Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä TE olette UHRIUTUNEET tänä jouluna?!?!

Vierailija
25.12.2023 |

Mulla ihan perinteisten (siivosin kaikki illat ja aattonakin klo 7-12, mies joi kinkunpaistossa kaljasta kännit yms) uusia oli että poika lähti jo klo 20 tyttöystävänsä vanhempien luo vaikka tunteneet vasta neljä kuukautta, sisko soitti iltapäivällä eikä pyytänyt anteeksi ilkeyttään lapsena kuten yleensä jouluna (eiks tää oo ko käsitelty? sanoi vaan), tyttären lapset laittoi kultareunaiset kahvikupit tiskikoneeseen.

Hyvää joulua vaan kaikille palstalaisille!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö uhriutumista, mutta surettaa kun olin taas yksin joulun. Itkin, koska ei oo perhettä, valtava loputon ikävä erästä henkilöä mutta en myöskään jaksa viettää joulua esim 100km päässä asuvien vanhempieni kanssa, koska en kestä heidän seurassa kun ehkä 2 h kerralla. 

Vierailija
2/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että telkkarissa näytettiin lumiukko. Vaadin tilalle hiilihenkilöä koska lumiukko edustaa patriarkkaa ja valkoista ylivaltaa t. Vihreä feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään, en vietä joulua.

Vierailija
4/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5 astetta ja kylmä sää. Siperian pakkaset. Ulkoilma on parempi ulkoiluun kun on -2 tai lauhempaa. Mikä kohtalo suomalaisilla. 

Vierailija
5/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän joulun yksin influenssassa. 38-39 asteen kuumeessa olen vaan nukkunut viimeiset neljä päivää.  Sukulaisten lahjat on viemättä, pihassa lumet luomatta, ruoka ei maistu miltään, olen yskinyt niin, että kyljet on kipeenä, enkä ole jaksanut edes suihkussa käydä. Tänään on pakko. 

Vierailija
6/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että telkkarissa näytettiin lumiukko. Vaadin tilalle hiilihenkilöä koska lumiukko edustaa patriarkkaa ja valkoista ylivaltaa t. Vihreä feministi

Itse olen pöyristynyt, että miksi lumiukko on VALKOINEN!!?!

Vierailija
7/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alanuolitatte?! PAKKANEN ON KAUHEA asia ja kärsimys kylmässä ulkoilmassa. Osa masentuu, ahdistuu ja kärsii heti kun pakkanen koskettaa kasvoja ja kylmentää kroppaa. Te ette edes yritä jättää rauhaan, ihmisillä saa olla mielipiteitä.

8/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaamaltani henkilöltä kesti melkein kolme tuntia vastata mun joulutoivotukseen 😭😆 

Vierailija
9/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hyvä huomio. Joulupukki edustaa samaa tunkkaisuutta.

Vierailija
10/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta joulupukki!

Vierailija
11/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän joulun yksin influenssassa. 38-39 asteen kuumeessa olen vaan nukkunut viimeiset neljä päivää.  Sukulaisten lahjat on viemättä, pihassa lumet luomatta, ruoka ei maistu miltään, olen yskinyt niin, että kyljet on kipeenä, enkä ole jaksanut edes suihkussa käydä. Tänään on pakko. 

Noh kohta ohi. Olo on tuon jälkeen itse asiassa todella hyvä. Itsellä oli sama viikko sitten, alkoi kurkun epätavallilsen voimaakkaalla kipeytymisellä, sitten nousi kuume ja alkoi yskä, jossa meinasi käydä Paavo Lipposet eli alkoi jo kylkiluissa sattumaan. Nenä oli tukossa viikon ajan, nenäkannut ehkä vähän lyhensi nuhaa ja estää jälkitauteja, kuten korva- ja poskiontelotulehdusta. 

Vierailija
12/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuc kekseistä ja homejuustosta. oksettaaaaaaa.....

Vierailija
13/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta sellaisia typeryyksiä.

Vierailija
14/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uhriutunut mitenkään. Kävin aamulla hiihtämässä, käytiin saunassa, sitten vähän siivottiin, tehtiin ruokaa, katsottiin elokuva, käytiin taas saunassa sekä katsottiin toinen elokuva. Kahden aikuisen keski-ikäisen joulu sujuu näin mukavasti.

Vierailija
15/15 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon pitää kaljaa juoda, että tulee kinkunpaisto-operaatiossa känniin, kuten ap;n mies?

Ja miksi ap:n siskon pitäisi pyydellä anteeksi vuosikymmenten takaisia lapsuusajan juttuja? 

Eikä ne "kultareunaiset" kahvikupit ole juuri minkään arvoisia, osta uudet jos ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi