Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen väsynyt olemaan sinkku

Vierailija
25.06.2018 |

En vaan löydä miestä.
Haluaisin, että mies olisi samanmoinen kuin itsekin olen, eli tavallinen tallaaja. Huumorintajuinen, avoin ja kaikille mukava luonne.
Olen tavallisessa työssä, tavallisella ihan kivallakin ulkonäöllä varustettu, hoikka nainen.
Ulkonäkövaatimuksiakaan ei juuri ole, muuta kuin se, ettei olisi lihava, sillä suurin nautintoni on liikunta, joten miehen tulisi olla kykenevä kanssani sitä harrastamaan.
Aloitteen tulisi tulla miehen puolelta, sillä itse olen niin ujo aluksi, etten yksinkertaisesti siihen pysty vaikka haluaisinkin.
Miksi tämä on niin vaikeaa? Kukaan ei tule baareissa juttelemaan, eikä muuallakaan.
Olen niin väsynyt tähän yksinäisyyteen. Haluaisin niin viettää aikaa mukavan ihmisen kanssa, tuntea yhteenkuuluvuutta, harrastaa monipuolista seksiä..
Olen niin surullinen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä liikuntaan liittyen pitäisi järjestää enemmän tapahtumia.

Esim uimahalliin joku sinkkutapahtuma tai vaikka sinkkutennistä tai sulkapalloa tai mitä lie.

Itse kun en koskaan käy baareissa tai missään sellaisissa ja tinder ei ole tuottanut tulosta.

Vierailija
22/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim uimahalliin joku sinkkutapahtuma tai vaikka sinkkutennistä tai sulkapalloa tai mitä lie.

Itse kun en koskaan käy baareissa tai missään sellaisissa ja tinder ei ole tuottanut tulosta.

Ens kerran kun sä näet minut juoksemassa tai treenaamassa telineillä niin pysäytä minut ja kerro suoraan mitä sinä haluat ja sinä saat sen. Se kuka pyytää hänelle annetaan, se kuka vaikenee ei saa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ansaitse rakkautta, onnellisuutta, suhdetta tai seksiä. Jos olet yksin tee jotain tilanteelle. Itsesääli ei ole seksikästä.

Vierailija
24/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eurosinkut

Vierailija
25/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:n pitää se aloite tehdä. Se ei välttämättä tarkoita sitä, että pitää keksiä joku tekopirtsakka iskurepliikki, vaan ihan valkkaat miehen, joka näyttäisi olevan yksin /kaveriporukalla liikenteessä, ja sitten rupeat ottamaan sitä katsekontaktia. Kyllä se mies sinut huomaa, jos on kiinnostunut. Jos ei ole huomaavinaan, ei ole kiinnostunut.

Miksi haluat että mies harrastaisi sinun kanssa sinun harrastustasi? Tästä haaveesta kannattaa luopua saman tien, itse en ole onnistunut ikinä löytämään miestä joka haluaisi hörppiä teetä ja lukea romaaneja minun kanssa. Jokaisella on omat harrastukset, niin se vain on.

Vierailija
26/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ens kerran kun sä näet minut juoksemassa tai treenaamassa telineillä niin pysäytä minut ja kerro suoraan mitä sinä haluat ja sinä saat sen. Se kuka pyytää hänelle annetaan, se kuka vaikenee ei saa mitään.

Vaikka haluaisin uskoa tuollaiseen niin en pysty. En ole tässä elämässä saanut koskaan vastakaikua niiltä naisilta joihin olen ihastunut.

En haluaisi häiritä kenenkään naisten treenejä kun seurani olisi kuitenkin 95% todennäköisyydellä epätoivottua. En ole mikään ryan gosling.

Vierailija
27/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit vääristä paikoista. Osallistu urheilutapahtumiin ja mene kivanolosilta kysymään vesi-vessapistettä tms tavallista ja ala rupattelemaan. Jossei eka nappaa siirry seuraavaan vähän ajan kuluttua. Ole aito ja positiivinen, hymyile.

Vierailija
28/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eieie kirjoitti:

Monet miehet pelkäävät pakkeja, miehet saa niitä niin paljon.

Jep.

Kysyin naiselta mitä Juhannuksena.

Nainen vastasi töitä vaan.

Eipä ollut nainen töissään.

En stalkkaa. On vain töissä paikassa jossa käyn lähes päivittäin.

Tästä sain singaalin ettei kiinnosta.

Vaikka hymyilee aina nätisti ihan silmilläänkin.

Ehkä jälleen 5 vuoden päästä yritän taas lähestyä jotakuta.

Vierailija
29/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eieie kirjoitti:

Jep.

Mikä diagnoosi sinulla on? Eli tulkitsenko oikein: käyt lähes päivittäin paikassa, jossa nainen X on töissä. Kysyit häneltä, että "mitä juhannuksena". Hän vastasi "töitä vaan". Kävit juhannuksena kyseisessä paikassa etkä nähnyt häntä töissä. Tämä tarkoitti, että sait pakit eikä sinun viiteen vuoteen kannata lähestyä ketään?

Vierailija
30/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka haluaisin uskoa tuollaiseen niin en pysty. En ole tässä elämässä saanut koskaan vastakaikua niiltä naisilta joihin olen ihastunut.

En haluaisi häiritä kenenkään naisten treenejä kun seurani olisi kuitenkin 95% todennäköisyydellä epätoivottua. En ole mikään ryan gosling.

Sori luulin, että olet nainen :) Olen itsekkin mies.

Vierailija
31/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eieie kirjoitti:

Jep.

Mikä diagnoosi sinulla on? Eli tulkitsenko oikein: käyt lähes päivittäin paikassa, jossa nainen X on töissä. Kysyit häneltä, että "mitä juhannuksena". Hän vastasi "töitä vaan". Kävit juhannuksena kyseisessä paikassa etkä nähnyt häntä töissä. Tämä tarkoitti, että sait pakit eikä sinun viiteen vuoteen kannata lähestyä ketään?

Mikä diaknoosi itselläsi on?

Kyllä, käyn lähes päivittäin kaupassa ostamassa ruokaa. Jos häntä kiinnostaisi niin miksi sitten valehteli olevansa töissä vaikkei ollut? Pakkeja on tullut jo aivan tarpeeksi, ei jaksa toistuvia satoja kielteisiä vastauksia tai valheita. Lue psykologiaa niin tiedät miksi niin.

Vierailija
32/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eieie kirjoitti:

Jep.

Kyllä, käyn lähes päivittäin kaupassa ostamassa ruokaa. Jos häntä kiinnostaisi niin miksi sitten valehteli olevansa töissä vaikkei ollut? Pakkeja on tullut jo aivan tarpeeksi, ei jaksa toistuvia satoja kielteisiä vastauksia tai valheita. Lue psykologiaa niin tiedät miksi niin.

En minäkään asiakaspalvelutilanteesta tutulle tyypille rupeaisi juhannussuunnitelmistani avautumaan sen tarkemmin. Etkä sitä paitsi tiedä missä vuorossa hän oli , ei vaan sattunut olemaan juuri silloin kun sinä asioit. Yleensä aspat suhtautuu ystävällisesti hymyillen vakituisiin asiakkaisiin, joten ystävällisyys tässä tapauksessa ei tod ole merkki kiinnostuksesta.

Vierailija
33/34 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eieie kirjoitti:

Jep.

En minäkään asiakaspalvelutilanteesta tutulle tyypille rupeaisi juhannussuunnitelmistani avautumaan sen tarkemmin. Etkä sitä paitsi tiedä missä vuorossa hän oli , ei vaan sattunut olemaan juuri silloin kun sinä asioit. Yleensä aspat suhtautuu ystävällisesti hymyillen vakituisiin asiakkaisiin, joten ystävällisyys tässä tapauksessa ei tod ole merkki kiinnostuksesta.

Joo no ei tarvi myöskään valehdella, ärsyttää valehtelu. "Mökillä oon" tai "kotona oon" vaatii saman verran puhevaivaa kuin "töissä oon". Paitsi että valehteluun eli valheen keksimiseen joutuu käyttämään aivosoluja enemmän kuin totuudessa pysymiseen.

En tiedä toki missä vuorossa, mutta kävinkin siellä pari kertaa kyseisenä päivänä eri aikoina koska a.tylsää ja tekemisen puute b. huomaan tarvitsevani vielä jotain mikä ei aikaisemmin tullut mieleen c. hyötyliikuntaa.

En jaksa sulle avautua liian yksityiskohtasesti asioista etten ns paljastu, mutta ollaan ennenkin käyty pitempiä keskusteluita niissä asiakaspalvelutilanteissa eikä puheenaiheet ole olleet tasoa "oi kun kiva sää". Joillakin ne silmät vaa säihkyy ihan eri tavoin eri ihmisille.

Vierailija
34/34 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 46-vuotias hyvin säilynyt mutta työtön Helsingissä asuva mies, mitä on tehtävissä? 2 päivän trukkikurssille, töihin ja sitten nainen jostain, mistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi