Miesten turn off nimet top 3
Tee oma lista... Tässä minun.
1. Yrjö - ei edes muodossa Ykä
2. Kauno - kuulostaa mummon nimeltä
3. Eero - huonoja kokemuksia
Kommentit (165)
Joku mainitsi Aimo-nimen. Sukulaiseni nimi oli Aimo ja hänellä oli kamala lempinimi: Ami.
Pertti - ohmygod mä nään jo ne kalapuikkoviikset :o
Kauno - Peräkammarinpoika
Anselmi - I can haz no words for this
Petteri - ei ole aikuisen miehen nimi
Turo, Tero - tulee mieleen Aki&Turo
Jere - koiran nimi
Yrjö, Kusti, Jorma - tulee vääriä mielleyhtymiä
Pertti, Pentti, Raimo, Keijo - isäni ikäpolven miehet ovat tämän nimisiä ja ne eivät vaan miellytä.
Antero - ihme väännös Terosta
C-nimet ei ärsytä koska monesti niiden kantaja on suomenruotsalainen jolloin nimen kirjoitusasuun kuuluu c - kyse ei siis ole mistään erikoisuuden tavoittelusta.
K*se mun kakkoseen kauno. Oot niin iso ja kova Kauno. Ana mun imee sun k*llii kauno, joo ymmärrän yskän onneksi itse en tee tuota nimi juttua, niin nimellä ei ole väliä kuhan panee ihan vidusti!
Vierailija kirjoitti:
Sampsa ja Samppa kuulostavat pikkupoikien nimiltä, joten ajatuksena nämä ovat turn-off.
Mulle tulee Sampsasta aina mieleen pimpsa.
Vierailija kirjoitti:
Jere - koiran nimi
Pertti, Pentti, Raimo, Keijo - isäni ikäpolven miehet ovat tämän nimisiä ja ne eivät vaan miellytä.
Antero - ihme väännös TerostaC-nimet ei ärsytä koska monesti niiden kantaja on suomenruotsalainen jolloin nimen kirjoitusasuun kuuluu c - kyse ei siis ole mistään erikoisuuden tavoittelusta.
Petteri on poron nimi, kuten Marko marsun. Ei ihmisnimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere - koiran nimi
Antero - ihme väännös TerostaC-nimet ei ärsytä koska monesti niiden kantaja on suomenruotsalainen jolloin nimen kirjoitusasuun kuuluu c - kyse ei siis ole mistään erikoisuuden tavoittelusta.
Petteri on poron nimi, kuten Marko marsun. Ei ihmisnimiä.
Siis miten ihmeessä Marko on marsun nimi?
Itse en vois olla kenenkään Kristianin kanssa. Täysin traumatisoitunut tuon nimise henkilön käsittelyssä ja pelkkä nimen kuuleminen saa ahdistuksen nousemaan. Olen kuullut myös muista sen nimisistä kpäistä. Varmasti on suurin osa normaaleja, mukavaia ihmisiä. Itse en vaan pystyis.
Aki, Aku, Tuukka, Veikka, Kerkko
Ylemi
Uolevi
Auvo
Tuntuvat vierailta.
Tuukka - mieleeni tulee kysymys Tuukko? tai toukka.
Tutun lapsi on Jousia. Minusta se on kummallinen, mutta kukn tavallaan.
Teuvo
Veijo
Aku