Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu naisen alistuminen sängyssä? Evoluutio?

Ap92747
25.06.2018 |

Olen 23 v nainen.

Olen huomannut kiihottuvani isoista lihaksikkaista miehistä. (Ja ei mikään Ronaldo vaan kunnon saliäijät kuten Hafþór Júlíus Björnsson). Kun kiihotun tästä, niin huomaan sängyssä ikäänkuin "antautuvani" miehelle niin, että hän saa tehdä minulle mitä haluaa.

Mietinkin, että liittyykö tämä jotenkin evoluutioon? Esim. Nainen alitajuntaisesti valitsee "paremman"" parittelukumppanin (vahva mies=alfa uros?) ja käyttäytyy siksi näin? Miehet taas tahtoo tällä tavalla käyttäytyvän naisen, koska se jotenkin pönkittää heidän egoaan?

Pohdin lähinnä siksi, että noin muuten olen aika tarkka siitä, että en tosiaan "alistu" mihinkään.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On luonnon laki että nainen on ja naisen kuuluu olla miehen alamainen.

Näin on aina ollut ja tulee myös tulevaisuudessakin olemaan.

Tätä ei femakkoämmien kiljuminen eikä mitkään lait ja lainsäädäntö tule koskaan muuttamaan.

Jo tuo sanontasi "femakkoämmä" paljastaa miten sivistymätön oletkaan. Eli, katsot oikeudeksesi haukkua naista joka haluaa samaa palkkaa kuin mies, ja samoja muitakin oikeuksia. Ei me elät nuijamiesaikaa, jossa voima oli se jolla mentiin.

Feminismillä näyttääkin olevan vielä paljon töitä, kun joukossamma on paljonkin tyhmempiä miehiä kuin älykkäitä naisia.

Feminismi on utopiaa ja mielisairautta, jolla ei ole pienintäkään kosketuspintaa todellisuuteen koska se on vastoin luonnonlakeja, eikä totuus muuksi muutu vaikka sinua kuinka kiukuttaisi ja vaikka kuinka tiheään heittelet ad homeneita.

Turhaa minulle raivoat siitä että minä vain totesin totuuden.

Taidat olla niitä älykääpiö miehiä, joka luulee, että syntymällä mieheksi saa automaattisesti valtaa hallita naisia ja olla ylempi henkilö. Luulee mieheksi syntymisen tekevän Mieheksi. Ei tee. Oikeat miehet saavat naisen haluamaan seksiä kanssaan. Tuollaiset mies määrää naista jun.tit jääneet henkisesti jonnekin keski-iälle tai kauemmas. Säälittäviä marjanpoimijoita.

Oikeat miehet suostuu ja haluaa seksiä vain sellaisten naisten kanssa joka sitä mieheltä haluaa. Ne on eri miehet kun saa naiset haluamaan.

Mies.

Totuusko noin kiukuttaa?

Ai ketä? Kerrohan miehen paremmuudelle tai miksi mies olisi naista ylempi mistä tämä valtuutus esimiesasemaan on saatu. Joku todistus pitää mokomasta olla, muute ei päde.

Mies

Haluat siis sulkea silmäsi historialta ja maailmankaikkeuden kehittymiseltä tähän päivään saakka.

Ok, Anneli.

Ai jaa, taidat ollakin uskonnollinen hihhuli jonka väite perustuu raamattuun. Munattomat miehet on aina keksineet jotain ja muita valheita millä ylentäneet itseään naisia ylemmäs. Ei päde, jos ei ole todettua valtakirjaa ja sitä voipi olla vaikea löytää.

On mullakin ollut jokusia tuollaisia kavereita. Ihmetelleet kun ovat saaneet naisilta pakkeja. Kuka nainen noin huonolla itsetunnolla olevaa haluaa. Täytyy olla naisella vielä huonompi itsetunto. Säälittäviä miehenkuvatuksia, jos ainut auktoriteetti on munat jalkojen välissä. Näin isomunaisena tullut aina väkisinkin mieleen, että onko näiden 'päälliköiden' munat pienet, vaiko aivot, vaiko molemmat.

Mies

Vierailija
42/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei femakkoämmien kiljuminen eikä mitkään lait ja lainsäädäntö tule koskaan muuttamaan.

Jo tuo sanontasi "femakkoämmä" paljastaa miten sivistymätön oletkaan. Eli, katsot oikeudeksesi haukkua naista joka haluaa samaa palkkaa kuin mies, ja samoja muitakin oikeuksia. Ei me elät nuijamiesaikaa, jossa voima oli se jolla mentiin.

Feminismillä näyttääkin olevan vielä paljon töitä, kun joukossamma on paljonkin tyhmempiä miehiä kuin älykkäitä naisia.

