Mistä johtuu naisen alistuminen sängyssä? Evoluutio?
Olen 23 v nainen.
Olen huomannut kiihottuvani isoista lihaksikkaista miehistä. (Ja ei mikään Ronaldo vaan kunnon saliäijät kuten Hafþór Júlíus Björnsson). Kun kiihotun tästä, niin huomaan sängyssä ikäänkuin "antautuvani" miehelle niin, että hän saa tehdä minulle mitä haluaa.
Mietinkin, että liittyykö tämä jotenkin evoluutioon? Esim. Nainen alitajuntaisesti valitsee "paremman"" parittelukumppanin (vahva mies=alfa uros?) ja käyttäytyy siksi näin? Miehet taas tahtoo tällä tavalla käyttäytyvän naisen, koska se jotenkin pönkittää heidän egoaan?
Pohdin lähinnä siksi, että noin muuten olen aika tarkka siitä, että en tosiaan "alistu" mihinkään.
Kommentit (70)
"Mietinkin, että liittyykö tämä jotenkin evoluutioon? "
Ihmisissä, muiden elämänmuotojen tapaan, ei ole yhtään mitään mikä ei liittyisi evoluutioon.
En ole koskaan ollut mikään lihasmöykky, vaan tavallinen, normaali, maskuliini mies. Kaikki kaunottaret joiden kanssa olen peuhannut ovat sanoneet ääneen tuon "sinä saat tehdä minulle ihan mitä haluat", se sisältyy naisen perusluonteeseen, naiset eivät ole aloitteellisia, mutta noudattavat erinomaisesti ja siis haluavat noudattaa, käskyjä.
Kaksi machoa kokeneena alistun miehen karismalle. Vaikka miehistä toinen oli bodari, fyysiset ominaisuudet eivät ratkaise. Ensimmäisen kerran alistuin ulkomailla kuusi vuotta nuoremmalle suklaasilmälle, joka kaappasi minut yöksi käyttöönsä vaikka olin lomakohteessa toisen miehen kanssa. Sen yön aikana tulin otetuksi monella tavalla eikä siinä kyselty tai aikailtu. Toisen miehen kanssa suhteessa oli kysymys D/s -seksistä ja tiesin alusta alkaen olevani alistetussa roolissa. Erityistä seksissä molempien miesten kanssa on ollut se, että orgasmit ovat olleet heidän kanssaan tooodella herkässä. Muuten pidän itseäni tavallisena määrätietoisena ja päättäväisenä naisena. N35
Olisi ihana ap panna sua sängyssä takaapäin oikein rajusti ja antaa kovia läpsyjä sun rinnoille ja pakaroille ja valuttaa sylkeä mun suusta sun suuhun.
Minä taas miehenä olen melko lihaksikas ja vahva, mutta en ole erityisen kiinnostunut 'ottajan' roolin omaksumisesta, vaikka välillä sekin on hauskaa ja piristävää.
Itse koen lihakseni olevan enemmän visuaalinen kuin toiminnallinen asia ja tarkoitus on tulla nähdyksi ja kosketetuksi enemmän kuin ympäristöön vaikuttaminen.
En välitä olla dominoiva enkä halua, että nainen kiihottuu minun kiihottumisestani, vaan minun maskuliinisesta mystiikastani ja erilaisuudesta. En myöskään halua naisen fiksoituvan nimenomaan kovaan penikseen...mikään ei tuo enemmän paineita ja siten erektio-ongelmia kuin se, että nainen kehuu vain kovaa penistä.
Oma vaimoni halusi aina määrätä aika paljon seksissä ja muualla. Nelikymppisenä hän tajusi olevansa sängyssä alistuvaa tyyppiä. Siitä seurasi suhteessa vähän kriisiä, kun hän halusi yhtäkkiä muuttaa omaa ja minun roolia. Olen hyvin pitkä ja vahva, joten dominoiva rooli kyllä sopii minulle luonnostaan. Mutta vaimolla on hakemista omassa tasapainossaan, mikä riittää hänelle, mitä hän haluaa. Minullakin on oppimista, että minun täytyy olla luolamies, mutta vain silloin, kun hetki on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas miehenä olen melko lihaksikas ja vahva, mutta en ole erityisen kiinnostunut 'ottajan' roolin omaksumisesta, vaikka välillä sekin on hauskaa ja piristävää.
Itse koen lihakseni olevan enemmän visuaalinen kuin toiminnallinen asia ja tarkoitus on tulla nähdyksi ja kosketetuksi enemmän kuin ympäristöön vaikuttaminen.
En välitä olla dominoiva enkä halua, että nainen kiihottuu minun kiihottumisestani, vaan minun maskuliinisesta mystiikastani ja erilaisuudesta. En myöskään halua naisen fiksoituvan nimenomaan kovaan penikseen...mikään ei tuo enemmän paineita ja siten erektio-ongelmia kuin se, että nainen kehuu vain kovaa penistä.
Kuulostat hyvältä ja kiihottavalta juuri tuollaisena.
Eilen suihkussa ollessa alkoi panetttamaan ja menin vaimon luokse seisokin kanssa ilmoittaen tilanteen sekä sen että haluan ottaa hänet takaapäin huolella itse nauttien... Vaimo kävi pikapesulla ja siitä edettiin hommiin, tosin ensin nuolin ja sormetin hänelle orgasmin.
Yllättävän helposti hän lähti mukaan tähän, pitää yrittää muistaa jatkossakin olla välillä vähän röyhkeämpi.
User197238 kirjoitti:
Lihaksikkaitten miehien valitseminen on selvästi evoluution kannalta tärkeää, koska vahva mies saa hankittua resursseja ja kykenee suojelemaan perhettään. Naiset luonnostaan tykkää alistua miehelleen.
Entä Putin? Hänellä on resurseja kaikkeen, paitsi voittaa Ukrainaa.
Kotona olen se joka melkein päätän asioista, mutta minä samoin antaudun miehelleni auliisti.