tarvii miettiä kun nainen on sen jo päättänyt, mut toisaalta mua ei myöskään haittaa koska nainen tekee fiksuja päätöksiä. On se jopa sanonutkin että tykkää kun en ala jänkäämään, ja haluaa olla se joka tahtipuikkoa heiluttaa. Ihana nainen. Paljon seksiä, vähän (ei juuri ollenkaan) riitoja, yhdessä puuhataan kaikenlaista ja lapset kohta niin isoja että lähtee maailmalle. Ei parane kyllä valittaa yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät vielä vuonna 2018 edelleenkään ymmärrä , että miehiä ei kiinnosta ne kausiverhot tai trendikahviloista kohkaaminen?

Vierailija
44/51 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kummemmin osaa analysoida, mutta tulee mieleen että ainakin perheellisenä on tosi raskasta, jos joutuu tekemään kaikki päätökset yksin, jos toinen jaan peesaa taustalla. Joutuu päättämään, missä asutaan, miten asutaan, miten lapset kasvatetaan, miten vietetään lomat, millainen auto. On todella epäreilu tilanne, jos toinen sanoo koko ajan vaan "Ihan sama, päätä sinä". Siinä toinen on  sitten myös vastuussa päätöksistä ja toinen pesee hommasta kädet.

Juuri tällainen tilanne meillä on. Asutaan vanhassa talossa ja viime vuosien aikana jouduttu tehdä aika paljon isoja ja kalliita remontteja. Ja minusta tuntuu, että päätös jokaisen remontin tekemisestä on jäänyt minun vastuulleni. Miehen panos asiaan on ollut lähinnä "joo, olis ne kai hyvä tehdä". Minä olen murehtinut vuotavat katot ja ikivanhat putket, samoin kun seuraavan päivän ruokalistan.

No, onko katot vuotaneet ja putkea räjähdelleet? Vai onko remonttia tehty etukäteen "varmuuden vuoksi"?

Siinä vaiheessa kun katot vuotaa ja putket räjähtelee on jo liian myöhäistä. Tiedän yhden tällaisen vedettävän miehen ja hän asui talossa, jossa kaikki repsotti. Lopulta joutui homeen aiheuttaman sairauden vuoksi sairaalaan moneksi viikoksi. Olis kannattanaut hänenkin ottaa joku vetäjä kun oli niin avuton reppana.

Vierailija
45/51 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät vielä vuonna 2018 edelleenkään ymmärrä , että miehiä ei kiinnosta ne kausiverhot tai trendikahviloista kohkaaminen?

Kausiverhoista ei kukaan muu ole kiinnostunut kuin yksi palstamies, joka siirtelee kynttiläkuppeja ja tietää kaiken Pentikin kausitavaroista.

Vierailija
46/51 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla sen verran munaa, että osaa sanoa mielipiteensä asioihin, osaa neuvotella ja suojella perhettään. Perässävedettävät on usein sellaisia, jotka antaa kenen tahansa talloa omia ja perheensä etuja. Ei suojele vaimoaan rajat rikkovalta anopilta, eikä pidä lapsiensa puolta jos häntä kiusataan koulussa. Sitten kun vaimo tekee päätökset ja joku asia epäonnistuu, nii munaton pesee itsensä pois sopasta, koska teki vain kuten "vaimo käski" ja on vaimolle vihainen kun vaimo teki vääriä päätöksiä. Ei puhettakaan, että munaton näkisi omaa vastuuta missään.

Vierailija
47/51 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa puhua naisten puolesta jotka haluavat tälläisen miehen, kai heitäkin on olemassa, koska olen itse suurinpiirtein tälläinen joo joo- nainen.

Omaan persoonan ja mielipiteitä, mutta juttelen enemmin skenaario pohjaisia juttuja (jos ulkoavaruudesta löytyy sivilisaatio niin miten sitten ....?), hassuttelen miehen kanssa kaikkea tyhjänpäiväistä saaden näin miehen rentoutumaan stressaavasta luonteestsan ja nollaamaan päivä kotona, arvostaa toki fyysistä nollausta kanssani, mutta seurani on kuulemma parasta ellei parempaa.

