Exä pilasi baari illan hullulla käytöksellä
Olin kaverin kanssa baarissa ja exä sattui paikalle uuden muijan kanssa ja änkesi seuraan. Exä esitteli uuden naisensa, tervehdin heitä ja vaihdoin paikkaa koska en halunnut olla samassa seurassa. Tämä ei exälle kuitenkaan sopinut vaan seurasi minua joka paikkaan baarissa ja kävi käsiksi jokaiseen mieheen jonka kanssa keskustelin. Uusi naisystävä seurasi vieressä eikä ollut moksiskaan, mitä mieltä olette onko tuokaan ihan normaalia? Jäin myöskin ihmettelemään mikä exän käytöksen pointti oli, hänellä kuitenkin oli uusi kumppani ja minä saanut jutella kenenkään kanssa.
Lopuksi vaihdoimme ystävättäreni kanssa baaria.
Kommentit (22)
Eikö tuossa naisessakin ole jotain outoa? Kuka katselee tuollaista käytöstä ja jää vielä seuraan ap
Olethan sinäkin sen miehen kanssa ollut.
No siinä oli sille uudelle muijalle hyvä esimerkki,millaista on olla kultakimpaleen ex. Tietää mitä tulevaisuus tuo 🤔
Vierailija kirjoitti:
No syystäkin exä ap
Vierailija kirjoitti:
Siellähän varsinainen Sherlokki :D
Exasi tuntuu olevan hullu pillerinpyorittaja. Ymmarrat ehka
Vierailija kirjoitti:
Exasi tuntuu olevan hullu pillerinpyorittaja. Ymmarrat ehka
En ymmärrä exä kyllä ollenkaan, mikä oli pointti? ap
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Riehuko se exä sunun kanssa ollessa edellisten naistensa puolisoiden kimpussa?
Tapahtuiko kouvolassa ja onko sinulla kouvolatukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Riehuko se exä sunun kanssa ollessa edellisten naistensa puolisoiden kimpussa?
Kyllä se riehua osaa ja siksi onkin exä.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko kouvolassa ja onko sinulla kouvolatukka?
En Kouvolasta, pieni vihje RMJ
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa naisessakin ole jotain outoa? Kuka katselee tuollaista käytöstä ja jää vielä seuraan ap
Joku "wilma" tyyliin tis-eliaksen girlfriend.
Mies myös uhkasi itsemurhalla baari illan jälkeen ja kuuluu myös soldiers of odiniin joten aiheutti pelkoa myös muissa miehissä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku "wilma" tyyliin tis-eliaksen girlfriend.
EN TIEDÄ KETÄ on tissi elias
Vierailija kirjoitti:
On outoa käytöstä naiselta. Itsellä myös samantapainen kokemus, mun exä harrasti eron jälkeen uhkauspuheluita ja tekstareita ja kun en vastannut, soitteli niitä uuden naisensa puhelimesta. Tää nainen siis oli ihan tietoinen näistä soitoista ja niiden sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On outoa käytöstä naiselta. Itsellä myös samantapainen kokemus, mun exä harrasti eron jälkeen uhkauspuheluita ja tekstareita ja kun en vastannut, soitteli niitä uuden naisensa puhelimesta. Tää nainen siis oli ihan tietoinen näistä soitoista ja niiden sisällöstä.
mitä vittua?!?! Luulen kyllä et mun exä pystyisi vastaavaan jos sen uus eukko vaan on yhtä tampio
Vierailija kirjoitti:
Mies myös uhkasi itsemurhalla baari illan jälkeen ja kuuluu myös soldiers of odiniin joten aiheutti pelkoa myös muissa miehissä. ap
Ei aiheuta. :D Lähinnä vaan partaan hymyilyä.
Haluaa syödä kakun ja säästää, kuten sanotaan. Ei ole päässyt sinusta yli vielä, mutta halusi elvistellä uudella valloituksellaan. Aikamoinen pässi.