Feminismi on utopiaa ja mielisairautta, jolla ei ole pienintäkään kosketuspintaa todellisuuteen koska se on vastoin luonnonlakeja, eikä totuus muuksi muutu vaikka sinua kuinka kiukuttaisi ja vaikka kuinka tiheään heittelet ad homeneita.

Taidat olla niitä älykääpiö miehiä, joka luulee, että syntymällä mieheksi saa automaattisesti valtaa hallita naisia ja olla ylempi henkilö. Luulee mieheksi syntymisen tekevän Mieheksi. Ei tee. Oikeat miehet saavat naisen haluamaan seksiä kanssaan. Tuollaiset mies määrää naista jun.tit jääneet henkisesti jonnekin keski-iälle tai kauemmas. Säälittäviä marjanpoimijoita.

Oikeat miehet suostuu ja haluaa seksiä vain sellaisten naisten kanssa joka sitä mieheltä haluaa. Ne on eri miehet kun saa naiset haluamaan.

Mies.

Totuusko noin kiukuttaa?

Ai ketä? Kerrohan miehen paremmuudelle tai miksi mies olisi naista ylempi mistä tämä valtuutus esimiesasemaan on saatu. Joku todistus pitää mokomasta olla, muute ei päde.

Mies

Haluat siis sulkea silmäsi historialta ja maailmankaikkeuden kehittymiseltä tähän päivään saakka.

Ok, Anneli.

Ai jaa, taidat ollakin uskonnollinen hihhuli jonka väite perustuu raamattuun. Munattomat miehet on aina keksineet jotain ja muita valheita millä ylentäneet itseään naisia ylemmäs. Ei päde, jos ei ole todettua valtakirjaa ja sitä voipi olla vaikea löytää.

On mullakin ollut jokusia tuollaisia kavereita. Ihmetelleet kun ovat saaneet naisilta pakkeja. Kuka nainen noin huonolla itsetunnolla olevaa haluaa. Täytyy olla naisella vielä huonompi itsetunto. Säälittäviä miehenkuvatuksia, jos ainut auktoriteetti on munat jalkojen välissä. Näin isomunaisena tullut aina väkisinkin mieleen, että onko näiden 'päälliköiden' munat pienet, vaiko aivot, vaiko molemmat.

Mies

Kiitos sinulle Anneli, sain viestistäsi viikon parhaat naurut.

Yksi kysymys vielä, ottaako totuus sinua ihan oikeasti noin lujille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Totuusko noin kiukuttaa?

Mies

Ok, Anneli.

Mies

Noinko epätoivoinen olet, ettet ainuttakaan argumenttia pysty sanomaan väitteittesi tueksi, ainoastaan haukkumaan toista miestä anneliksi. Olet just niin mu.naton kuin sanoinkin.

Mulla on ollut paljon naispuolisia työkavereita, jotka sanoneet, että mun egoni täyttää koko huoneen. Samaa sanoo vaimo. Ei ole tarvinnut päteä sen takia, että olisi mieheksi syntynyt. Kyllä auktoriteetti syntyy teosta ja sanoista, jos on syntyäkseen. Vaimoa pystynyt sentään isolla kalulla naisessa hallitsemaan, työkavereita ei, kun eivät ole siitä mitään tienneet. Mulla ollut varaa olla feministi, toisin kuin sulla.

Vierailija
44/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Totuusko noin kiukuttaa?

Mies

Ok, Anneli.

Mies

Noinko epätoivoinen olet, ettet ainuttakaan argumenttia pysty sanomaan väitteittesi tueksi, ainoastaan haukkumaan toista miestä anneliksi. Olet just niin mu.naton kuin sanoinkin.

Mulla on ollut paljon naispuolisia työkavereita, jotka sanoneet, että mun egoni täyttää koko huoneen. Samaa sanoo vaimo. Ei ole tarvinnut päteä sen takia, että olisi mieheksi syntynyt. Kyllä auktoriteetti syntyy teosta ja sanoista, jos on syntyäkseen. Vaimoa pystynyt sentään isolla kalulla naisessa hallitsemaan, työkavereita ei, kun eivät ole siitä mitään tienneet. Mulla ollut varaa olla feministi, toisin kuin sulla.

Ok, Anneli.

45/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sii nuijamieskin on saanut alkunsa alkulimasta, kuten naisetkin, Joten kyllä me ollaan samalla viivalla kaikki. Jollekin luotu enemmän fyysistä voimaa, joillekin luoda elämää itseään.

Tällä aikakaudella ei se voimankäyttö olekkaan enää ykkönen, kuten valitettavat väkivaltatilastot osoittavat. Nainen kuole täälläkin usein oman miehensä surmaamana. Sekö sitä miehistä ylivoimaa osoittaa? Vaiko sittenkin sen miehen hekinen kantti, kuten täälläkin joillain miehillä kuitenkin on.

Vierailija
46/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montaa täällä tuntuu aihe "ahistavan". Älkää hyvät ihmiset lukeko näitä alistusketjuja, jos tuntuu pahalta.

T: alistumisesta (yhä) nauttiva rva 46

Vierailija
47/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää on tosiaan katsoa miehiä, jotka ei pärjää voimakasluonteisten fiksujen naisten kanna. Ollut jokunen päällikkö työelämässä, jotka savustaneet naisen ulos työpaikasta, koska heidän pieneen päähän ei ole mahtunut, ettei pelkkä miehenä olo anna mitään ylimääräistä valtaa naiseen nähden. Ovat tunteneet itsensä uhatuiksi kun eivät ole pärjänneet. Siksi heidän omatkin vaihtuvat naiset (ennen kuin jättivät) oli nuoria ja yksinkertaisia. Naisia kiinnostaa alkukantainen miehen himo ja miehisyys millä saa naisen antautumaan omasta tahdostaan. Pelkät munat ei vielä paljoa säväytä. Mutta kautta aikain munattomat ja saamattomat miehet on keksineet uskontoja ja lahkoja, jonka varjolla päässeet naimaan yksinkertaisia naisia muka oikeutettuina.

Oikeat miehet saa naiset haluamaan itseään, eikä tartte esittää olematonta päällikköä.

Mies

Vierailija
48/70 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssähän voi leikkiä miten alistuvaa tahansa, kumminpäin muuten vaan, jos haluaa. Ihan hyvä, mutta muualla elämässä sitten ei!

Onhan se kivaa kun mies ottaa välillä rajusti ja  avaa oven ostaa kukkia sun muuta, mutta eihän tiota tehdä siellä oikeassa elämässä, ei varsinkaan kokoajan. Kosiskelussa ehkä, ja juu siellä sängyssä toisinaan,ei aina sielläkään, joskus hellää joskus kovaa, joskus on naaras tiikeri, joskus kehräävä kissa. Näin se toimii parhaiten!

Vierailija
49/70 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä siitä vähän poikkeus naiseksi, etten todellakaan kaipaa tuntikausien virittelyä tai edes pitkiä esileikkejä seksiin. Haluan, että mieheni on suoraviivainen, riisuu minut, vähän komentelee, panee ja nai miten ja minne haluaa. Omat parhaat orgasmini saan, kun hän on oikein määrätietoisella tuulella ja yhtäkkiä tempaa minut mukaansa makuuhuoneeseen tai vaikka keittiön pöytää vasten.

Toki en aina ole seksituulella, mutta hän osaa sen lukea hyvin. 

Olen alistuva ja villillä tuulella nautin siitäkin kun hän nimittele ja saan pikkusen piiskaa.

Vierailija
50/70 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat kiehtoo. 

Vierailija
51/70 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio ja puhdas fysiikka.

Vierailija
52/70 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perustuu evoluutioon ja sitä kautta biologiaan. Naisten olisi hyvä tiedostaa tämäkin asia.

mies53v

Vierailija
53/70 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki perustuu evoluutioon ja sitä kautta biologiaan. Naisten olisi hyvä tiedostaa tämäkin asia.

mies53v

Mun mies tajunnut, on alistunut siihen, että antaa mulle joka päivä, joskus useastikkin. Käskystä.

Vierailija
54/70 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tavallaan ja tarkoitus ei ole arvostella toisten suhteita. Varmaan jos luottamus on tosi hyvä, tuollainenkin voi toimia. Vaikka itse olen hyvin seksuaalinen ja samoin mieheni ja meilläkin on usein sellaista, että minut otetaan yllättäen ja rajusti ja nautimme siitä kumpikin tosi paljon, niin jostakin syystä vaan tuntuu tosi oudolta, että joku aikuinen nainen ajattelee, että hänellä on niin ailahtelevaiset tunteet, että jonkun miehen pitää tulla panemaan hänet hiljaiseksi. Tuntuu siltä kuin oltaisiin jossain todella kaukana menneisyydessä, ja naiset olisivat jotain typeriä tuittupäitä, joiden ajatuksista ei tarvitse kenenkään välittää ja naiset eivät itsekään arvosta niitä ollenkaan ja mies kuuntelee aikansa ja sitten tukkii naiselta suun kun ei enää kiinnosta kuunnella. Jos joskus kävisi niin, että mieheni alkaisi panna minua kun minä valitan jostain asiasta, niin se voisi olla ihan kivaakin, mutta jos se olisi suhteen yleinen tapa, niin olisi kyllä aika painajaismaista. Kyllä minusta aikuisen elämään kuuluu se, että osaa hallita omia tunteitaan ja niiden ilmaisua niin ettei tarvitse kenenkään tulla keskeyttämään. Mutta ei se minulle kuulu jos joillain tällainen toimii ja varmasti tällainen särähtää minulla siksi niin pahasti, että olen hyvin itsenäinen ihminen ja oikea alistuminen olisi minusta hyvin vastenmielistä. 

Sinunkin fiiliksesi ovat ihan ok. Toiset naiset alistuvat mielellän, toiset taas dominoivat. jotkut naiset jopa heiluttavat piiskaa ja osalle leikki on sitä että mies on häkissä ja syö koiranruokapurkista. Voin kertoa että näistä leikeistä nauttivien kesken tämä ei ole kovin harvinaista. Arvelisin että suurin osa ihmisistä tykkää ihan tavallisesta "kiintymysseksistä" ja seuraavaksi suurin ryhmä on alistuvat - sekä miehet että naiset.

Itse päästän mielelläni hiukan dominoivat ja sadistisen puoleni esiin silloin kun vastapuoli niin haluaa. Älä erehdy kuvittelemaan että en silti olisi tasa-arvon kannattaja - seksileikit sovitaan yhdessä ja nii sovitaan muutkin

Vierailija
55/70 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fyysisesti suht tavallinen keski-ikäinen mies, ok-kunnossa kuitenkin.

Nyt olen tavannut naisen, joka on seksissä hyvinkin alistuva. Itse tykkään dominoinnista.

Seksi on yhtä ilotulitusta välillämme. Saan ottaa naiseni milloin haluan ja miten haluan. Siis ihan koska vaan ja ihan miten haluan. Tämä on todella kiihoittavaa molemmista. En uskonut enää kokevani tällaista kiimaa elämässäni. En tiedä voiko tämä jatkua tällaisena, mutta kokemuksena tästä jää hieno muisto joka tapauksessa.

Vierailija
56/70 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään olla päällä, eikä mua ole kannettu ja kaapattu minnekään, en ole pieni lyhyt nainen. Kun asiaa ajattelen, taidan olla hieman dominoiva sängyssä, mutta muuten elämässä sopeutuvainen ja ulospäin rauhallinen.

Vierailija
57/70 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkään olla päällä, eikä mua ole kannettu ja kaapattu minnekään, en ole pieni lyhyt nainen. Kun asiaa ajattelen, taidan olla hieman dominoiva sängyssä, mutta muuten elämässä sopeutuvainen ja ulospäin rauhallinen.

Noin se vähän meilläkin menee. Vaimo on antanut minun vastuulleni hänen tyydyttämisen ja siten alistuu sängyssä. Mutta tilanne menee aina niin, että kun olen virittänyt hänet h-hetken lähellä hän on aina ottanut minut ja orgaminsa. Siinä vaiheessa menettänyt aina kontrollin yhdynnässä. Olen silti aina rakastanut tuota hetkeä,  vaikkei omakaan laukeaminen ole ollut enää omassa hallussa. Hänen pillunsa on lypsänyt aina niin kauan, että olen lauennut.  Harvoin onnistunut välttämään laukeamisen.  Taitaa olla Kama Sutran mainitsema lypsäjä, joka ei lopeta ennen kuin viimeiset pisarat on otettu.   Ainut missä saan pidettyä konrollin  loppuun asti on suuseksi ja sormetus. 

Vierailija
58/70 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä evoluutiolla on oma merkityksensä sillä naiset ovat kehittyneet keskimäärin fyysisesti heikommiksi kuin miehet mutta myös juutalais-kristillisellä kulttuurilla jossa naisen asema on alistua miehelle.

Raamatussa sekä uudessa että vanhassa testamentissa neuvotaan miehiä alistamaan naisia.

Olisipa kiva tietää miten naiset käyttäytyvät ja mistä tykkäävät seksissä sellaisissa kulttuureissa joissa he eivät ole olleet alisteisessa asemassa miehiin nähden vuosisatoja, ja johon nykyinen länsimainen kulttuuri ei ole päässyt voimakkaasti vaikuttamaan. Yllättävän usein monet "normaaleina" pitämämme asiat ovat lopulta kulttuurimme tuotoksia, ei biologian sanelemia vastustamattomia pakkoja.

Miettii alistuva nainen

59/70 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani miellän seksuaalisen alistumishaluni ensisijaisesti antautumisena. Kontrollista irtipäästämisenä. Nautintoon heittäytymisenä.

Seksin ulkopuolella en ole alistuva, vaan tykkään päättää itse omista asioistani. Antautuminen seksissä toimii mulle arjen vastapainona, kun päästän irti kaikenlaisesta järjen käytöstä, analysoinnista ja lankojen omissa käsissä pitelemisestä.

Lisäksi koen että seksissä hyvin tyydyttävä (muuten vierastamani) objektin asema tulee biologian sanelemana. Uros astuu naaraan.

Vierailija
60/70 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän