Miesten turn off nimet top 3
Tee oma lista... Tässä minun.
1. Yrjö - ei edes muodossa Ykä
2. Kauno - kuulostaa mummon nimeltä
3. Eero - huonoja kokemuksia
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt varsinaisia turn offeja, mutta jos pitää valita "ei niin kivoja nimiä", niin tämä voisi olla aika kova nimiyhdistelmä: Keijo Turo Uolevi. :D
Tai siis nimitrio.
Vierailija kirjoitti:
Pontus, Panu, Potnapekka
M_i_T_ä__V_i_T_t_U_A__?_?_!
Potna-Pekka :han on aivan paras ? Aikas vammainen nimi on taas Kuli.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen typerä keskustelu.
Eli siis läheisen nimi tai oma nimesi on listattu. 😱
Tässä taas nähdään, miten kehittynyt mieli on suomalaisella naisella. Miettikääpä joskus näitä typeriä aloituksia rustaillessanne, että tekisikö kukaan mies tällaista.
Jaajo
Jaa, joo?
Juu jaa.
Jee! joo!
Ee oo!
Hii hoo
Kaikki nimet mihin on muka haettu jotain 'coolimpaa' kaikua muuttamalla k (tai s) c:ksi.. Marco, Nico, Mico yms. Major Turn Off. Ja kaikki Janit joihin olen elämän varrella törmännyt, on olleet 100% k*sipääm*lkkuja. Anteeksi vaan ne kunnon Janit, ehkä joku teistä vielä kävelee mua vastaan.
N39
Vierailija kirjoitti:
Kyösti, Marco, Kauno tai Velipekka voi olla jonku äitylin oikea lapsi, ajatelkaa mitä kirjoitatte!
Eiku me ajatellaan ennen kuin annetaan nimiä lapsille. Onko teillä kotona Jucca vai Velimatti! Hahhah
Kyllä nimellä on väliä. Itse tykkään pannessa hokee miehen nimeä.
Ei toimi.
Voi Yrjö, pane mua lujempaa Yrjö, Yrjö Yrjö, ihanaa tuu mun naamalle Yrjö, anna mun imee sun kalua Yrjö.
1. Keko
2. Herne/Herme
3. Tumppu
Ei nyt varsinaisia turn offeja, mutta jos pitää valita "ei niin kivoja nimiä", niin tämä voisi olla aika kova nimiyhdistelmä: Keijo Turo Uolevi. :D