Miesten turn off nimet top 3
Tee oma lista... Tässä minun.
1. Yrjö - ei edes muodossa Ykä
2. Kauno - kuulostaa mummon nimeltä
3. Eero - huonoja kokemuksia
Kommentit (165)
Mikko=mekko. Hyi vittu mikä lempinimi.
Hampus.
Tulee mieleen hamppu, hampaat tai hampuusi.
Tosin taitaa olla Ruotsissa yleisempi nimi kuin Suomessa.
Roope, on vain jotenkin synkkä tai apea, en osaa kuvitella iloista ja nauravaista Roopea, sorry vaan.
Raineri, Dimitri, Kyösti, Mertsi, Leif
janis petke kirjoitti:
Kullervo, jos sukunimi on Pellinen.
Pellervo ei myöskään jostain syystä natsaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirmo. On ääneen lausuttuna jotenkin niin kirvoittavan karmea, että sääliksi käy.
Ikinä kuullutkaan.
Kaverin pikkuveli on Kirmo. On kai tosi harvinainen nimi (ja syystä), mutta on sillä ihan nimipäiväkin.
Kun kerrankin tapais semmoisen kunnon miehen, jolla olis metrin leveät hartiat ja nimenä Kaarlo, Urho tai Akseli ja joka nostais tukin hartialleen ja minut toiselle ja sanois jotta eiköhän mennä kotio armaani.
Mä saan inhotuksen väreitä näistä kaksoisnimistä, kuten Veli-Pekka, Veli-Matti, Juha-Pekka, Juha-Matti....
Arvatkaa, ärsyttääkö tämän rallikuskin nimen hokeminen mediassa... Jari-Matti.
Mulle tulee mieleen sellainen löysän, ison mamman jatkuva, mäkättävä ääni hokemassa jollekin pienelle villiapinalle:”Jari-Matti äläää, Jari-Matti ole nyt kiltisti, Jari-Matti ei-saa-juostaaa...” Eikä mikään kielto auta Jari-Matin loppumattomaan riehumiseen.
Ja arvatkaapa vaan: esimieheni nimi on vauhdikkaasti ”JP” eli Juha-Pekka!
t. Trauma 80-luvulta
Jeja-Pekka
wtf, mikä ihmeen JEJA?
Vierailija kirjoitti:
Mä saan inhotuksen väreitä näistä kaksoisnimistä, kuten Veli-Pekka, Veli-Matti, Juha-Pekka, Juha-Matti....
Arvatkaa, ärsyttääkö tämän rallikuskin nimen hokeminen mediassa... Jari-Matti.
Mulle tulee mieleen sellainen löysän, ison mamman jatkuva, mäkättävä ääni hokemassa jollekin pienelle villiapinalle:”Jari-Matti äläää, Jari-Matti ole nyt kiltisti, Jari-Matti ei-saa-juostaaa...” Eikä mikään kielto auta Jari-Matin loppumattomaan riehumiseen.
Ja arvatkaapa vaan: esimieheni nimi on vauhdikkaasti ”JP” eli Juha-Pekka!
t. Trauma 80-luvulta
Mene hoitoon.
Kyösti, Marco, Kauno tai Velipekka voi olla jonku äitylin oikea lapsi, ajatelkaa mitä kirjoitatte!
Tunnen yhden Kaunon iso mies mutta kitiseekö vaivaiseukko. Siksi naurattaa tuo aloitus. :D