Asuinalue Vantaalla mihin et muuttas
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
En muuttaisi Tikkurilan keskustaan enkä Koivukylän aseman lähelle, koska vaikuttavat minusta levottomilta paikoilta. Tosin mielikuvani voi olla väärä, asun itse todella parjatulla alueella enkä ole kohdannut täällä mitään ongelmia, naapuritkin ovat hiljaisia satunnaista möykkäävää nuorisolaista lukuunottamatta.
Tikkurila on ihan mukava asua, kaikki palvelut kävelyetäisyydellä. Asuttiin siellä pitkään, ei mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuttaisi Tikkurilan keskustaan enkä Koivukylän aseman lähelle, koska vaikuttavat minusta levottomilta paikoilta. Tosin mielikuvani voi olla väärä, asun itse todella parjatulla alueella enkä ole kohdannut täällä mitään ongelmia, naapuritkin ovat hiljaisia satunnaista möykkäävää nuorisolaista lukuunottamatta.
Tikkurila on ihan mukava asua, kaikki palvelut kävelyetäisyydellä. Asuttiin siellä pitkään, ei mitään ongelmia.
On vaan kamalan masentava. Itse asun Marjaniemessä, joka on söpö Helsingin pientaloalue. Sen ainoa vika on liiallinen Nyman-infestaatio, mutta sen kanssa oppii elämään.
Hakunila, Koivukylä ja Myyrmäki näin alkuun. Onneksi Vantaalta löytyy paljon mukaviakin asuinalueita.
Koivukylä, Hakunila. Molempien vieressä asuin ja karseita paikkoja. Nyt Myyrmäen vieressä ja palvelut loistavat.
Mihinkään en autottomana jossa ei kauppakeskusta/kauppoja, hyviä julkisia ja terveysasemaa ja apteekkia.
Hakunila, ankea iso kerrostalolähiö jonne ei edes pääse junalla.
Landelaisilta ei kysytty.