Myönnän suoraan, että itselleni oli helpotus löytää mies joka on jämäkkä ja ottaa tilanteen haltuun jopa itseltäni, kun näkee parhaaksi. Elin pitkään ja liian nuoresta pitäen itsestäni huolta ja nyt voin antautua olemaan huoleton elämässä tietäen, että mies pitää puoliani. Jollekkin tämä voi olla kauhistuttavaa ja epäreilua miehelleni, mutta kyllä hän omansa saa takaisin suhteessamme :D

En edes pystyisi varmaan tuntemaan seksuaalista vetoa tälläiseen joo joo-mieheen. Tosin itse en ole joo joo-naisena flegmaattinen sängyssä, vaan aktiivinen, utelias, aina valmis ja annan kuulemma hyvän vastuksen ja suloisen antautumisen mieheni dominoinnille.

Mutta onneksi tässä elämässä pitäisi olla rahkeet valita kumppaninsa, joten jokaiselle omansa.

Vierailija
48/51 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sellainen dynamiikka, että itse olen dominoiva ja ulospäinsuuntautuneempi esikoinen, ja mies on "suurpiirteinen" introvertti kuopus. Teen enimmäkseen kotiin liittyvät päätökset, organisoin ja nakitan miestäkin hommiin - usein patistellen, joskus jopa käskyttäen. Kuuntelee kun paasaan, välillä puolella korvalla. Tuntuu olevan tyytyväinen noin, ihme kyllä. Sanoo pitävänsä siitä ettei minusta tarvitse huolehtia, mutta sitten tuleekin yllätyksenä jos en syystä tai toisesta jaksa. Hän on miehisessä ja haastavassa ammatissa, joten varmaan haluaa vaan laittaa aivot vapaalle kotona.

Eipähän naisten kanssa ujona ja aika aloitekyvyttömänä päädy vokottelemaan muita naisia, vaikka markkina-arvoa olisi enemmänkin kuin itse tajuaa.

Tuollaisethan on kuuminta hottia kakkosnaisten piireissä. Saa miehen, joka on tyytymätön osaansa, mutta ei tarpeeksi päättäväinen päästäkseen vapaaksi.

Vierailija
49/51 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kummemmin osaa analysoida, mutta tulee mieleen että ainakin perheellisenä on tosi raskasta, jos joutuu tekemään kaikki päätökset yksin, jos toinen jaan peesaa taustalla. Joutuu päättämään, missä asutaan, miten asutaan, miten lapset kasvatetaan, miten vietetään lomat, millainen auto. On todella epäreilu tilanne, jos toinen sanoo koko ajan vaan "Ihan sama, päätä sinä". Siinä toinen on  sitten myös vastuussa päätöksistä ja toinen pesee hommasta kädet.

Juuri tällainen tilanne meillä on. Asutaan vanhassa talossa ja viime vuosien aikana jouduttu tehdä aika paljon isoja ja kalliita remontteja. Ja minusta tuntuu, että päätös jokaisen remontin tekemisestä on jäänyt minun vastuulleni. Miehen panos asiaan on ollut lähinnä "joo, olis ne kai hyvä tehdä". Minä olen murehtinut vuotavat katot ja ikivanhat putket, samoin kun seuraavan päivän ruokalistan.

No, onko katot vuotaneet ja putkea räjähdelleet? Vai onko remonttia tehty etukäteen "varmuuden vuoksi"?

Kyllä, katto vuoti. Ei niin pahasti, että olisi vielä tehnyt isoa vahinkoa, mutta eipä sitä kannattanut jäädä odottelemaankaan. Ja putkissa oli sama homma: vahinkoa ei ollut vielä tapahtunut, mutta ajan kysymys sekin olisi ollut, sen verran huonossa kunnossa olivat.

Vierailija
50/51 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en edes kaverina pidä ihmisestä jolla ei ole mielipiteitä ja joka "ystävällisyyttään" antaa minun päättää esim. ruokapaikasta. On niin pirun ärsyttävää jutella ihmisen kanssa joka on kaikkeen lopulta että "niin en tiedä", "no joo, vaikka" ja "ihan sama mulle". Ei mitään mielipidettä eikä päätöksiä kun itse koittaa kysyä jotain. Kyllä minä haluan tasavertaisen suhteen enkä että olen se äiti suhteessa joka päättää pienistäkin asioista kun toinen ei ole vieläkään kerennyt aikuistua. Eihän siinä pian tee mieli jutellakaan.

Vierailija
51/51 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin päsmäri, että minulla on pakko olla joo-joo-mies. :D Ja onneksi olen sellaisen löytänytkin. En koe tätä mitenkään raskaana, sillä tykkään pitää langat käsissä, ja 'hoitaa' asioita. Mies hoitaa ne asiat, jotka hänelle delegoin. Tämä sopii meille. Ja kyllä, mies ihan oikeasti tykkää kuviosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan