Jalat ylhäällä makoilu yhdynnän jälkeen
Raskaaksitulotarkoituksessa aiheuttaa uskomuksia puolesta ja vastaan. Osa kehottanut täällä sitä tekemään ja osa sanoo, että ei auta mitään.
Me tehty sitä vuoden verran, mutta mietin pitääkö siinä maata vaakatasossa jalat rinnan päällä, vai vaakatasossa pieni tyyty takapuolen alla vai iso tyyny takapuolen alla ja jalat jyrkästi ylös seinälle?
Me on tehty tuota jälkimmäistä, siten että alapää on melkein taivasta kohti. Sivistäkää tyhmää...
Kommentit (22)
Minuakin kiinnostaa, ovatko Av-mammat saaneet itsensä kammettua hartiaseisontaan😂🙈 (Pahasti epäilen)
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Eli me on siis maattu jalat melekein pystysuoraan seinällä, iso tyyny pepun alla ja kädet tukemassa kylkiä eli ns hartiaseisonta-asennossa, ja ei olla saatu raskautta alkuun.
Ap
Me? Ei sen miehen tarvitse maata jalat ylhäällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli me on siis maattu jalat melekein pystysuoraan seinällä, iso tyyny pepun alla ja kädet tukemassa kylkiä eli ns hartiaseisonta-asennossa, ja ei olla saatu raskautta alkuun.
Ap
Siis meidän yrityksessä maattu (minä)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Muttakun tämä on yhteinen projekti.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja
Siis nämä on näitä Av-mammojen neuvoja, joita täältä on neuvottu isolla porukalla ja me nyt kokeillaan.
Kerro vaan sinäkin mielipiteesi rohkeasti, missä asennossa napsahti.
Ap
elämän siemenet eivät valu ulos jalat taivasta kohti ;)
Vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen voit mennä jo lääkärille tutkimaan missä vika kun raskaus ei ala. Tsemppiä.
Te teette ihan väärin. Miehen kuuluu tulla sisään eikä naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen voit mennä jo lääkärille tutkimaan missä vika kun raskaus ei ala. Tsemppiä.
Kiitos! Käytiin jo, ja mitään vikaa ei ole. Liian vähän yhdyntöjä kuulemma.
Alettu sitten harrastelemaan enemmän seksiä ja tätäkin pitää kokeilla saada takapuoli ylös.
Mutta miten se tehdään oikein?!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja
Siis nämä on näitä Av-mammojen neuvoja, joita täältä on neuvottu isolla porukalla ja me nyt kokeillaan.
Kerro vaan sinäkin mielipiteesi rohkeasti, missä asennossa napsahti.
Ap
Ei sillä asennolla ole mitään merkitystä kunhan mies tulee sisään ovulaation aikaan.
Minä makailen välillä yhdynnän jälkeen jalat kattoa kohti. Vaimoni ei tahdo ymmärtää toimintaani.
Vierailija kirjoitti:
Minä makailen välillä yhdynnän jälkeen jalat kattoa kohti. Vaimoni ei tahdo ymmärtää toimintaani.
Huono
Vierailija kirjoitti:
Hartiaseisonnassa niinkuin ap ja miehensä?
Minä saa herkästi virtsiksen jos en mene heti yhdynnän jälkeen pesulle. Koska en viitsi riskejä tässä ottaa niin raskautta yrittäessä jatkoin ihan vanhaan malliin: pika pikaa pesulle ja pisulle. Kaksi lasta olen saanut ja raskaudet alkaneet eka kolmannella yrityskierrolla, tokan viidennellä.
Voiko joku vastata Apn kysymykseen😂
Luin jostain että polvet rinnan päällä
No mä olen tehnyt aikaisemmin vauvaa tehdessämme aina niin, että mulla on se tyyny ollut pepun alla kohottamassa peppua jo miehen kanssa rakastellessa. Hänen lauettuaan ja vetäydyttyään ulos olen sitte nostanut jalat seinälle tyynyn edelleen kohottaessa peppua hiukan ylös. Pitkään en silloin kyllä pystynyt koskaan tuota asentoa pitämään, koska yhdynnän jälkeen mulle tuli ja tulee vieläkin aina kamala pissahätä.
Kolme lasta meillä on ja jokaista raskautta jouduttiin yrittämään useampien kiertojen ajan vaikka tuo kika oli käyttössä. En tiedä olisiko jossain vaiheessa napannut ilman sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen tehnyt aikaisemmin vauvaa tehdessämme aina niin, että mulla on se tyyny ollut pepun alla kohottamassa peppua jo miehen kanssa rakastellessa. Hänen lauettuaan ja vetäydyttyään ulos olen sitte nostanut jalat seinälle tyynyn edelleen kohottaessa peppua hiukan ylös. Pitkään en silloin kyllä pystynyt koskaan tuota asentoa pitämään, koska yhdynnän jälkeen mulle tuli ja tulee vieläkin aina kamala pissahätä.
Kolme lasta meillä on ja jokaista raskautta jouduttiin yrittämään useampien kiertojen ajan vaikka tuo kika oli käyttössä. En tiedä olisiko jossain vaiheessa napannut ilman sitäkin.
Joo sama mulle, kauhea Wc hätä tulee vaikka ois just käynyt 🙈💩
Ap