Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu naisen alistuminen sängyssä? Evoluutio?

Ap92747
25.06.2018 |

Olen 23 v nainen.

Olen huomannut kiihottuvani isoista lihaksikkaista miehistä. (Ja ei mikään Ronaldo vaan kunnon saliäijät kuten Hafþór Júlíus Björnsson). Kun kiihotun tästä, niin huomaan sängyssä ikäänkuin "antautuvani" miehelle niin, että hän saa tehdä minulle mitä haluaa.

Mietinkin, että liittyykö tämä jotenkin evoluutioon? Esim. Nainen alitajuntaisesti valitsee "paremman"" parittelukumppanin (vahva mies=alfa uros?) ja käyttäytyy siksi näin? Miehet taas tahtoo tällä tavalla käyttäytyvän naisen, koska se jotenkin pönkittää heidän egoaan?

Pohdin lähinnä siksi, että noin muuten olen aika tarkka siitä, että en tosiaan "alistu" mihinkään.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku biologinen syy takana. Olen jo lapsuudesta asti nähnyt merkkejä itsestäni alistumiseen.

Tosin olen myös vahvasti alistettava, eli tykkään taistella dominointia vastaan ja lopulta antautua.

Plus aikuisuus kehittänyt muutamia vahvempia kinkkejä tiedon ja kokeilun myötä.

Niin ja arjessa olen vahva luontoinen persoona, mitta sängyssä mieheni vietävä absoluuttisesti.

Vierailija
22/70 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämä on aika yleistä, myös minä nautin tosi paljon siitä, kun mies on itsevarma ja dominoivakin. Mutta ei tämä ihan niin yksinkertaista kuitenkaan ole, koska sen miehen täytyy olla juuri se oikea. Itsevarma ja dominoiva tuntuu vaan itsekkäältä ja huonolta, jos tunne ja kemia ei ole oikea. Minulla on myös tosi selkeästi sellainen mieltymys, että miehen pitää olla pienikokoinen, siis aika lyhyt ja hoikka. Jos joku sellainen tv-sarjoista tuttu lihaskimppu viikinki tulisi dominoimaan, oloni olisi vain kiusaantunut. Luulen, että se ei enää tuntuisi seksikkäältä leikiltä vaan liian painostavalta, melkein kuin siltä että oikeasti otetaan väkisin. Tämä voi liittyä ehkä siihen, että olin nuorena ja henkisesti ja fyysisesti tosi hentona liian vanhojen ja tukevien miesten kanssa ja jäi traumat. Nyt aikuisena kypsänä ja edelleen pienikokoisena naisena haluan mieluiten poikamaisen näköisiä ja hoikkia ikäisiäni miehiä, jotka ovat sängyssä juuri sellaisia ihanan päättäväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistaa voi monella tapaa. Itsellä ei ole fyysissä massaa pienikokoisena miehenä. Ystävällinen ja teen vaimolle kaikki mitä haluaa ja enemmänkin hänen nautintonsa suhteen. Seksissä vastuu hänen tyydyttämisessä on aina ollut minulla hänen halustaan. Minussa ei ole muuta alkukantaista voimaa tai pelotetta kuin järeä massiivinen kalu. Se on aina olemassaolollaan isona ja kivikovana aiheittanut vaimolle pelotetta. Sille vaimon pieni pillu joutuu oikeasti antautumaan jotta saa kokonaan sisäänsä. Vaatii pillun kihoittumisen ja laajenemisen että mahtuu kivutta. Pillu tulee tuusan täyteen täyttäen joka sopukan. Jo nuoresta vaimo joutunut varomaan ja pelkäämään, joten pillu tarttunut alusta lähtien kullin varresta kiinni. Alkukantainen pelote tulee juuri siitä, jos vähänkää rajummin alkaa painamaan niin pillu joutuu koville. Useimmiten naitu rauhallisesti ja varoen, toisinaan vaimo halunnut antautua rajusti ja tuntea pillussa tulleensa "väkisin" otetuksi. Sellaisten kertojen jälkeen on sekä pillu, että kaluni hellänä. Vaikka ollaan vaimon kanssa vähän eriparia, niin vaimo rakastaa kaluani.

Tällä tulee varmaan paljon alapeukutusta, mutta uskon, että naiset ymmärtää.

M62

Vierailija
24/70 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä evoluutiolla on oma merkityksensä sillä naiset ovat kehittyneet keskimäärin fyysisesti heikommiksi kuin miehet mutta myös juutalais-kristillisellä kulttuurilla jossa naisen asema on alistua miehelle.

Raamatussa sekä uudessa että vanhassa testamentissa neuvotaan miehiä alistamaan naisia.

Vierailija
25/70 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/70 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että omalla kohdalla kyse on niinkään evoluutiosta, vaan siitä että mulla on alitajuisesti taipumus ottaa seksin yhteydessä aavistus paineita siitä että olisin tarpeeksi aktiivinen, että seksi olisi molemmille mahdollisimman mielekästä, että kumpikin saa orgasmin jne. Lipsahtaa siis helposti vähän suorittamiseksi, ellen ole niin päätä huimaavassa kiimassa että todellakin koko muu maailma unohtuu ympäriltä. Olen ollut koko ikäni kaikilla muillakin osa-alueilla aika suorittajatyyppi, ja tehnyt itseni kanssa paljon töitä että olen saanut sitä vähennettyä.

Jos pääsen alistumaan seksissä ja mies ns. tulee ja ottaa, niin siinä on helpompi heittäytyä sellaiseen mielentilaan että mulla ei olisi edes mitään mahdollisuuksia vaikuttaa itse mihinkään. Sen sijaan "pitää" vain olla ja ottaa vastaan se mikä tulee. Se voi olla sekä tietoisesti että alitajuisesti aika vapauttavaa, ja vapautuneessa mielentilassa se orkkukin usein kopsahtaa helpommin.

Tietysti onhan siinä aina myös sellainen eläimellisyys ja alkukantaisuus mikä kiihottaa jos mies panee niin kuin viimeistä päivää, ja joissakin tilanteissa se voi helpottaa sitä että tuntee oman olonsa haluttavammaksi ja varmemmaksi mikä sekin edesauttaa omaa vapautumista ja kiihottumista. Mutta sekään ei ehkä kuitenkaan liity suoranaisesti siihen evoluutioon.

Vierailija
27/70 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luonnon laki että nainen on ja naisen kuuluu olla miehen alamainen.

Näin on aina ollut ja tulee myös tulevaisuudessakin olemaan.

Tätä ei femakkoämmien kiljuminen eikä mitkään lait ja lainsäädäntö tule koskaan muuttamaan.

Toivottavasti olit provo. Muussa tapauksessa toivotan onnea ja menestystä yksinäiseen loppuelämääsi. Hyi hitto mikä tyyppi. En koskisi suhun pitkällä tikullakaan jos kohdattaisiin.

Vierailija
28/70 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei femakkoämmien kiljuminen eikä mitkään lait ja lainsäädäntö tule koskaan muuttamaan.

Toivottavasti olit provo. Muussa tapauksessa toivotan onnea ja menestystä yksinäiseen loppuelämääsi. Hyi hitto mikä tyyppi. En koskisi suhun pitkällä tikullakaan jos kohdattaisiin.

Miksi olisin provo?

Mitä provoamista viestissäni oli jossa totesin vain tosiasiat niinkuin ne ovat?

Miksi sinulle on totuuden ymmärtäminen niin vaikeaa, vai onko sinulla yleisesti vaikeuksia ymmärtää asioita?

Vierailija
29/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella tarvitsen tuota, että mies vie. Olen suorastaan riippuvainen siitä kiihkeästä läheisyydestä, jota saan silloin, kun mies makaa mun päällä, kovana ja vähän rajuna. Myönnän suoraan, että olen jonkinmoinen kontrollifriikki ja tulee papatettua jos jostakin pienestä jutusta. Mies kuuntelee mua aikansa ja sitten tulee itsevarmana ja suutelee vaativasti mut hiljaiseksi. Se pelkästään saa kostumaan ja haluamaan seksiä ja usein siihen johtaakin. Miehellä on todella herkkä erektio, stondaa aina suihkussa ja joka aamu ja yöllä. Päivälläkin saattaa nousta aivan itsekseen, jos "suutun" tai olen vaan lähellä. Se kiihottaa ja hyväilen penistä usein. Tykkään nähdä, miten hän laukeaa mun kädestä. Kaikki tää edellä kerrottu antaa mulle keinon tulla pois ns. oman pääni sisältä ja sellaisiin orgasmeihin, jotka vie tajun. Tarvitsen miehistä, maskuliinista miestä tasapainottamaan omia tunnevaihtelujani.

Vierailija
30/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä todella tarvitsen tuota, että mies vie. Olen suorastaan riippuvainen siitä kiihkeästä läheisyydestä, jota saan silloin, kun mies makaa mun päällä, kovana ja vähän rajuna. Myönnän suoraan, että olen jonkinmoinen kontrollifriikki ja tulee papatettua jos jostakin pienestä jutusta. Mies kuuntelee mua aikansa ja sitten tulee itsevarmana ja suutelee vaativasti mut hiljaiseksi. Se pelkästään saa kostumaan ja haluamaan seksiä ja usein siihen johtaakin. Miehellä on todella herkkä erektio, stondaa aina suihkussa ja joka aamu ja yöllä. Päivälläkin saattaa nousta aivan itsekseen, jos "suutun" tai olen vaan lähellä. Se kiihottaa ja hyväilen penistä usein. Tykkään nähdä, miten hän laukeaa mun kädestä. Kaikki tää edellä kerrottu antaa mulle keinon tulla pois ns. oman pääni sisältä ja sellaisiin orgasmeihin, jotka vie tajun. Tarvitsen miehistä, maskuliinista miestä tasapainottamaan omia tunnevaihtelujani.

Voin jossain määrin samaistua. Rivakka seksi voi kivasti tyhjentää pään turhista pikkuasioista ja jos mies vie, niin sehän on todellakin elämys, jota ei itse tarvitse kontrolloida ja järjestää. Sellainen voi katkaista ihanasti stressin ja tuntua tosi hyvältä. Mutta tuon tapainen että vaiennetaan seksillä naisen "turhat papatukset" kuulostaa minusta aika ankealta. Ihan kuin teistä kumpikaan ei pohjimmiltaan arvostaisi ajatuksiasi ja tunteitasi ja olet lapsen tavoin antanut miehelle vallan.  Tuo teidän tilanteenne olisi sietämätöntä minulle. Olisi tosi painostavaa elää sellaisen ihmisen kanssa, joka koko ajan voisi tulla tasapainottamaan tunnevaihtelujani halunsa mukaan. Haluan itse hallinnoida omia tunteitani, enkä haluaa antaa toiselle ihmiselle valtaa sulkea päätäni yhtäkkiä seksillä tai millään muullakaan. 

Vierailija
31/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin jossain määrin samaistua. Rivakka seksi voi kivasti tyhjentää pään turhista pikkuasioista ja jos mies vie, niin sehän on todellakin elämys, jota ei itse tarvitse kontrolloida ja järjestää. Sellainen voi katkaista ihanasti stressin ja tuntua tosi hyvältä. Mutta tuon tapainen että vaiennetaan seksillä naisen "turhat papatukset" kuulostaa minusta aika ankealta. Ihan kuin teistä kumpikaan ei pohjimmiltaan arvostaisi ajatuksiasi ja tunteitasi ja olet lapsen tavoin antanut miehelle vallan.  Tuo teidän tilanteenne olisi sietämätöntä minulle. Olisi tosi painostavaa elää sellaisen ihmisen kanssa, joka koko ajan voisi tulla tasapainottamaan tunnevaihtelujani halunsa mukaan. Haluan itse hallinnoida omia tunteitani, enkä haluaa antaa toiselle ihmiselle valtaa sulkea päätäni yhtäkkiä seksillä tai millään muullakaan. 

Mulle taas kuulostaa win-win tilanteelta. Mies haluaa seksiä usein, kiihottuu herkästi ja selkeästi siitä kun nainen "suuttuu". Nainen tarvitsee tuota toimintaa mieheltä, hän haluaa sitä. Nainen haluaa kiihkeää seksiä mieheltä, "kiihkeää läheisyyttä" ja päästä tavallaan pois omista tunnemyrskyistä sen kautta nauttien seksistä. Nainen haluaa hyväillä miestä, mies nauttii ja haluaa.

Vierailija
32/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan ja tarkoitus ei ole arvostella toisten suhteita. Varmaan jos luottamus on tosi hyvä, tuollainenkin voi toimia. Vaikka itse olen hyvin seksuaalinen ja samoin mieheni ja meilläkin on usein sellaista, että minut otetaan yllättäen ja rajusti ja nautimme siitä kumpikin tosi paljon, niin jostakin syystä vaan tuntuu tosi oudolta, että joku aikuinen nainen ajattelee, että hänellä on niin ailahtelevaiset tunteet, että jonkun miehen pitää tulla panemaan hänet hiljaiseksi. Tuntuu siltä kuin oltaisiin jossain todella kaukana menneisyydessä, ja naiset olisivat jotain typeriä tuittupäitä, joiden ajatuksista ei tarvitse kenenkään välittää ja naiset eivät itsekään arvosta niitä ollenkaan ja mies kuuntelee aikansa ja sitten tukkii naiselta suun kun ei enää kiinnosta kuunnella. Jos joskus kävisi niin, että mieheni alkaisi panna minua kun minä valitan jostain asiasta, niin se voisi olla ihan kivaakin, mutta jos se olisi suhteen yleinen tapa, niin olisi kyllä aika painajaismaista. Kyllä minusta aikuisen elämään kuuluu se, että osaa hallita omia tunteitaan ja niiden ilmaisua niin ettei tarvitse kenenkään tulla keskeyttämään. Mutta ei se minulle kuulu jos joillain tällainen toimii ja varmasti tällainen särähtää minulla siksi niin pahasti, että olen hyvin itsenäinen ihminen ja oikea alistuminen olisi minusta hyvin vastenmielistä. 

Vierailija
33/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: olemme erilaisia, niin naiset ja miehet kuin kaikki keskenämme. Toisella parilla toimii mikä toisella ei niin hyvin tai samalla tavalla. Hyvä, että on löytyneet sopivat puolisot.

Vierailija
34/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut tuossa edellä sitä, että mies ei kuuntelisi mua ollenkaan. Puhutaan tosi paljon ja syvällisiäkin. Hän vain jotenkin vaistoaa ne hetket, kun olen ihan turhaan hermona ja lähestyy sitten suudellen. Tuntuu ihanalta ja lohduttaa, ettei asiat oikeasti niin huonosti ole. Ja ennen kaikkea kiihottaa. Näin meillä.

Vierailija
35/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tuo sanontasi "femakkoämmä" paljastaa miten sivistymätön oletkaan. Eli, katsot oikeudeksesi haukkua naista joka haluaa samaa palkkaa kuin mies, ja samoja muitakin oikeuksia. Ei me elät nuijamiesaikaa, jossa voima oli se jolla mentiin.

Feminismillä näyttääkin olevan vielä paljon töitä, kun joukossamma on paljonkin tyhmempiä miehiä kuin älykkäitä naisia.

Vierailija
36/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo tuo sanontasi "femakkoämmä" paljastaa miten sivistymätön oletkaan. Eli, katsot oikeudeksesi haukkua naista joka haluaa samaa palkkaa kuin mies, ja samoja muitakin oikeuksia. Ei me elät nuijamiesaikaa, jossa voima oli se jolla mentiin.

Feminismillä näyttääkin olevan vielä paljon töitä, kun joukossamma on paljonkin tyhmempiä miehiä kuin älykkäitä naisia.

Feminismi on utopiaa ja mielisairautta, jolla ei ole pienintäkään kosketuspintaa todellisuuteen koska se on vastoin luonnonlakeja, eikä totuus muuksi muutu vaikka sinua kuinka kiukuttaisi ja vaikka kuinka tiheään heittelet ad homeneita.

Turhaa minulle raivoat siitä että minä vain totesin totuuden.

Kannettu vesi ei tunnetusti kaivossa pysy, joten pidä tunkkis. Vaikka oletkin pelkkä provo.

Vierailija
37/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on utopiaa ja mielisairautta, jolla ei ole pienintäkään kosketuspintaa todellisuuteen koska se on vastoin luonnonlakeja, eikä totuus muuksi muutu vaikka sinua kuinka kiukuttaisi ja vaikka kuinka tiheään heittelet ad homeneita.

Taidat olla niitä älykääpiö miehiä, joka luulee, että syntymällä mieheksi saa automaattisesti valtaa hallita naisia ja olla ylempi henkilö. Luulee mieheksi syntymisen tekevän Mieheksi. Ei tee. Oikeat miehet saavat naisen haluamaan seksiä kanssaan. Tuollaiset mies määrää naista jun.tit jääneet henkisesti jonnekin keski-iälle tai kauemmas. Säälittäviä marjanpoimijoita.

Oikeat miehet suostuu ja haluaa seksiä vain sellaisten naisten kanssa joka sitä mieheltä haluaa. Ne on eri miehet kun saa naiset haluamaan.

Mies.

Vierailija
38/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla niitä älykääpiö miehiä, joka luulee, että syntymällä mieheksi saa automaattisesti valtaa hallita naisia ja olla ylempi henkilö. Luulee mieheksi syntymisen tekevän Mieheksi. Ei tee. Oikeat miehet saavat naisen haluamaan seksiä kanssaan. Tuollaiset mies määrää naista jun.tit jääneet henkisesti jonnekin keski-iälle tai kauemmas. Säälittäviä marjanpoimijoita.

Oikeat miehet suostuu ja haluaa seksiä vain sellaisten naisten kanssa joka sitä mieheltä haluaa. Ne on eri miehet kun saa naiset haluamaan.

Mies.

Totuusko noin kiukuttaa?

Vierailija
39/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Totuusko noin kiukuttaa?

Ai ketä? Kerrohan miehen paremmuudelle tai miksi mies olisi naista ylempi mistä tämä valtuutus esimiesasemaan on saatu. Joku todistus pitää mokomasta olla, muute ei päde.

Mies

Vierailija
40/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Totuusko noin kiukuttaa?

Ai ketä? Kerrohan miehen paremmuudelle tai miksi mies olisi naista ylempi mistä tämä valtuutus esimiesasemaan on saatu. Joku todistus pitää mokomasta olla, muute ei päde.

Mies

Haluat siis sulkea silmäsi historialta ja maailmankaikkeuden kehittymiseltä tähän päivään saakka.

Ok, Anneli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä