Exä pilasi baari illan hullulla käytöksellä
Olin kaverin kanssa baarissa ja exä sattui paikalle uuden muijan kanssa ja änkesi seuraan. Exä esitteli uuden naisensa, tervehdin heitä ja vaihdoin paikkaa koska en halunnut olla samassa seurassa. Tämä ei exälle kuitenkaan sopinut vaan seurasi minua joka paikkaan baarissa ja kävi käsiksi jokaiseen mieheen jonka kanssa keskustelin. Uusi naisystävä seurasi vieressä eikä ollut moksiskaan, mitä mieltä olette onko tuokaan ihan normaalia? Jäin myöskin ihmettelemään mikä exän käytöksen pointti oli, hänellä kuitenkin oli uusi kumppani ja minä saanut jutella kenenkään kanssa.
Lopuksi vaihdoimme ystävättäreni kanssa baaria.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa naisessakin ole jotain outoa? Kuka katselee tuollaista käytöstä ja jää vielä seuraan ap
On outoa käytöstä naiselta. Itsellä myös samantapainen kokemus, mun exä harrasti eron jälkeen uhkauspuheluita ja tekstareita ja kun en vastannut, soitteli niitä uuden naisensa puhelimesta. Tää nainen siis oli ihan tietoinen näistä soitoista ja niiden sisällöstä.
Voi hyvä luoja. No kyllä naista näköjään saa kuka vaan, kun laskee rimaa tarpeeksi.
Ota äkkiä yhteyttä, se haluaa sut takaisin.