Ulk-miekkoset ovat kyllä kummallista sakkia. Annas kun kerron miksi
Olettavat nääs, että heidän elintarvikkeensa ovat myynnissä ympäri maailman. On yleisessä tiedossa, että olen suomalainen, mutta silti he ihmettelevät kun en tiedä heidän kummallisista mistä lie elintarvikkeista tuon taivaallista. Ja tätä tapahtuu usein.
Toki Cittarissa on niitä jotain harvoja ja valittuja Amerikan herkkusia myynnissä mutta siinä on vain puoli prosenttia siitä kaikesta.
Kommentit (8)
Muutenkin ulk-miekkoset tuppaavat puhumaan (kirjoittamaan) minulle kuin voisin ymmärtää heidän asioistaan siellä toisella puolen maailmaa jotain. Pitävät jotenkin itsestäänselvyytenä, että suomalaiselle voi selittää Ameriikan tmv. asioista kuin kenelle tahansa naapuritalon kaverille.
Varsinkin jenkit ovat keskimäärin tyhmiä kuin saapas. Suorat sanat on paras; muuten ovat ihan kuin sinä olisit se yksinkertainen. Tai sitten vaan alat paasata lortsyistä ja kalakukosta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jenkit ovat keskimäärin tyhmiä kuin saapas. Suorat sanat on paras; muuten ovat ihan kuin sinä olisit se yksinkertainen. Tai sitten vaan alat paasata lortsyistä ja kalakukosta takaisin.
XD
Yksi Italian miekkonen hokee minulle ehi ehi ehi aina uudestaan ja uudestaan. Googletin mitä se tarkoittaa ja se onkin hei suomeksi. Ihan piruuttani en vastaa mitään XD Älä puhu italiaa suomalaiselle!!!! Id-iootti XD
Otat suoml-miekkosen. Ongelma ratkaistu.
Ameriikan*