Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis meidan naapurit on ultra kateellisia. Ostettiin vuosi sitten upouusi ykkosauto. No nekii vaihtoivat ykkosautonsa uudempaan. Ei tosin niin kalliiseen ja uuteen ku meidan.

Vierailija
27.04.2006 |

No sittenhän niitten piti pistää paremmaksi kakkosautolla. Eli vaihtoivat sen uudempaan ku meidän kakkosauton. Tämä kakkosauton vaihto siis vajaa vuosi sitten. Sitten ne taas vaihtoivat tammikuussa vielä uudempaan kakkosautoon.

No mepä vaihdettiin tammikuussa aivan samoihin aikoihin kakkosauto uudempaan. Auto on saman mallinen ja merkkinen ku heillä. On vaan hienompi eli isompi moottori, paremmin varusteltu jne. No sekös heitä taas suuttutti. Nyt vaihtoivat taas uudempaan. Ne on siis vaihtaneet kakkosautoa vuoden sisällä kolme kertaa. Mahtaa tulla kalliiksi tuollainen!

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka porvoossahan tämä tapahtui, osoittaa silti miten idioottimainen mielikuvitus joillain on ihan luonnostaan =D

Vierailija
2/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa tosiaan tulla kalliiksi moinen autonvaihto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse tunnutte olevan ihan samanlaisia =DDD

Vaikka porvoossahan tämä tapahtui, osoittaa silti miten idioottimainen mielikuvitus joillain on ihan luonnostaan =D

Me siis ollaan vaihdettu autot uudempaan n. 3 - 7 vuoden välein.

Nää hullut naapurit siis on vaihtaneet toista autoa KOLME KERTAA VUODEN SISÄLLÄ! Ihan pimeetä.

Vierailija
4/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Itse tunnutte olevan ihan samanlaisia =DDD

Me siis ollaan vaihdettu autot uudempaan n. 3 - 7 vuoden välein.

Nää hullut naapurit siis on vaihtaneet toista autoa KOLME KERTAA VUODEN SISÄLLÄ! Ihan pimeetä.

Mua ei vois vähempää kiinnostaa seurata minkälaiset autot naapurustolla on...

Et säkään ap, ihan täysillä käy...

Vierailija
5/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut sitten teille mieleen että heillä voisi olla joku toinen syy vaihtaa autoa? Mitä jos koko maailma ei pyörikään teidän ja autonne ympärillä??

Ihan oikeasti & vakavasti: olisiko helpompaa jos sä keskittyisit ihan vain omiin juttuihisi ja teidän autoihin ja annat sitten naapureiden hoitaa omai autohankintoja ihan rauhassa?

Vierailija
6/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse haluavat aina vain parempaa kuin naapurilla. säälittävää.

Vierailija
7/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen kanssahan autokaupoilla ei ole mitään tekemistä, rahaa menee ihan hukkaan. Mutta vaihdelkoon, mulle on ihan sama mikä auto on kunhan se on toiminta- ym. varma kun lapsen kanssa olen liikenteessä.

Ei autojen vaihto ole aina kateutta.

Vierailija
8/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli itse haluavat aina vain parempaa kuin naapurilla. säälittävää.

t. yksi panettelija, jolla 6v vanha keskiluokan farmari...

Vierailija
9/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tullut sitten teille mieleen että heillä voisi olla joku toinen syy vaihtaa autoa? Mitä jos koko maailma ei pyörikään teidän ja autonne ympärillä??

Ihan oikeasti & vakavasti: olisiko helpompaa jos sä keskittyisit ihan vain omiin juttuihisi ja teidän autoihin ja annat sitten naapureiden hoitaa omai autohankintoja ihan rauhassa?

Eiko kukaan muu ikinä muuta asioita huomaa, ku vaan keskittyy omaan perheeseen? Onko muka totta? Ettekö te muut muka ikinä huomaa muuta ympärillänne tapahtuvaa?

ap

Vierailija
10/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkoot nbaapurit mitä lystää...

Vierailija
11/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eiko kukaan muu ikinä muuta asioita huomaa, ku vaan keskittyy omaan perheeseen? Onko muka totta? Ettekö te muut muka ikinä huomaa muuta ympärillänne tapahtuvaa?

ap

Kyllä nämä muutkin huomaavat, ovat vaan olevinaan niin hienoja ihmisiä, että he eivät ole " kateellisia" ! Tosiasiassa ovat kuitenkin.

Vierailija
12/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

Vierailija
13/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Apua!! En saa mielestäni, että naapurilla on jo kolmas uusi auto vuoden sisään!!!!*

Vierailija
14/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noin paljon katkeruutta herättää naapurin uudet autot. Heillä ileisesti on vaan taloudellisesti parempi tilanne kuin teillä, joten on varaa vaihtaa autoaan vaikka 5 kertaa vuodessa!

Vierailija
15/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ap

Kyllä nämä muutkin huomaavat, ovat vaan olevinaan niin hienoja ihmisiä, että he eivät ole " kateellisia" ! Tosiasiassa ovat kuitenkin.

Olen ihan helvetin kateellinen naapureille joilla on uudempi ja hienompi auto kuin meillä...

Ootko sä ihan oikeasti noin typerä?

Vierailija
16/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on niin vähän naapureita, että tunnetaan/moikataan vastaan autoillessa vähän kauempanakin asuvia.

ap

Vierailija:

han oikeasti, mä en edes tiedä minkä merkkinen on mun parhaimman kaverin auto ja onko se hienompi kuin meidän jne jne....ketä ihan oikeasti kiinnostaa tollaset asiat?

Vierailija
17/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapureilla on hienommat autot kuin meillä, apua pitääkö vaihtaa?

Vierailija
18/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä ainakin on niin vähän naapureita, että tunnetaan/moikataan vastaan autoillessa vähän kauempanakin asuvia.

ap

Vierailija:

han oikeasti, mä en edes tiedä minkä merkkinen on mun parhaimman kaverin auto ja onko se hienompi kuin meidän jne jne....ketä ihan oikeasti kiinnostaa tollaset asiat?

Vierailija
19/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita säkin AP-rassukka keksiä jotain muuta sisältöä elämääsi kuin naapurin kaarat.

Vierailija
20/102 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTEKÖ TE KÄSITÄ mitä ap tarkoitti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän