Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuittailee iästäni jatkuvasti

vanhamuijavalittaa
25.06.2018 |

Nyt olis vastakuitit tapreen.
Mieheni, siis joka on 5 kuukautta nuorempi kuin minä kuittailee jatkuvasti iästäni ja voi kuinka olen vanha jne. Vitsillä sanoo mutta monien vuosien jälkeen alkaa jo riittää. Olemme molemmat syntynyt -75 vuonna, minä heinäkuussa ja hän joulukuussa. Ja kun esim. viime heinäkuussa täytin 42 alkoi se puoli vuotta kestävä kuittailu kun hän on vasta 41 ja minä 42. Odottaa jo innolla että täytän 50 jotta saa itse olla 49 vuotias puoli vuotta kauemmin.

Kuitit ällöttää kun niitä tulee ihan ihmisten ilmoilla ja tuttujen luonakin. Kerran meni hermo ja kuittasin, että niin, minä sentäs olen elossa ja täyttänyt 40 mutta edellinen vaimosi joka kuoli ei yltänyt edes 40 vuoteen. Sitten sain olla vähän aikaa ilman kuittailuja.

Onko jollain joku hyvä kuitti, siis vähän nätimpi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ääliö. 42-vuotias nainen on parhaimmillaan  :) 

Muista ap että ne munat jotka vanhetessaan pilantuu ei kanat. 

Vierailija
2/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että vanhempasi paljastivat sinun olevan adoptoitu ja oletkin syntynyt joulukuussa v 1977.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee selväksi että tuo vitsi on jo tuhannesti kuultu ja niin kulutettu, että sinua oikeasti jo ärsyttää.

Vierailija
4/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä äijä.

Ei samaa vitsiä pyöritä kuin täystampio, huonoa vielä.

Vierailija
5/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sä harmittelemaan, että pitikin ottaa noin vanha mies. Kun mies ihmettelee, että mikä vanha hän on, niin alat surkuttelemaan tulevaa yksinäistä vanhuuttasi, kun mies kuolee kuitenkin 10 vuotta aiemmin ja sinä joudut elämän leskenä. Mietit vielä, että pitäisiköhän vaihtaa ajoissa nuorenpaan.

Vierailija
6/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin nähdään se, että miehen kannattaa kelpuuttaa vain nuorempi nainen että ei tarvitse katkeroitua naisen vanhuudesta.

Vierailija
7/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala sä harmittelemaan, että pitikin ottaa noin vanha mies. Kun mies ihmettelee, että mikä vanha hän on, niin alat surkuttelemaan tulevaa yksinäistä vanhuuttasi, kun mies kuolee kuitenkin 10 vuotta aiemmin ja sinä joudut elämän leskenä. Mietit vielä, että pitäisiköhän vaihtaa ajoissa nuorenpaan.

Hah! Meillä on just näin. Mies on puoli vuotta vanhempi ja aina vitsailee, että kyllä sä sitten ymmärrät kun tulet tähän ikään :D

Vierailija
8/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittaile vastaavasti jostain miehen ominaisuudesta ihan jatkuvasti, vaikka häntä jo ärsyttäisi kuinka.

Vierailija
9/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä ukko! Minä sanoisin että tuo oli viimeinen kerta ja seuraavasta revin pään irti! Miehellesi asia ei ole pelkkää huumoria. Sen verran pakonomaisesti asiasta huomauttaa.

Voit myös sanoa että seuraavasta vittuilusta vaihtuu mies toiseen.

Vierailija
10/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa ei ole mitään kadehtimista; sitä on jokaisella yhtä paljon!

Vierailija
11/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole enää yhdessä kun täytät 50, joten sitä kuittailua on turha etukäteen surra.

Vierailija
12/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhamuijavalittaa kirjoitti:

Nyt olis vastakuitit tapreen.

Mieheni, siis joka on 5 kuukautta nuorempi kuin minä kuittailee jatkuvasti iästäni ja voi kuinka olen vanha jne. Vitsillä sanoo mutta monien vuosien jälkeen alkaa jo riittää. Olemme molemmat syntynyt -75 vuonna, minä heinäkuussa ja hän joulukuussa. Ja kun esim. viime heinäkuussa täytin 42 alkoi se puoli vuotta kestävä kuittailu kun hän on vasta 41 ja minä 42. Odottaa jo innolla että täytän 50 jotta saa itse olla 49 vuotias puoli vuotta kauemmin.

Kuitit ällöttää kun niitä tulee ihan ihmisten ilmoilla ja tuttujen luonakin. Kerran meni hermo ja kuittasin, että niin, minä sentäs olen elossa ja täyttänyt 40 mutta edellinen vaimosi joka kuoli ei yltänyt edes 40 vuoteen. Sitten sain olla vähän aikaa ilman kuittailuja.

Onko jollain joku hyvä kuitti, siis vähän nätimpi.

Sanot että ehkä iskee viidenkympin villitys ja alat katselemaan nuorempia miehiä. Mietit kannattaako ottaa parikymppinen vaiko kolmekymppinen.

Vierailija
13/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukalla on itsellään joku ikäkriisi. Ei sitä tarvi muihin ihmisiin purkaa, hakekoon ammattiapua, jos normaali asia noin koville ottaa. Siis se että ihminen ikääntyy joka sekunti.

Vierailija
14/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että jos olet oikeasti sitä mieltä, että olen vanha kääkkä niin ole hyvä ja etsi itsellesi nuorempi nainen.

Vierailija
15/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin nähdään se, että miehen kannattaa kelpuuttaa vain nuorempi nainen että ei tarvitse katkeroitua naisen vanhuudesta.

Vain omastaan.

Olisi jännittävää olla puolikalju plösösetä ja peilistä katsoisi treenattu Adonis. :D

Vierailija
16/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kuulla kuittailuja pituudestani. Jopa miehen poika jatkuvasti naljailee siitä. Monesti lähtenyt vain ulos, poistunut tilanteesta kokonaan. Itse kun en kovin kiltisti sano takaisin, koska ärsyttää ja vituttaa moinen käytöstapojen puute.

Aivan typerää huomautella toisille aivan typeristä asioista.

Vierailija
17/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yksinkertaisesti poistuisin arvokkaasti tuollaisen miehen elämästä. Jääköön omaan suohonsa, minä lähtisin omille kauniille teilleni.

Vierailija
18/18 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ovat harrastaneet tuota kuittailua jo 40 vuotta. Äiti on muutaman kuukauden isää nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi